Moje doświadczenie


Zakres porad
- Dermatologia i wenerologia
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 270 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 270 zł
NIP
Adres firmy
Oś. Tysiąclecia 1, Myślenice
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
35 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Iwona
Byłam u Doktor na trzech wizytach, jednak leczenie trądziku nie przynosiło żadnych efektów. Wizyty były bardzo krótkie i ograniczały się do przepisywania kolejnych maści, które nie działały. Nowy dermatolog, do którego się zgłosiłam, potwierdził, że zastosowane wcześniej leczenie było nieskuteczne. Ostatecznie musiałam zmienić lekarza, aby uzyskać odpowiednią pomoc. Niestety, nie polecam.
A.Ł.
Bardzo podobała mi się wizyta u Pani doktor, przyjęła mnie z uśmiechem na twarzy, szczegółowo zapoznała się z moim problemem i pokazała możliwe ścieżki leczenia.
Anna
Wszysto w porządku. Pani doktor wyjaśniła ptoblem i wdrążyła leczenie.
Julia
Bardzo polecam! Wizyta odbywa się punktualnie, w miłej atmosferze. Leczenie zaproponowane przez Panią Doktor za każdym razem jest skuteczne, dlatego zawsze chętnie wracam, gdy pojawia się jakiś problem.
Konto zostało usunięte
Bardzo sympatyczna Pani Doktor odpowiadała na wszystkie pytania oraz dokładnie przeprowadziła badanie , Jestem bardzo zadowolona z wizyty i każdemu będę polecać Panią Doktor :)
AB
Pani doktor bardzo profesjonalna, zaangażowana,przedstawiła nowe możliwości leczenia . Jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Catar
Wizyta w bardzo miłej atmosferze, diagnoza postawiona po wnikliwym przebadaniu i wywiadzie. Czułam się zaopiekowana
D.
Bardzo profesjonalna i jednocześnie miła wizyta. Wyczerpująca informacja o diagnozie. Ponadto Pani doktor zaproponowała mi szybkie i skuteczne pozbycie się "problemu", który na szczęście okazał się tylko kosmetycznym defektem. Bardzo polecam.
Konto zostało usunięte
Wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze. Nowocześnie urządzone, schludne pomieszczenia poczekalni i gabinetu. Pani doktor uważnie słucha, chętnie udziela wyjaśnień - rozwiązała mój problem.
M. S.
Fantastyczna pani doktor ze świetnym podejściem do dziecka. Mój 8 latek bez problemu dał sobie wymrozić brodawki na stopie. Polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Rewera?Agnieszka Rewera to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Rewera oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna.
-
Gdzie Agnieszka Rewera ma swój gabinet?Agnieszka Rewera przyjmuje pod adresem:
- Oś. Tysiąclecia 1 Myślenice
- ul. Pod Kopcem 3 Jaroszowice
- Piłsudskiego 22/4 Myślenice
- Lubień 1007 Lubień
- Kongresowa 6A Zator
-
Czy Agnieszka Rewera przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Agnieszka Rewera nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Agnieszka Rewera akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Rewera to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Rewera?Języki, których używa Agnieszka Rewera to angielski.
-
Jak Agnieszka Rewera umawia wizyty?Agnieszka Rewera używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Rewera?Agnieszka Rewera może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Rewera: co mówią pacjenci?35 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Rewera ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Rewera?Agnieszka Rewera nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.