Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 120 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) • 100 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 120 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 120 zł +2 więcej
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) • 100 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) • 100 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna (opis) • 100 zł
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz po konsultacji online.
1) Dzień przed konsultacją online, proszę o kontakt SMS pod numer telefonu: +48 *** *** ***
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja psychologiczna
ul. Duży Rynek 24, Zagórów
Gabinet psychologiczny
100 zł
Konsultacje online, telefoniczne
Konsultacja psychologiczna (50 minut)
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Bolesława Chrobrego 22A, Sieraków
120 zł
Stoma-Med. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Duży Rynek 24, Zagórów
120 zł
Gabinet psychologiczny
ul. Duży Rynek 24, Zagórów
120 zł
Gabinet psychologiczny
Pozostałe usługi
Konsultacja online
Konsultacje online, telefoniczne
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta)
Bolesława Chrobrego 22A, Sieraków
100 zł
Stoma-Med. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Duży Rynek 24, Zagórów
100 zł
Gabinet psychologiczny
ul. Duży Rynek 24, Zagórów
100 zł
Gabinet psychologiczny
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem psychologiem i psychoterapeutą w procesie szkolenia. Do każdego Pacjenta podchodzę indywidualnie – człowiek jest dla mnie nadrzędną wartością. ...
Zakres porad
- Psychologia kliniczna
35 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Patrycja
Bardzo rzetelna i przyjazna osoba. Spotkania prowadzi profesjonalnie, ale jednocześnie zapewnia duży komfort psychiczny. Bardzo polecam!
Adrianna
Jestem bardzo zadowolona z każdej wizyty, która przebiega w przyjaznej atmosferze.
Pani Magda jest komunikatywną, sympatyczną osobą.
Polecam z całego serca:)
Damian
Bardzo Pani dziękuję, Pani Magdo. Po wizycie czyje się o wiele lepiej, ale też wiem, że długa droga przede mną.
mgr Magdalena Wieczorek
Panie Damianie, bardzo dziękuję za podzielenie się opinią. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)
Eliza
Bardzo polecam! Pani Psycholog jest ciepła i potrafi okazać zrozumienie. Skłania również do przemyśleń trafnymi pytaniami
Karolina
Pani psycholog juz od początku wprowadza wspaniałą atomsferę, gdzie można poczuć się swobodnie i komfortowo. Jestem bardzo zadowolona z wizyty i dziękuje za pomoc. Karolina
Ada
Bardzo polecam panią Magdę, pełen profesjonalizm, empatia i zrozumienie. Pacjent może czuć się bezpiecznie i wie, że żaden problem nie jest zbyt błahy, żeby się nim podzielić. :)
I.O.
Polecam w stu procentach. Profesjonalna wizyta, cierpliwość i otwartość do pacjenta. Luźna relacja i łatwa komunikacja. Jak najbardziej na plus.
gk
Widać, że naprawdę słucha drugiej osoby i ją rozumie. Bardzo mi pomogła z takimi problemami jak nieśmiałość i niepewność :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Wieczorek?Magdalena Wieczorek to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Wieczorek oferuje usługi takie jak: konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja online, Konsultacja psychologiczna.
-
Gdzie Magdalena Wieczorek ma swój gabinet?Magdalena Wieczorek przyjmuje pod adresem:
- Bolesława Chrobrego 22A Sieraków
- ul. Duży Rynek 24 Zagórów
-
Czy Magdalena Wieczorek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Magdalena Wieczorek oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Magdalena Wieczorek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Wieczorek to: Gotówka, Przelew na konto.
-
Jak Magdalena Wieczorek umawia wizyty?Magdalena Wieczorek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Wieczorek?Obecnie Magdalena Wieczorek nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Magdalena Wieczorek: co mówią pacjenci?35 osób dodało swoją opinię. Magdalena Wieczorek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Wieczorek?Magdalena Wieczorek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.