Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja stomatologiczna • 150 zł
Korony cyrkonowe • 2 000 zł
Korony porcelanowe • 1 500 zł +12 więcej
Leczenie chorób dziąseł • Od 150 zł
Leczenie nadwrażliwości zębów • 200 zł
Mosty (opis) • 1 500 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
SABAŁY 4, Bydgoszcz
150 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Pozostałe usługi
Korony cyrkonowe
SABAŁY 4, Bydgoszcz
2 000 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Korony porcelanowe
SABAŁY 4, Bydgoszcz
1 500 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Leczenie chorób dziąseł
SABAŁY 4, Bydgoszcz
Od 150 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Leczenie nadwrażliwości zębów
SABAŁY 4, Bydgoszcz
200 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Mosty
SABAŁY 4, Bydgoszcz
1 500 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Dotyczy jednego punktu
Nacinanie ropni
SABAŁY 4, Bydgoszcz
250 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Pakiet higienizacyjny
SABAŁY 4, Bydgoszcz
420 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
scaling, piaskowanie, fluoryzacja,leczenie nadwrażliwości
Piaskowanie
SABAŁY 4, Bydgoszcz
190 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Szyny relaksacyjne
SABAŁY 4, Bydgoszcz
450 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Unieruchomienie rozchwianych zębów
SABAŁY 4, Bydgoszcz
150 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Kompozytem za jedną prtzestrzeń
Usuwanie kamienia nazębnego
SABAŁY 4, Bydgoszcz
190 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Usuwanie zębów
SABAŁY 4, Bydgoszcz
400 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Wkłady koronowo-korzeniowe
SABAŁY 4, Bydgoszcz
250 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Wybielanie zębów
SABAŁY 4, Bydgoszcz
100 zł
Ekodent Clinic Elżbieta Kowal
Dotyczy zabiegu wewnętrznego
Moje doświadczenie
O mnie
W razie niedostępnego terminu prosimy o bezpośredni kontakt z kliniką.
Jestem stomatologiem z ponad dwudziestoletnim stażem.Prowadzę kl...
Edukacja
- np. Universidad de Valencia (Walencja, 2008)
- np. Universidad de Valencia (Walencja, 2008)
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Doświadczenie
- np. Szpital MSWiA, Oddział Okulistyki (Warszawa, 2007)
- np. Szpital MSWiA, Oddział Okulistyki (Warszawa, 2007)
Nagrody i wyróżnienia
- np. Nagroda Okręgowej Izby Lekarskiej (Lublin, 1998)
- np. Nagroda Okręgowej Izby Lekarskiej (Lublin, 1998)
Publikacje i artykuły
48 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Karolina
Pani doktor się śpieszyła , mam wrażenie, że miałam zrobione szybko, niedokładnie, ponieważ na tą samą godzinę zostały umówione dwie osoby. Pani doktor tłumaczyła, że zapisałam się przez znany lekarz , a ona ma jeszcze klientki przez telefon zapisywane. Jakby to była moja wina, że nie mają porządku przy zapisywaniu. Nie jestem zadowolona z takiej wizyty , za którą zapłaciłam 180 złotych za dziurkę w zębie.
dr n. med. Elżbieta Małgorzata Kowal
Szanowna Pani !
Opinię, którą Pani mi wystawiła uważam za przynajmniej niesprawiedliwą. Zapisała się Pani na zajęty termin co czasami się zdarza. Pacjenci umawiają się w różny sposób również osobiście , telefonicznie czy przez inne portale czego osoby wpisujące się przez Znany Lekarz nie widzą a my nie zawsze zdążymy zablokować termin .W związku z tym przed wizytą wykonałam do Pani telefon z przeprosinami i propozycją nowego terminu. Więc nie jest prawdą ,że na ta samą godzinę umawiamy dwie osoby. Jeżeli taka sytuacja się zdarzy kontaktujemy się bezpośrednio z pacjentami i ustalamy dogodny termin .Nie świadczy to o bałaganie w Klinice ale o dużym zainteresowaniu naszymi usługami.
Absolutnie nie zgodzę się z opinią, że spieszyłam podczas tej pracy .Wykonałam ją zgodnie z zasadami i wcześniejszymi ustaleniami z Panią. Nie zrobiłam niczego więcej ani mniej. Ocena wykonania danej pracy tylko na podstawie czasu jaki się przeznaczyło uważam za niepoważną.
Procedura, którą wykonałam u Pani należy do prostych i nie aż tak bardzo czasochłonnych. Jestem lekarzem z dużym doświadczeniem i z pewnością usługi wykonuję szybciej niż lekarz na początku kariery zawodowej. W swojej pracy kieruje się zasadą, że" pośpiech jest złym doradcą". Przeznaczam tyle czasu ile trzeba bez zbędnego przedłużania i stresowania pacjenta.
Chcę tez zwrócić uwagę ,że ta mała "dziurka" o której Pani pisze okazała się " dziurą" w trzonowcu.
Ceny w klinice nie są tajemnicą. Cennik znajduje się w poczekalni w widocznym miejscu. Można się z nim zapoznać przed wizytą i zadać pytania .Obecnie standardowy koszt w gabinetach prywatnych zaczyna się od kwoty 220 zł.
Życzę dużo zdrowia i pozdrawiam.
M
Zgłosiłam się do gabinetu z ostrym bólem zęba. Wizytę umówiłam przez portal znanylekarz na godzinę 17.00, po przyjeździe do gabinetu okazało się, że przede mną znajduje się jeszcze jedna osoba. Jako, że jestem osobą wysoko wrażliwą na ból to poprosiłam o znieczulenie, które było podane w sposób bolesny. Znieczulenie niby zaczęło działać, ale czułam każdy ruch pani Doktor. Było mocno nieprzyjemnie aż polały się łzy. Pani Doktor zapytała czy boli? Kiedy odpowiedziałam, że tak to usłyszałam słowa, ale ja to muszę Pani zrobić. Kiedy zeszłam z fotela okazało się, że mam trutkę w zębie i z racji tego, że jestem z innej miejscowości to Pani Doktor stwierdziła, żebym leczenie kanałowe robiła u siebie.
Dziś wiem, że nie warto oszczędzać na stomatologu, jestem po pierwszym etapie leczenia kanałowego w klinice, w porównaniu do wizyty w tym gabinecie to ta dzisiejsza była bezbolesna.
dr n. med. Elżbieta Małgorzata Kowal
Szanowna Pani!
Opóżnienie w Pani przyjęciu wynikało z konieczności przedłużenia zabiegu u poprzedniego pacjenta.
Wielka szkoda ,że nie zauważyła Pani informacji w poczekalni, w której z góry przepraszamy za ewentualne opóżnienia.
Zarzuca mi Pani bolesne podanie znieczulenia , Chcę poinformować ,że pacjenci mnie chwalą za delikatność. Ponieważ, jak sama Pani podaje przyszła z ostrym!!! bólem i jest osobą wrażliwą mogła Pani faktycznie tak to odczuwać pomimo ,że podałam mocne znieczulenie .Jestem pewna ,że w sytuacji bezbólowej zniosłaby to Pani dużo lepiej .Procedura, którą wykonałam była konieczna, żeby zażegnać ból o czym Panią poinformowałam( a co jest źle odebrane). Skoro przybyła Pani z poza Bydgoszczy jest naturalną rzeczą ,że zapytałam gdzie będzie kontynuacja leczenia .Wielokrotnie przyjmowałam takie osoby. Część z nich decydowała się na leczenie w moim gabinecie a część mówiła wprost ,że ze względu na odległość będzie kończyć leczenie w swoim miejscu zamieszkania .Najbardziej zdziwił mnie końcowy zapis wypowiedzi .
Dalsze etapy leczenia kanałowego są przeważnie bezbolesne i nie ma znaczenia gdzie Pani to robi i za jakie pieniądze .Uważam, że wykonałam najgorszą część zadania i najgorzej zostałam potraktowana. Chciałam Pani pomóc i to wszystko. Z tego co Pani pisze udało się.
W konkluzji mogę powiedzieć, że w dobrym tonie jest ćwiczyć czytanie i słuchanie ze zrozumieniem( bo tego stanowczo z Pani strony zabrakło).
Życzę dużo zdrowia i pozdrawiam.
K.L
Jako iż mam strach przed dentystami tak tutaj byłam zadowolona. Zapewniony komfort fizyczny i psychiczny. Wszystko mówione krok po kroku co będzie robione. Wizyta krótka , przyjemna i bezbolesna, polecam!
A.Z
Niestety, ale nie jestem zadowolona z wizyt. Każda ingerencja p. stomatolog powodowała dużą nadwrażliwość pozabiegową. Zgłosiłam się z problemem, oceniono mój dyskomfort jako spowodowany wysokim wypełnieniem i zarzucono mi, że za słabo zaciskam zęby...(jeszcze nigdy nie usłyszałam tego od innych stomatologów). Po każdej korekcie dyskomfort/ból jeszcze większy. Doceniam, że zawsze znalazł się dla mnie termin na korekty, ale problem leżał gdzie indziej. Niestety brak zrozumienia i słaba komunikacja. Poza tym, z każdą wizytą pojawiał się kolejny ząb do leczenia, gdzie na pierwszej wizycie powinnam być poinformowana o stanie uzębienia - nie wzbudza to zaufania. Po wizycie u innego stomatologa okazało się, że wymiana wypełnień, które wskazała p. Kowal jest na ten moment zbędna a z prawdopodobną nadwrażliwością muszę nerwowo wytrzymać, nie zostałam poinformowana przez p. Kowal, że takowa może utrzymywać się nawet kilka miesięcy.
dr n. med. Elżbieta Małgorzata Kowal
Pani Adrianno! Pani opinię można potraktować jako swego rodzaju hejt, gdyż jest duża rozbieżność między tym co Pani robiła a tym co Pani pisze .Zastanawiam się jaki stomatolog powiedział Pani , że nadwrażliwość pozabiegowa utrzymuje się przez kilka miesięcy. Według mojej wiedzy może ona trwać kilka tygodni, jeżeli trwa dłużej tzn , że mamy do czynienia z innym problemem. Nie zgłaszała Pani coraz większego bólu po każdej wizycie. Podawała go Pani po założeniu wypełnienia w zębie dolnym. Po jego korekcie twierdziła Pani, że wszystko jest w porządku. Trudno mówić o dobrej komunikacji jeśli pacjent umawia się na wizytę a potem ją przekłada lub nie przychodzi wcale. Zdarzyło się też ,że nie powiadomiła Pani o nieobecności na wizycie a ja czekałam. Nie widzę nic złego w tym ,że prosiłam Panią o mocniejsze dociśnięcie kalki artykulacyjnej( co przyjęła Pani jako zarzut). Nie robiłam tego złośliwie tylko chciałam Pani pomóc by dobrze dopasować wypełnienie( zresztą jest to praktyka stosowana przez stomatologów). Zastanawiam się na jakiej podstawie inny stomatolog ocenia czy wypełnienia były zakładane słusznie czy nie. Z tego co pamiętam zachęcałam Panią do wizyt i nie powiedziałam złego słowa .W swojej pracy kieruję się zasadą, że nie podejmuję się wykonywania procedur, na które pacjent nie wyraził zgody( także na tzw. badanie stomatologiczne czyli przegląd ). Wykonuję to na pierwszej wizycie ale powtarzam za zgodą pacjenta. Czasami zdarza się ,że pacjent na początku nie życzy sobie przeglądu dopiero później oto sam poprosi .Dlatego tego typu informacje przekazywałam Pani na bieżąco .Jeżeli jednak chciała Pani je uzyskać to trzeba było po prostu o tym powiedzieć. Na pewno bym nie odmówiła .Uważam ,że problemy czy wątpliwości powinno się rozwiązywać bezpośrednio z osobą zainteresowaną a nie przez komunikatory czy osoby trzecie. Niestety nie było takiej woli z Pani strony .Pozdrawiam i życzę przede wszystkim dużo zdrowia.
J. K
Bardzo dokładne czyszczenie zębów, nigdy tak dobrze nie miałam usuniętego kamienia. Miejsce przyjazne
AG
Od samego wejścia jest dobrze. Przemiła Pani Patrycja wszystko tłumaczy. Pani doktor podczas wizyty szczegółowo wyjaśnia co robi. Fajnie, że mogłam od razu na miejscu zrobić rtg zęba. Oczywiście zapisałam się na kolejne wizyty. Do zobaczenia.
Monika
Byłam kiedyś u Pani Doktor na wizycie i nie byłam zadowolona, natomiast cieszę się, ze miałyśmy szanse spotkać się drugi raz i tym
razem byłam zadowolona z przebiegu wizyty. Polecam !
Joanna
Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta, Pani doktor z należytą starannością i zaangażowaniem wykonuje swoją pracę.
K. M.
Pełen profesjonalizm Pani Doktor, kultura i dobro pacjenta na pierwszym miejscu. Specjalista najwyższej klasy, zdecydowanie godna polecenia.
E.K.
Pierwsza wizyta była bardzo dobra, będą następne.
Następna wizyta będzie skutkowała usunięciem chorego zęba którego już nie da się uratować. Potem będą następne wizyty do całkowitego wyleczenia.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Elżbieta Małgorzata Kowal?Elżbieta Małgorzata Kowal to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Elżbieta Małgorzata Kowal oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, Wybielanie zębów, korony cyrkonowe, korony porcelanowe, wkłady koronowo-korzeniowe, mosty, unieruchomienie rozchwianych zębów, nacinanie ropni, leczenie chorób dziąseł, piaskowanie.
-
Gdzie Elżbieta Małgorzata Kowal ma swój gabinet?Elżbieta Małgorzata Kowal przyjmuje pod adresem:
- SABAŁY 4 Bydgoszcz
-
Czy Elżbieta Małgorzata Kowal przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Elżbieta Małgorzata Kowal nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Elżbieta Małgorzata Kowal akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Elżbieta Małgorzata Kowal to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Elżbieta Małgorzata Kowal umawia wizyty?Elżbieta Małgorzata Kowal używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Elżbieta Małgorzata Kowal?Elżbieta Małgorzata Kowal może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Elżbieta Małgorzata Kowal: co mówią pacjenci?48 osób dodało swoją opinię. Elżbieta Małgorzata Kowal ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Elżbieta Małgorzata Kowal?Elżbieta Małgorzata Kowal nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.