mgr Magdalena Müller

Logopeda więcej

Wrocław 1 adres

68 opinii
Przewidywany czas odpowiedzi:

Moje doświadczenie

Witam serdecznie!
Z zawodu jestem polonistką, logopedą, neurologopedą, specjalistką higieny i emisji głosu, terapeutką zaburzeń miofunkcjonalnych.
Zajmuję się pracą terapeutyczną dzieci, młodzieży i dorosłych.
Ukończyłam studia magisterskie, podyplomowe, wiele kursów i szkoleń i wciąż się kształcę.

Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe w zakresie:

– Diagnozy logopedycznej z terapią wszelkich wad wymowy (m.in. : seplenienia, rotacyzmu, mowy bezdźwięcznej, kapacyzmu, gammacyzmu, nosowania), zaburzeń oddechowo – fonacyjnych (m.in. w terapii niepłynności mowy), zaburzeń rozwoju mowy, myślenia i komunikacji (m.in. terapia spektrum autyzmu), opóźnionego rozwoju mowy, nauki czytania metodą globalną i dykcji.
- Terapii dysleksji, dysgrafii i dysortografii
- Edukacji polonistycznej z elementami logopedii
-Terapii miofunkcjonalnej
-Terapii pacjenta ortodoncyjnego

W pracy terapeutycznej wykorzystuję elementy bajko- muzyko, arte - terapii, mindfulness, terapii mio-, ręki , integracji sensorycznej, ruchu rozwijającego Weroniki Sherborn, ćwiczenia psychostymulacyjne z metody Dyna Lingua, masaże: logopedyczny, Shantala, psychostymulacyjny, i wiele innych.

Doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi zdobywałam między innymi: w Stowarzyszeniu Twórców i Zwolenników Psychostymulacji, w szpitalach, przedszkolach (również integracyjnych), we wrocławskich poradniach i ośrodkach rehabilitacyjnych a także w Górnośląskim Centrum Rehabilitacyjnym „Repty”. Moja wieloletnia praca umożliwiła mi kontakt z osobami z różnymi rodzajami zaburzeń mowy, myślenia i stopniami niepełnosprawności.
Jestem osobą otwartą i pełną energii. Fundamentem moich zajęć jest nauka przez wspólną zabawę. Zawsze dążę do pogodnej atmosfery i indywidualnego doboru ciekawych zadań.

Moje wykształcenie:
Uniwersytet Wrocławski | magisterskie - Filologia Polska
Uniwersytet Wrocławski | podyplomowe - Logopedia Ogólna
Uniwersytet Wrocławski | podyplomowe - Neurologopedia
Uniwersytet Wrocławski | podyplomowe - Emisja Głosu
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego | podyplomowe - Psychologia Pozytywna: Minfulness w życiu i terapii.
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego | podyplomowe - Integracja Sensoryczna z Terapią Ręki: Cele terapii logopedycznej w ujęciu zaburzeń integracji sensorycznej.
Kursy, szkolenia, konferencje:
• Uniwersytet Wrocławski | specjalistyczny kurs: Terapia mowy i myślenia metodą Dyna Lingua – terapeuta Dyplomowany w metodzie Dyna Lingua
• Uniwersytet Wrocławski | Stowarzyszenie Twórców i Zwolenników Psychostymulacji: Certyfikat Terapeuty Dysleksji - certyfikat
• Uniwersytet Wrocławski | Pracownia Psychostymulacji | specjalistyczny kurs: Emisja głosu, dykcja i artykulacja.
• Uniwersytet Wrocławski | Pracownia Psychostymulacji | specjalistyczny kurs: Psychostymulacja

• Akademia Logopedy | specjalistyczny kurs: Przesiewowe badania logopedyczne
• Akademia Logopedy | specjalistyczny kurs: Diagnoza i Terapia Miofunkcjonalna I – certyfikat
• Akademia Logopedy | specjalistyczny kurs: Diagnoza i Terapia Miofunkcjonalna II – część praktyczna - certyfikat
• Logodemia | Fizjologopedia | Anatomia Palpacyjna dla logopedów
• Logodemia | Fizjologopedia | Terapia manualna u pacjenta ortodontycznego
• Logodemia | Fizjologopedia | Napięcie mięśniowe a układ orofacjalny
• Logodemia | Terapia Ortodoncji Funkcjonalnej | Pacjent ortodontyczny w gabinecie ortodontycznym – certyfikat
• Fundacja Promyk Słońca | specjalistyczny kurs: Nerw błędny i jego znaczenie kliniczne z perspektywy integracji sensorycznej – certyfikat
• Akademia Logopedy | udział w konferencji logopedycznej: Problematyka karmienia i jedzenia u dzieci – podejście interdyscyplinarne
• Oświata | Strefa Logopedy | Słowne i rytmiczne ćwiczenia LOGOrytmiczne – certyfikat
• Oświata | Ssanie piersi, smoczka i palca – fakty i mity na temat ssania
• Oświata | Strefa Logopedy | Dysfonia – cechy świadczące o nieprawidłowości pracy z głosem. Propozycja postępowania terapeutycznego.
• Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli | Teczka Logopedy| doszkalający kurs: Niemowlę u logopedy. Cz. II stymulacja.
• Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli | Teczka Logopedy| doszkalający kurs:
Trening Umiejętności Społecznych i Komunikacyjnych w terapii logopedycznej
• Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli | Teczka Logopedy| doszkalający kurs: ELEKTROSTYMULACJA - INNOWACYJNY PROGRAM Z TRENINGIEM MIOFUNKCJONALNYM WSPIERAJĄCY PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI MIĘŚNIOWO - CZYNNOŚCIOWYMI
• Niepubliczny Ośrodek Kształcenia Nauczycieli | Cognitus | Logopedyczne SOS: Innowacyjne metody elektrostymulacji
wewnętrznej i zewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne.
• Niepubliczny Ośrodek Kształcenia Nauczycieli | Cognitus | Udział w Ogólnopolskiej Konferencji Logopedycznej: Elektrostymulacja w logopedii – nowe możliwości diagnostyczno terapeutyczne.
więcej O mnie
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).

Zakres porad

  • Neurologopedia

Adres

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Akademia Mowy i Myślenia

gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 42 bu. B, Krzyki, 50-457 Wrocław

Dostępność

Płatność online

Akceptowana

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja diagnostyczna

    260 zł

  • Konsultacja neurologopedyczna (pierwsza wizyta)

    260 zł

  • Terapia logopedyczna dzieci

    200 zł

  • Rehabilitacja mowy

    200 zł

  • Przygotowanie pod leczenie ortodontyczne

    200 zł

68 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • E

    Wizyta u Pani Magdy była dla mnie niezwykle wartościowa. Otrzymałam wiele kluczowych wskazówek, których wcześniej nikt mi nie przekazał, a które mają realne znaczenie dla prawidłowego rozwoju mojej córki. Dzięki tej konsultacji dowiedziałam się o istotnych mechanizmach wpływających na jej funkcjonowanie, wykraczających poza sam obszar logopedii i obejmujących również aspekty rozwojowe oraz ruchowe.
    Rady były konkretne, praktyczne i uświadamiające – bez tej wizyty nie miałabym świadomości pewnych zależności, które mogą mieć długofalowe konsekwencje. Widać holistyczne podejście do dziecka oraz bardzo dobrą współpracę między obszarem mowy, oddychania i ogólnej sprawności.
    Dodatkowo ogromnym potwierdzeniem jakości tej wizyty była reakcja mojej córki, która po wyjściu wyraźnie deklarowała, że chce wrócić do Pani Magdy. To najlepsza rekomendacja – dziecko czuło się bezpiecznie i swobodnie.
    Z pełnym przekonaniem polecam.

     • Akademia Mowy i Myślenia konsultacja logopedyczna (pierwsza wizyta)  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dobry wieczór Pani Ewelino, bardzo dziękuję za "dmuchnięcie w żagle "pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia


  • M

    Sympatyczna Pani doktor, kompetentna , przyjazna atmosfera

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dzień dobry, serdecznie dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam I do zobaczenia!


  • Y

    Bardzo profesjonalnie.
    Dokładne wytłumaczenie ćwiczeń.
    Mnóstwo gadżetów do ćwiczeń.
    Miła obsługa
    Polecam

     • Akademia Mowy i Myślenia konsultacja logopedyczna (pierwsza wizyta)  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa i pozdrawiam - Magdalena Müller


  • M

    Jesteśmy bardzo zadowolone z wizyt. Spotkania są ciekawe i zróżnicowane. Przeprowadzone z uśmiechem i w przyjaznej atmosferze. Córeczka chętnie ćwiczy i bardzo lubi Panią Madzię. Polecamy:)

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Serdecznie dziękuję za miłe słowa , pozdrawiam słonecznie i do zobaczenia:-)


  • K

    Pani Magdalena to specjalista w swojej dziedzinie. Zrozumienie potrzeb pacjenta na najwyższym poziomie, pełne zaangażowanie i holistyczne podejście do zdrowia. Dodatkowo wizyty zawsze w miłej i pozytywnej atmosferze. Bardzo polecam!

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Serdecznie dziękuję za miłe słowa I do zobaczenia:-)


  • M

    Wspaniałe podejście do dzieci, logopedia przez zabawę, olbrzymie zaangażowanie i wiedza

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dziękuję bardzo za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie i do zobaczenie za tydzień:-)


  • M

    Zwraca uwagę ogromne profesjonalne zaangażowanie i wielka ludzka życzliwość!! Sposób, w jaki pani Magdalena Muller rozmawia z pacjentem, wsłuchuje się w jego indywidualne potrzeby i szczodrze dzieli się swoją wiedzą - jest dziś absolutną rzadkością. Całym sercem polecam to miejsce, a przede wszystkim tę osobę, która w bardzo zintegrowany, holistyczny sposób prowadzi Akademię Mowy i Myślenia. Podziękowania i ukłony!

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dzień dobry, bardzo dziękuję za tak miłe słowa I do zobaczenia!


  • P

    Wszystkie dotychczasowe pozytywne opinie się potwierdziły :) Dodatkowo holistyczne podejście do pacjenta. Polecam!

     • Akademia Mowy i Myślenia  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dzień dobry, serdecznie dziękuję za miłe słowa I pozdrawiam słonecznie


  • E

    Pani Magda bardzo ciepła i humorystyczna osoba, świetne podejście do dzieci. Dużą wiedzą fachowa!

     • Akademia Mowy i Myślenia konsultacja logopedyczna (weekend)  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dobry wieczór, serdecznie dziękuję za miłe słowa I pozdrawiam- Magdalena Müller


  • M

    bardzo zaangazowany terapeuta widac ze zalezy jej na dobru pacjeta

     • Akademia Mowy i Myślenia - Magdalena Müller terapia miofunkcjonalna  • 

    mgr Magdalena Müller

    Dzień dobry, serdecznie dziękuję za miłe słowa I pozdrawiam słonecznie!


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

7 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mój synek za chwilę skończy 17 miesięcy , nie mówi, nie powtarza. Jedyne słowo to mama, wcześniej było tata i baba( teraz już tylko mama)
Syn ma napięcie mięśniowe. Czy mam się martwić ?

Dzień dobry, polecam niezwłoczne zbadanie dziecka u neurologa, neurologopedy, wykonanie badania słuch - BERA

mgr Magdalena Müller

Dzień dobry,
Córeczka ma 3,5 roku. Pod koniec listopada ubiegłego roku przeszła operację wycięcia migdała gardłowego, podcięcia migdałków bocznych które były ogromne oraz wycięcia wędzidełka bo jak pani doktor stwierdziła bardzo ciągnął język. Przez powiększony migdał gardłowy córka miała niedosłuch. Do operacji nie wypowiadała żadnych słów... Bardzo się denerwowała w sytuacjach gdy nie mogła nam czegos wytłumaczyc, przekazać. Córka reagowała tylko gdy mocno podnosiłam głos. Jednak zawsze był z nią kontakt wzrokowy, pełna uśmiechu, spontaniczna. Przed operacją, co noc miała bezdechy , jej oddech słychać było w drugim pokoju. Było to przerażające. Wstawała niewyspana , zmęczona. Lekarze byli w szoku, że ma tak zawalone gardło i tak wąska szczelinie do oddychania.
Po operacji dziecko zmieniło się nie do poznania. Cichutki sen, efektywny , dziecko wypoczęte. Nerwy sporadyczne, czasem intensywne ale wystarczy przytulenie, wytłumaczenie i dziecko zrozumiało ( wcześniej tego zrozumienia nie było). Córka jest otwarta na ludzi, uwielbia dzieci, lubi się z nimi witać, bawić, przytulać, zwracać na siebie uwagę wygłupami, popisuje się. Wariuje ze starszą siostrą, naśladuje ja we wszystkim... Dużo się razem śmieją. Córka chodzi do neurologopedy dzisiaj usłyszałam że bardzo ładnie dzieli wspólne pole uwagi. Martwię się natomiast, że ta mowa wydaje mi się idzie wolno... Mówi mama, tata, Dada, baba, kto to, ja, Jula -swoje imię. Tam tu na siostrę - mi mi., lulu, próbuje mówić czesć ale to raczej - "tel "brzmi. Papa , alo( halo) znalazłbym jeszcze kilka słów które mówi. Jak nie potrafi powiedzieć to naśladuje np jak chce pieska czy kotka lub inną np. maskotkę. Wola cały czas mama , tata, mimi ( siostra) jak coś chce. Wykonuje polecenia. Lubi się stroić i przeglądać w lustrze ( najchetniej nosi to co wybierze siostra) Bywa jednak też uparta i nerwowa. Czasem mnie podszczypuje ...ale nie z nerwów tylko tak sobie. Doskonale obserwuje otoczenie i często ściąga mnie wzrokiem gdy chce się psocić. Byliśmy z nia u pani pedagog specjalnej, u surdologopedy one nie widziały cech autystycznych u córki. Ja jako matka też ich nie widzę, martwię się jednak tym czy jej dolegliwości tak znacząco mogły opoznic mowę. Córka chce powtarzac ale często zupełnie co innego jej wychodzi. Przez zdarzające się nerwy i słaba mowę , martwię się czy to nie autyzm chociaż dla mnie brzmi to absurdalnie w odniesieniu do temperamentu mojej córki ale nie znam się na tym. Jak dużo czasu dziecko potrzebuje na osluchanie się ?Jakie są sposoby na stymulowanie mowy?Bardzo Proszę o pomoc

Dzień dobry!
Z tego, co Pani opisuje, Opóźniony Rozwój Mowy był spowodowany, niedogodnościami , trudnościami związanymi z powiększonym migdałkiem. Na szczęście pani córeczka została "uwolniona od tego agresora":-). Odpowiednio stymulowane, dziecko szybko nadrobi braki. Oczywiście tzw. trudne zachowania mogą się pojawić. Związane są z brakiem innej jak na razie możliwości przekazu emocji. Potrzebne są: cierpliwość, konsekwencja i miłość. Jeśli chodzi o wspieranie rozwoju mowy zalecam: zabawy paluszkowe, śpiewanie piosenek z pokazywaniem, zabawy parateatralne np w sklep, lekarza, czytanie książeczek, itp
Dobrze by było ponownie zbadać słuch, szczególnie polecam badanie BERA, które jest bardzo dokładne i rozwieje najczęstsze wątpliwości. Pozdrawiam serdecznie - Magdalena Müller

mgr Magdalena Müller
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania