Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) (opis) • 220 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 280 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Pozostałe usługi
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Wojciechowskiego 6B, wejscie od stacji benzynowej, Poznań
220 zł
MoyaMed
Informacja dla moich pacjentów kontrolnych z innych placówek: Proszę o zabranie historii choroby z wcześniejszych wizyt.
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Wojciechowskiego 6B, wejscie od stacji benzynowej, Poznań
280 zł
MoyaMed
Moje doświadczenie
O mnie
AKTUALNOŚCI- DŁUGI WEEKEND MAJOWY
Szanowni Pacjenci kontynuujący leczenie!
Proszę o kontakt z rejestracją Moyamed ( nr telefonu poradni ...
Edukacja
- Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Zakres porad
- Psychiatria
Doświadczenie
- Klinika Psychiatrii w Poznaniu
Znajomość języków
- Polski
60 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MJ
Bardzo skrupulatna Pani Doktor, dokładny wywiad, zainteresowanie pacjentem, indywidualne podejście. Nastawienie na współpracę i pomoc, duża wiedza i kompetencje.
MaJ
Świetna, słuchająca i niezwykle kompetentna Pani Doktor. Wzbudza zaufanie. Czułam się zaopiekowana podczas wizyty. Jestem bardzo zadowolona.
M. K
Dr Czołgosz to bardzo ciepła i empatyczna osoba, która tworzy bezpieczną przestrzeń dla pacjenta. Każda moja wizyta przebiega w spokojnej atmosferze bez pośpiechu. Czuję się wysłuchana z ogromnym wsparciem podczas zdrowienia. Polecam z całego serca.
M.W.
Bardzo miła Pani Doktor. Cieszę się że tu trafiłam. Jestem zadowolona z leczenia.
A.S.
Pani doktor bardzo zaangażowana. Widać chęć prawdziwej pomocy i rozwiązania problemów pacjenta. Wywiad szczegółowy, leki dobrane dobrze. Otwartość na sugestie i pytania pacjentów.
M.W.
Lecze się już pół roku, dobrze dobrane leki. Polecam.
SJK
Pani Doktor spokojnie wysłucha, doradzi ,wytłumaczy sposób zażywania leków. Polecam serdecznie.
JK
Pani doktor wysłuchała, jest zaangażowana w sprawy pacjenta, zaleciła leki.
Pacjentka
Pani doktor w opisie na portalu zaznacza, że przepisuje leki jedynie podczas wizyty. Jednak brakuje wzmianki, że tak jest także przy kontynuacji leczenia. To ważne, bo trzeba pilnować terminów, co nie jest takie oczywiste u pacjentów z depresją. Zarezerwowałam drugą wizytę na pierwszy możliwy termin w formularzu, jednak zorientowałam się, że zabraknie mi kilku tabletek, aby zachować ciągłość leczenia (pechowo trafiłam na przerwę świąteczną). Zadzwoniłam do przychodni i dowiedziałam się, że nie otrzymam recepty bez wizyty. Recepcjonistka kilkukrotnie powtarzała, że nie ma innej możliwości, jak tylko wizyta, nawet jeśli jest to kontynuacja leczenia. Zostałam ostatecznie bez leków. Pani doktor nie zadzwoniła do mnie, żeby jakoś wyjaśnić sprawę, pomóc. Recepcjonistka podobno chciała mi zaproponować termin tego samego dnia, ale "nie zdążyła". Czułam się pozostawiona sama sobie w trudnym okresie, w kiepskim stanie psychicznym. Na szczęście jestem pod opieką innego lekarza.
lek. Małgorzata Czołgosz
Szanowna Pani J.S.!
Doceniam, że tym razem sformułowała Pani opinię w sposób nienarusząjący moich dóbr osobistych.
Jeśli sprawa jest dla Pani na tyle istotna, że poświęca jej Pani kolejny komentarz, pozwolę sobie odpowiedzieć w kilku zdaniach.
Na wstępie dziękuję, że poruszyła Pani temat wystawiania recept.
Potwierdzam, że recepty wystawiam podczas wizyt i dotyczy to także kontynuacji leczenia.
Dla Pani to "tylko wystawienie recepty", a z perspektywy lekarza sytuacja wygląda inaczej. Każda recepta jest raportowana w systemie e-zdrowie (P1), każde działanie podjęte wobec Pacjenta musi być udokumentowane w historii choroby. Wypisanie leku musi być poprzedzone oceną stanu psychicznego i weryfikacją, czy zalecony lek jest dobrze tolerowany. Wymaga to poświęcenia czasu, uwagi, ponoszę za to odpowiedzialność przed różnymi instytucjami.
Pilnowanie terminów należy wprawdzie do obowiązków Pacjenta, ale jesteśmy tylko ludźmi, i kiedy Pacjenci zapominają, brakuje leków i jednocześnie brakuje terminów w kalendarzu na portalu "Znany lekarz" zwykle udaje się znaleźć wyjście z sytuacji. Pacjenci wysyłają wiadomość (sms, e-mail) albo dzwonią na numer Poradni Moyamed dostępny w internecie, Panie Rejestratorki przekazują mi informację o potrzebach. Zwykle ustalamy pasujący obu stronom termin dodatkowy wizyty albo w wyjątkowych sytuacjach ( infekcja, czasowe przebywanie poza miejscem zamieszkania) - teleporady.
Sfinalizowaniu umawiania wizyty nie sprzyja przerywanie połączenia.
22 grudnia dzień pracy wydłużyłam z myślą o Pacjentach, którzy będą mieli dodatkowe potrzeby przed przerwą świąteczną. Zapewniam, że pojawiły się osoby chętne na spotkanie albo teleporadę "w ostatniej chwili".
Pozytywną informacją jest, że znalazła Pani lekarza, który spełnia Pani oczekiwania i u niego się leczy.
Z poważaniem
Małgorzata Czołgosz
NK
Bardzo empatyczne i profesjonalne podejście do pacjenta. Pani doktor szczegółowo wyjaśnia w jaki sposób ma przebiegać leczenie. Bardzo ciepła, szczegółowo wypytuje o problemy. Na wizycie czułam się zaopiekowana i zrozumiana. Polecam serdecznie
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Czołgosz?Małgorzata Czołgosz to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Czołgosz oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta).
-
Gdzie Małgorzata Czołgosz ma swój gabinet?Małgorzata Czołgosz przyjmuje pod adresem:
- Wojciechowskiego 6B, wejscie od stacji benzynowej Poznań
-
Czy Małgorzata Czołgosz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Czołgosz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Małgorzata Czołgosz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Czołgosz to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Czołgosz?Języki, których używa Małgorzata Czołgosz to polski.
-
Jak Małgorzata Czołgosz umawia wizyty?Małgorzata Czołgosz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Czołgosz?Małgorzata Czołgosz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Czołgosz: co mówią pacjenci?60 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Czołgosz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Czołgosz?Małgorzata Czołgosz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.