Adresy (2)

Blankowa 47 / 2, Wałbrzych
Salus (mapa)

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem

Poproś o kalendarz wizyt
Brak informacji o usługach i ich cenach
Nauczycielska 2, Śródmieście, Wrocław
Gabinet lekarski (mapa)

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem

Poproś o kalendarz wizyt
Brak informacji o usługach i ich cenach

Moje doświadczenie

Opinie od pacjentów

3.5

Ogólna ocena
16 opinii

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
Ł
Użytkownik zweryfikowany

Wizyta trwała około 3 minut. Pan doktor powiedział, że wyniki są bardzo dobre więc nic mi tu nie poradzi. Skasował 120zł. Nie polecam. Wręcz odradzam.

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


G
Użytkownik zweryfikowany

Byłam dziś u pana doktora Daroszewskiego. Wszystko było w najlepszym porządku. Tak jak wcześniej już ktoś wspominał, od razu zauważył, że jestem nową pacjentką, przedstawił się, przeprowadził dość dokładny wywiad. U mnie było o tyle łatwo bo wiedziałam na co sama mogę zwrócić - siostra ma to samo, czyli niedoczynność. Potem USG, pan doktor na bieżąco mówił co tam widzi. Dostałam lek na razie na 2 miesiące, po których mam zgłosić się do kontroli. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do wizyty.


N
Użytkownik zweryfikowany

leczę się u dotora 8 lat na niedoczynność tarczycy wszystko w jak najlepszym porządku, jestem zadowolona


M
Użytkownik zweryfikowany

Od pazdziernika probowalam sie dostac do jakiegokolwiek edokrynologa na NFZ, niestety nie udalo sie!!!
Od listopada zaczelam chodzic na wizyty prywatne, od jednego do drugiego.
Wizyty prywatne, badania prywatne, masa recept, a leki przyprawialy o bol glowy.
I tak do marca, az trafilam na dr Daroszewskiego.
Od pol roku nie mialam takich wynikow- rewelacja! Dzisiaj je odebralam, FT3 i FT4 mieszcza sie w normie.
A do tej pory mialam 3 krotnie wyzsze, tylko TSH nieznacznie sie zwiekszylo, choc do normy to jeszcze dluga droga.
A zaznaczam, ze leki biore dopiero 4 tygodnie. Moze dr nie jest zbyt sympatyczny, ale konkretny!!! Zna sie na swojej pracy. Ja w kazdym badz razie polecam. Acha, dobra rada- prosze sie nie bac zadawac dr pytan, za to tez placimy prawda?!


Użytkownik zweryfikowany

Małe info dla zawiedzionych \"pacjento-turystów\": może pomyliliście specjalistów (?) Karmicie się informacjami z różnych for internetowych, stawiacie sobie wzajemnie diagnozy i oczekujecie że \"dobry\" lekarz pownien przyklepać Wam Wasze przypuszczenia.
Tak, jestem pacjentem dr Daroszewskiego od dłuższego czasu i czytając niektóre wpisy nie mogę wyjść ze zdumienia. Może to konkurencja robi czarny PR.
Na wizyty chodzę zarówno prywatnie jak i na NFZ w klinice i nie poczułem się nigdy \"olany\", a muszę przyznać że jestem dość skomplikowanym przypadkiem i często zadaję głupie bądź irytujące pytania. Kilka pobytów w szpitalu i zawsze trafione leczenie, a co najważniejsze - poprzedzone drobiazgową diagnostyką. Profesjonalizm i stoicki spokój - a tego należy oczekiwać chyba od specjalisty. Jeśli szukaliście kogoś do poklepywania po plecach przy każdym napięciu przedmiesiączkowym, andropauzie lub menopauzie to poszukajcie psychologa.


A
Użytkownik zweryfikowany

Po długich poszukiwaniach wreszcie trafiłem na dobrego endokrynologa. Potrafię to ocenić, gdyż bardzo długo borykałem się z pewnym problemem. Pomógł mi dopiero Pan Doktor. Nie potrafię zrozumieć negatywnych komentarzy dotyczących Pana Daroszewskiego, gdyż moim zdaniem trudno trafić na lepszego (i skuteczniejszego) specjalistę.


S
Użytkownik zweryfikowany

Byłam z pierwszą wizytą u doktora Daroszewskiego. Poznał, że jestem ,,nową'' pacjentką. Przywitał się ze mną, co było bardzo miłe z Jego strony, bo byłam zdenerwowana( po przeczytaniu paru forów internetowych... więc nie ma się czemu dziwić). Doktor wypytał się o moje objawy, o to, co szczególnie dokucza mi w niedoczynności tarczycy. Zrobił USG, postawił diagnozę, przepisał lek i wypisał skierowanie na badanie krwi. Na koniec ze zrozumieniem wysłuchał moich pytań odnośnie choroby i jej lecznia. Za wizytę zapłaciłam 120 zł.


K
Użytkownik zweryfikowany

Od 4 lat jestem pacjentką pana doktora. Prowadzi mnie wzorowo. Uczciwy, konkretny, rzeczowy. Odpowiada na wszystkie moje pytania, nawet te najbardziej upierdliwe:) Uważam, że jest fachowcem w swej dziedzinie. Z czystym sumieniem mogę go polecić!


N
Użytkownik zweryfikowany

Na razie nie dam temu lekarzowi rzadnej oceny.Jednak te panie co nie byly u innych lekarzy, moze niech sie nie wypowiadaja.Przed miesiacem poszlam do lekarza endo-anest-gineko.MAM GUZA NA TARCZYCY. Czytalam o nim opinie,ze ...super lekarz najlepszy w walbrzychu.Poszlam wiec do tegoz lekarza i co....??? Stwierdzil,ze mam raka nawet nie skierowujac mnie na rzadne badania. Tylko odrazu BIOPSJA.Wydrukowal mi namiary na innych (byc moze swoich znajomych) lekarzy i to na tyle, po wizycie.
Poszlam do p.Daroszewskiego. Czytalam na jego temat , mimo waszych opini,twierdze,ze jest to lekarz normalny i polecam go ,poniewaz uratowal mojej ciotce zycie a przy tym nie ''ciagnal'' kasy. POLECAM !!!!!


G

ja natomiast zawdzięczam życie panu doktorowi. Zarozumiały? bzdura! nie wiem dlaczego ludzie tak go oceniają?, może dlatego, że nic im nie dolega? Jest to najlepszy lekarz jakiego znam, a znam go już 12 lat i tylko dzięki niemu żyję, za co będę wdzięczna do końca swych dni. Bardzo mi pomógł i zawsze mnie słucha, a kiedy trzeba to i nakrzyczy, ale to nie powód żeby tak głupio go oceniać !


Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Opinie od pacjentów

3.5

Ogólna ocena
16 opinii

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
Ł
Użytkownik zweryfikowany

Wizyta trwała około 3 minut. Pan doktor powiedział, że wyniki są bardzo dobre więc nic mi tu nie poradzi. Skasował 120zł. Nie polecam. Wręcz odradzam.

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


G
Użytkownik zweryfikowany

Byłam dziś u pana doktora Daroszewskiego. Wszystko było w najlepszym porządku. Tak jak wcześniej już ktoś wspominał, od razu zauważył, że jestem nową pacjentką, przedstawił się, przeprowadził dość dokładny wywiad. U mnie było o tyle łatwo bo wiedziałam na co sama mogę zwrócić - siostra ma to samo, czyli niedoczynność. Potem USG, pan doktor na bieżąco mówił co tam widzi. Dostałam lek na razie na 2 miesiące, po których mam zgłosić się do kontroli. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do wizyty.


N
Użytkownik zweryfikowany

leczę się u dotora 8 lat na niedoczynność tarczycy wszystko w jak najlepszym porządku, jestem zadowolona


M
Użytkownik zweryfikowany

Od pazdziernika probowalam sie dostac do jakiegokolwiek edokrynologa na NFZ, niestety nie udalo sie!!!
Od listopada zaczelam chodzic na wizyty prywatne, od jednego do drugiego.
Wizyty prywatne, badania prywatne, masa recept, a leki przyprawialy o bol glowy.
I tak do marca, az trafilam na dr Daroszewskiego.
Od pol roku nie mialam takich wynikow- rewelacja! Dzisiaj je odebralam, FT3 i FT4 mieszcza sie w normie.
A do tej pory mialam 3 krotnie wyzsze, tylko TSH nieznacznie sie zwiekszylo, choc do normy to jeszcze dluga droga.
A zaznaczam, ze leki biore dopiero 4 tygodnie. Moze dr nie jest zbyt sympatyczny, ale konkretny!!! Zna sie na swojej pracy. Ja w kazdym badz razie polecam. Acha, dobra rada- prosze sie nie bac zadawac dr pytan, za to tez placimy prawda?!


Użytkownik zweryfikowany

Małe info dla zawiedzionych \"pacjento-turystów\": może pomyliliście specjalistów (?) Karmicie się informacjami z różnych for internetowych, stawiacie sobie wzajemnie diagnozy i oczekujecie że \"dobry\" lekarz pownien przyklepać Wam Wasze przypuszczenia.
Tak, jestem pacjentem dr Daroszewskiego od dłuższego czasu i czytając niektóre wpisy nie mogę wyjść ze zdumienia. Może to konkurencja robi czarny PR.
Na wizyty chodzę zarówno prywatnie jak i na NFZ w klinice i nie poczułem się nigdy \"olany\", a muszę przyznać że jestem dość skomplikowanym przypadkiem i często zadaję głupie bądź irytujące pytania. Kilka pobytów w szpitalu i zawsze trafione leczenie, a co najważniejsze - poprzedzone drobiazgową diagnostyką. Profesjonalizm i stoicki spokój - a tego należy oczekiwać chyba od specjalisty. Jeśli szukaliście kogoś do poklepywania po plecach przy każdym napięciu przedmiesiączkowym, andropauzie lub menopauzie to poszukajcie psychologa.


A
Użytkownik zweryfikowany

Po długich poszukiwaniach wreszcie trafiłem na dobrego endokrynologa. Potrafię to ocenić, gdyż bardzo długo borykałem się z pewnym problemem. Pomógł mi dopiero Pan Doktor. Nie potrafię zrozumieć negatywnych komentarzy dotyczących Pana Daroszewskiego, gdyż moim zdaniem trudno trafić na lepszego (i skuteczniejszego) specjalistę.


S
Użytkownik zweryfikowany

Byłam z pierwszą wizytą u doktora Daroszewskiego. Poznał, że jestem ,,nową'' pacjentką. Przywitał się ze mną, co było bardzo miłe z Jego strony, bo byłam zdenerwowana( po przeczytaniu paru forów internetowych... więc nie ma się czemu dziwić). Doktor wypytał się o moje objawy, o to, co szczególnie dokucza mi w niedoczynności tarczycy. Zrobił USG, postawił diagnozę, przepisał lek i wypisał skierowanie na badanie krwi. Na koniec ze zrozumieniem wysłuchał moich pytań odnośnie choroby i jej lecznia. Za wizytę zapłaciłam 120 zł.


K
Użytkownik zweryfikowany

Od 4 lat jestem pacjentką pana doktora. Prowadzi mnie wzorowo. Uczciwy, konkretny, rzeczowy. Odpowiada na wszystkie moje pytania, nawet te najbardziej upierdliwe:) Uważam, że jest fachowcem w swej dziedzinie. Z czystym sumieniem mogę go polecić!


N
Użytkownik zweryfikowany

Na razie nie dam temu lekarzowi rzadnej oceny.Jednak te panie co nie byly u innych lekarzy, moze niech sie nie wypowiadaja.Przed miesiacem poszlam do lekarza endo-anest-gineko.MAM GUZA NA TARCZYCY. Czytalam o nim opinie,ze ...super lekarz najlepszy w walbrzychu.Poszlam wiec do tegoz lekarza i co....??? Stwierdzil,ze mam raka nawet nie skierowujac mnie na rzadne badania. Tylko odrazu BIOPSJA.Wydrukowal mi namiary na innych (byc moze swoich znajomych) lekarzy i to na tyle, po wizycie.
Poszlam do p.Daroszewskiego. Czytalam na jego temat , mimo waszych opini,twierdze,ze jest to lekarz normalny i polecam go ,poniewaz uratowal mojej ciotce zycie a przy tym nie ''ciagnal'' kasy. POLECAM !!!!!


G

ja natomiast zawdzięczam życie panu doktorowi. Zarozumiały? bzdura! nie wiem dlaczego ludzie tak go oceniają?, może dlatego, że nic im nie dolega? Jest to najlepszy lekarz jakiego znam, a znam go już 12 lat i tylko dzięki niemu żyję, za co będę wdzięczna do końca swych dni. Bardzo mi pomógł i zawsze mnie słucha, a kiedy trzeba to i nakrzyczy, ale to nie powód żeby tak głupio go oceniać !


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil
Zgodnie z RODO informujemy, że administratorem danych osobowych ujawnionych na profilu Profesjonalisty jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 5/7 kod pocztowy 01-217. ZnanyLekarz przetwarza dane osobowe Profesjonalisty w celu informowania użytkowników internetu o prowadzonej przez Profesjonalistę działalności leczniczej lub innej podobnej, w tym specjalizacjach, miejscach przyjmowania pacjentów i opiniach na temat jego działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe pochodzą z powszechnie dostępnych źródeł, w tym CEIDG. Więcej o danych osobowych na stronie: https://www.znanylekarz.pl/gdpr/landing#tab=professional