O nas

Marka PROFEMED Lekarze Specjaliści powstała z myślą o osobach, które chcą korzystać z prywatnej opieki zdrowotnej bez konieczności wykupywania abonamentu medycznego. Możliwość udania się na konsultację z wybranym specjalistą w dogodnym terminie pozwala na bieżąco kontrolować stan zdrowia oraz reagować odpowiednio wcześnie w przypadkach jego nagłego pogorszenia się. Pacjenci korzystający z konsultacji z lekarzami PROFEMED oszczędzają dodatkowo swój czas dzięki telefonicznej rezerwacji wizyt bez konieczności wcześniejszego udawania się do placówki.

Sieć placówek PROFEMED Lekarze Specjaliści zlokalizowana jest w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gdańsku.

W Warszawie pacjenci mogą skorzystać z porad lekarzy specjalistów w 2 lokalizacjach.

W placówkach przy Al. Jerozolimskich 65/79, na VIp. budynku Hotelu Marriott oraz przy ul. Bobrowieckiej 1 na pacjentów czekają m.in. okulista, kardiolog, ginekolog, ginekolog-endokrynolog, laryngolog, alergolog, dermatolog, ortopeda, internista, chirurg ogólny, chirurg naczyniowy i urolog, a także badania takie jak USG, tomografia optyczna siatkówki oraz laseroterapia siatkówki.
Dodatkowo w PROFEMED przy Al. Jerozolismkich 65/79 posiadamy Poradnię Jaskry

Standardy opieki świadczonej przez specjalistów PROFEMED oparte są na wieloletnim doświadczeniu lidera prywatnej opieki medycznej - Grupy LUX MED, której marka ta jest częścią.

Zapraszamy do PROFEMED! Rezerwacja wizyt: 22 33 22 844.
więcej O nas
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
ginekologia

Ginekologia

ortopedia

Ortopedia

chirurgia

Chirurgia

dermatologia

Dermatologia

okulistyka

Okulistyka

kardiologia

Kardiologia

laryngologia

Laryngologia

neurologia

Neurologia

pediatria

Pediatria

urologia

Urologia

chirurgia naczyniowa

Chirurgia naczyniowa

psychiatria

Psychiatria

chirurgia dziecięca

Chirurgia dziecięca

neurochirurgia

Neurochirurgia

psychologia

Psychologia

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

PROFEMED Lekarze Specjaliści (budynek Marriott)
Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (5325)

5325 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    N

    I went to Profemed in the Marriott building on 27 december 2025 at 10am, but everything was closed.
    I tried to call but nobody was working.
    I think it's a bug into your system.

     • lek. Malwina Filus konsultacja laryngologiczna  • 

    M

    Aroganckie zachowanie,nie wysluchuje do konca,zaklada,ze na jednej wizycie omowi tylko jeden temat, opoznienie 30 min i nawet nie potrafi przeprosic. Nie polecam,no chyba,ze lubisz byc traktowany z gory i bez szacunku.

     • dr n. med. Janusz Proksa konsultacja ortopedyczna  • 

    N

    Przed wizytą otrzymałam informację, że Pani magister „zazwyczaj spóźnia się 10–15 minut”. Ostatecznie spóźnienie wyniosło ponad 20 minut, a jego powodem miały być korki na drodze. Jeżeli korki występują regularnie to zasadnym wydaje się umawianie pierwszych wizyt na godzinę, o której Pani magister realnie jest w stanie przyjmować pacjentów. Obecna sytuacja świadczy o braku szacunku dla pacjentów.

    Dodatkowo, już w trakcie wizyty okazało się, że nie może ona zostać przeprowadzona ze względu na przyjmowane lekarstwa (zwiazane z okulistycznym leczeniem). Przy umawianiu wizyty nikt nie poinformował nas o konieczności pominięcia dawki przed badaniem. Zakładaliśmy, że Pani magister zapozna się z dokumentacją medyczną, do której miała pełny dostęp — zwłaszcza że była to pierwsza kwestia, o którą zapytała, ale dopiero podczas wizyty.

    Cała sytuacja była dla nas nie tylko niekomfortowa, ale także całkowicie możliwa do uniknięcia przy zachowaniu podstawowej rzetelności i organizacji pracy.

     • mgr Urszula Koszykowska konsultacja ortoptysty  • 

    mgr Urszula Koszykowska

    Szanowna Pani!
    Znany Lekarz daje pacjentowi możliwość wyrażenie swojej opinii, ostateczne słowo zostawiając jednak specjaliście. Pani wyobrażenie i założenia o kompetencjach moich jako specjalisty są od początku do końca błędne. Przypominam Pani, że to na okuliście, który zlecił Pani dziecku krople rozszerzające źrenice, a takim lekiem jest atriopina, spoczywa obowiązek wytłumaczenia pacjentowi jakie jest działanie tego leku. W oparciu o te informacje, w razie wątpliwości powinna Pani wysłać zapytanie do lekarza okulisty w Lux Medzie lub do mnie przez koordynatora w Profemedzie, czy dziecko może odbyć wizytę ortoptyczną, czy lek odstawić na czas badania. Wizyta ortoptyczna w Profemedzie jest zatwierdzona w momencie jej opłacenia i wtedy dokumentacja pacjenta jest otwierana i analizowana. Na wizycie Pani o tym powiedziałam, wytłumaczyłam Pani bardzo dokładnie, dlaczego nie jest zalecane badanie w takiej sytuacji. Pani nie słuchała. Uporczywie jak mantra powtarzała Pani: " Czyli nie zbada Pani dziecka ?! " Nie, droga Pani. Nie zbadam. Dbając o rzetelność i wiarygodność wyników badania.
    Zaś pierwsza część Pani wpisu, to wyrachowana manipulacja, której konfrontacji w sądzie mogłaby Pani nie wytrzymać. Przykro, że się Pani do tego posunęła. Urszula Koszykowska


    D

    Wizyta była opóźniona, a lekarz robił wszytsko w pospiechu.

     • lek. Elżbieta Oziębło Konsultacja telefoniczna - Laryngolog  • 

    J

    Nikt do mnie nie zadzwonił, mimo wiadomości SMS z informacją że kontakt telefoniczny nastąpi

     • dr n. med. Aleksander Zakrzewski Konsultacja telefoniczna - Lekarz chorób zakaźnych  • 

    N

    Nie polecam tego lekarza. Umówiłam się na prywatną wizytę, jednak Pan doktor nie pojawił się w gabinecie oraz wcześniej jej nie odwołał. Panie z rejestracji po kilkukrotnych próbach skontaktowania się z panien doktorem ustaliły że w dniu dzisiejszym nie dotrze on do gabinetu. Nie otrzymałem żadnej informacji ani wyjaśnienia, co jest nie do przyjęcia. Od wizyty która miała mnie kosztować 600 zł oczekiwałam znacznie więcej niż brak profesjonalizmu i szacunku dla pacjenta. To jest niedopuszczalne !

     • dr hab. n. med. Paweł Derlatka konsultacja ginekologiczno-onkologiczna – profesor  • 

    K

    Niestety brak zaangażowania, dostałam błędną teorię co mogło mi się stać, wyrzuciłam ponad 300zł w błoto, tylko przepisanie leków, które są mi zbędne

     • lek. Anna Krześniak konsultacja ortopedyczna  • 

    A

    Lekarz nie udzielał konkretnych odpowiedzi na pytania, brakowało mu empatii, był bardzo obojętny. Nie chciał nic powiedzieć, kazał wykonać dodatkowe badania (które niczego nie wniosły) i przyjść na kolejną wizytę za 5 dni. Niestety przy ostrej białaczce, która została zdiagnozowana, liczył się każdy dzień, inny lekarz po wynikach morfologii zalecił od razu udanie się do szpitala. Dzięki innemu lekarzowi, w dzień który miałaby odbyć się kolejna konsultacja u Pana doktora, był już wynik biopsji i wdrożone leczenie.

     • dr n. med. Krzysztof Gawroński konsultacja hematologiczna  • 

    N

    Witam, przejechałam wraz z synem który zmuszony był mnie zawieźć do Warszawy ponad 70km w jedną stronę żeby pilnie skonsultować się z lekarzem okulista w dniu dzisiejszym, po oczekiwaniu ponad 20minut wraz z innymi pacjentami udaliśmy się do recepcji zapytać co sie dzieje. Uzyskaliśmy informację, że dobrze ze się dowiadujemy gdyż czekamy tam na daremno bo pani doktor nie dojedzie. Nie będę komentować profesjonalizmu zaistniałej sytuacji ale uwazam iż rekompensata za utratę paliwa na dojazd żeby pocałować klamkę w byłym budynku mariotta byłaby jak najbardziej na miejscu ze strony waszej firmy.

     • lek. Małgorzata Wyszyńska-Kowalewska Inny  • 

    A

    Bardzo nieuprzejmy i arogancki. Zadzwoniłam do niego jako do lekarza sądowego. Mam zwolnienie od psychiatry. Zadrwił ze mnie. Kompletny brak empatii.

     • dr n. med. Marcin Kolasa Inny  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania