Nie rezygnuj ze zdrowia
Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych stomatologów w pobliżuMoje doświadczenie
Usługi i ceny
Badania stomatologiczne
Północna 46, Łódź
Biniek Clinic
Leczenie kanałowe
Północna 46, Łódź
Biniek Clinic
Stomatologia zachowawcza
Północna 46, Łódź
Biniek Clinic
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna Wieczorkiewicz
Wizyta odbyła się w sposób profesjonalny ,Pani Doktor naprawdę zaangażowana ,miła ,sympatyczna , naprawdę polecam
Ewa
Dr.Puchalska to doskonała specjalistka w swojej dziedzinie. Zaangażowana, profesjonalna i empatyczna. Naprawdę widać, że zależy jej na dobru pacjenta. Miałam przeprowadzone leczenie kanałowe pod mikroskopem. Jestem w 100% zadowolona z efektów leczenia.
Jacek
Piersszy raz miałem tak delikatnie i jednocześnie sprawnie przeprowadzone leczenie kanałowe zęba .Pani doktor jest cierpliwa i bardzo dokładna ,sprzęt na najwyższym poziomie .Każdy etap leczenia był dokładnie tłumaczony .Polecam
Klaudia
Jestem bardzo zadowolona z leczenia u Pani Doktor, zabieg leczenia kanałowego wykonuje bez znieczulenia. Leczenie ubytków rownież bez zarzutu
Pacjentka
Od początku Pani Doktor nie była zainteresowana przeprowadzeniem wywiadu, ale od razu otrzymałam informację, że leczenie to co najmniej kilka wizyt i będzie kosztowne. Później trzeba było podpisać litanię tego wszystkiego co może się nie udać, pójść źle. Następnie, wręcz na siłę, opowiadałam co mnie sprowadza, jaki jest problem oraz co było zrobione do tej pory. Kiedy poprosiłam o znieczulenie okazało się, że nie jest konieczne, bo ząb nie ma prawa mnie boleć. Jednak nie odpuściłam i mój bezprawnie bolący ząb doczekał się zastrzyku. Później było już tylko gorzej, guma założona dookoła leczonego zęba, nie była dobrze naciągnięta, przez co podczas oddychania zdarzało mi się ją „zasysać” i nie mogłam oddychać, nie robiło to na lekarzu najmniejszego wrażenia, mój problem. Ciągle mocno rozdziawiona szczęka przez ok. 1,5 godz., zasysana guma i lekki ból przy jednym z kanałów, to jeszcze nic. Kiedy wizyta dobiegała końca i przyszło do zabezpieczenia zęba, czułam, że coś jest nie tak. Bezprawny ból robił się silniejszy a ząb był zdecydowanie za bardzo nadbudowany. Oczywiście poinformowałam Panią Doktor, że materiału za dużo i proszę o zdjęcie części, ale okazało się, że nie wiem o czym mówię i to przez bezsensowne znieczulenie nie wiem co czuję i zapraszamy do kasy. Po jakimś czasie znieczulenie przestało działać, a ból był coraz wyraźniejszy, za mocno nadbudowany ząb także coraz bardziej dawał się we znaki. Wmawiałam sobie, że leczenie było inwazyjne więc może wszystko musi na spokojnie dość do siebie. Chociaż nigdy po leczeniu kanałowym nie czułam się tak źle. Ból ciągle narastał, nie byłam w stanie jeść, ani spać. Następnego dnia zadzwoniłam do Kliniki informując, że bardzo źle się czuję, szczegółowo opisałam u kogo i na jakiej wizycie byłam, co się dzieję i zapytałam, co mam dalej robić, czy powinnam dostać antybiotyk, czy przyjechać szybko na wizytę. Pani z recepcji poinformowała mnie, że lekarz jest teraz zajęty, ale w pierwszej wolnej chwili do mnie oddzwoni. Kilka razy powtarzałam nr telefonu i nazwisko. Po kilku godzinach wpatrywania się w telefon, zrozumiałam, że nikt do mnie nie zadzwoni i muszę sobie radzić inaczej. Żadne leki nie pomagały, ból cięgle narastał, dałam sobie jeszcze jeden dzień. Brak jedzenia, snu i olbrzymi ból doprowadziły mnie do utraty przytomności. „Ledwo żywa” trafiłam na pogotowie, tam szybko udzielono mi pomocy, podano leki. Lekarz nie mógł zrozumieć, po co ząb jest tak nadbudowany, bo z pewnością jest to dla mnie bolesne… Dochodzenie do siebie po wizycie u Pani Doktor zajęło mi miesiąc, co okazało się dietą cud, bo długo mogłam sobie pozwalać jedynie na posiłki płynne. Samo wyleczenie zęba, u innego lekarza profesjonalisty, bez bólu i za rozsądną cenę, odbyło się na jednej wizycie.
Rafal
Pacjentkami są moje dwie córki (4l i 6l), dzięki temu że Pani Doktor jest bardzo profesjonalna, delikatna i ma odpowiednie podejście, świetnie sobie z nimi poradziła, z czystym sumieniem polecam.
Szymon A.
Świetna lekarka. Bardzo delikatna i fachowa, a do tego komunikatywna i bardzo sympatyczna. Zdecydowanie polecam.
Moje doświadczenie
Doświadczenie
Brak informacji o doświadczeniu
Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o swoim doświadczeniu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Puchalska?Ewa Puchalska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Puchalska oferuje usługi takie jak: Stomatologia zachowawcza, badania stomatologiczne, leczenie kanałowe.
-
Gdzie Ewa Puchalska ma swój gabinet?Ewa Puchalska przyjmuje pod adresem:
- Północna 46 Łódź
-
Czy Ewa Puchalska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Puchalska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Puchalska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Puchalska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna.
-
Jak Ewa Puchalska umawia wizyty?Pod tym adresem Ewa Puchalska nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Puchalska?Ewa Puchalska udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Ewa Puchalska: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Ewa Puchalska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Puchalska?Ewa Puchalska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.