Moje doświadczenie
Główne obszary pomocy
- Zaburzenia neurologiczne
Adresy (2)
Wyszyńskiego 42, 70-203 Szczecin
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Eugeniusza Kwiatkowskiego 14/U9, Gumieńce, 71-004 Szczecin
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja neurologiczna
300 zł - 350 zł -
Opinie
3 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Kierowca Autobusu
Brak empatii. Prosiłem kilkukrotnie interpretację wyników badań, które przyniosłem . Lekceważące podejście do pacjenta . Dostałem leki które wpłynęły na wykonywanie mojego zawodu a mimo to musiałem iść do pracy.
• Przychodnia Medyczna Pramed sp. z o.o. • Konsultacja neurologiczna •
-
D
D.K.
Pani doktor poświęciła mi dużo czasu, przeprowadziła badanie, zobaczyła wyniki badań, odpowiedziała na wszystkie pytania, zleciła dodatkowe badania, postawiła wstępną diagnozę. Serdecznie polecam :)
• profCymbaLOOK Clinic • Konsultacja neurologiczna •
-
H
H.B.
Pani Doktor trzyma się ustalonych schematów., książkowo. Nie widzi problemu całościowo, skupia się tylko na wąskim zakresie dolegliwości. Jak na młodą osobę jest mało wyrozumiała oraz słabo tłumaczy problem. Nie wzbudziła zaufania. Zaordynowane leczenie, to leki z górnej półki bez konkretnej diagnostyki . Udam się niestety do innego specjalisty neurologa. Pani dr powinna zmienić podejście i wykazywać więcej empatii dla pacjenta, albo przynajmniej udawać te empatię ( oczywiście nie życzę tego kolejnym pacjentom p. Doktor
• Przychodnia Medyczna Pramed sp. z o.o. • Konsultacja neurologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Piętka?Anna Piętka to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Piętka oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Anna Piętka ma swój gabinet?Anna Piętka przyjmuje pod adresem:
- Eugeniusza Kwiatkowskiego 14/U9 Szczecin
- Wyszyńskiego 42 Szczecin
-
Czy Anna Piętka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Piętka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Anna Piętka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Piętka to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Anna Piętka?Języki, których używa Anna Piętka to angielski, polski.
-
Jak Anna Piętka umawia wizyty?Anna Piętka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Piętka?Anna Piętka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Piętka: co mówią pacjenci?3 osób dodało swoją opinię. Anna Piętka ma średnią ocen 2.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Piętka?Anna Piętka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.