Moje doświadczenie
Zakres porad
- Kardiologia
Adresy (5)
Graniczna 54, 40-018 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Gruszczyńskiego 2/4, 44-100 Gliwice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Zabrska 17, 40-083 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Zabrska 17, 40-083 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Ryszki 51, 41-500 Chorzów
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja kardiologiczna
Od 140 zł -
-
ECHO serca
Od 195 zł -
-
Test wysiłkowy na bieżni
225 zł -
-
Próba wysiłkowa
Od 170 zł -
-
Orzeczenie o stanie zdrowia
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
9 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
L
Lukasz
Byłem zarejestrowany a okazało że oni nie mieli mnie wpisanego kardiolog nawey mnie nie przyjął. Tragiczna klinika wydałem na ubera przyjeżdżajac z daleka
• Globiana Medical Center • Inny •
-
D
Dan
Gabinet w miejscu łatwo dostępnym dla każdego. Panie w recepcji bardzo miłe. Pan doktor przeprowadził dokładny wywiad, zlecił niezbędne badania i leczenie. Wykazał dużą empatię i zaangażowanie. Polecam tego lekarza.
• Centrum Medyczne MEDICOVER GRANICZNA • konsultacja kardiologiczna •
-
M
MK
Konkretnie i rzeczowo na podstawie wykonanych badań
• Globiana Medical Center • konsultacja kardiologiczna •
-
T
Teresa
Jestem zadowolona ze sprawnie postawionej diagnozy oraz zastosowanego procesu leczenia. Pozwoliło ono na rozwiązanie części moich problemów zdrowotnych, w szczególności takich, które mogły nieść negatywne konsekwencje w przyszłości. Bardzo doceniam empatię lekarza oraz jasno przekazywane informacje i wskazówki.
• W innym miejscu • Inny •
-
B
Bart
U doktora leczę się z przerwami od 4 lat, dzięki jego zaangażowaniu, ciągłemu edukowaniu się (zaskoczył mnie nie raz najnowszymi badaniami, aby mnie przekonać do terapii) i entuzjazmowi w diagnostyce udało mi się wyjść z ciężkiego stanu (choroby). Pan doktor jest konkretny, precyzyjny i asertywny kiedy trzeba - to on jest specjalistą w gabinecie (należy o tym pamiętać, no i nie mylić asertywności i precyzji z byciem nieuprzejmym/"chamskim"), a zarazem z uśmiechem, cierpliwością i dobrym podejściem (indywidualnym) do pacjenta. Zawsze mogę na niego liczyć i jak mówiłem dzięki niemu odmieniłem swoje życie a zarazem wyszedłem z kiepskiego stanu do normalnego, młodego, (prawie) zdrowego faceta. Wizyta u kardiologa to nie wizyta u psychologa/psychiatry o czym należy pamiętać, że lekarz powinien pomoc, diagnozować i leczyć dla dobra pacjenta, nawet jeśli na początku ten sam nie rozumie i się "stawia" - wiem z doświadczenia własnego.
Finalnie 10/10, poleciłem innym i mają podobną opinię.• W innym miejscu • Inny •
-
S
S T
Była to już moja kolejna wizyta u Doktora Tomzińskiego.
Pan Doktor zawsze szczegółowo i cierpliwie odpowiada na wszystkie zadane pytania, mimo mojej dużej dociekliwości :)
Pan Dariusz na poważnie bierze wszelkie informacje zebrane w wywiadzie i dzięki temu w porę zapisałem się do endokrynologa.
Śmiało mogę polecić!• W innym miejscu • Inny •
-
T
tadwol
Pełny profesjonalizm i rzetelne wnikliwe podejście do pacjenta.Poza tym zrozumienie i życzliwe traktowani.
• Diab Serwis - CENTRUM LECZENIA CUKRZYCY (PRZYCHODNIA DLA DOROSŁYCH) • •
-
K
Krystyna
Krótkie terminy oczekiwania. Rejestrować można się osobiście, telefonicznie lub przez internet (np. Znany Lekarz). Rejestracja online jest o niebo lepsza gdyż widzisz wolne terminy i ewentualne godziny przyjęcia. Ja czekałam tylko 1 dzień. Rejestratorki bardzo uprzejme, a sama przychodnia prezentuje się rewelacyjnie. Nie było dużych kolejek, czekałam dosłownie 15 minut. Doktor Dariusz Tomziński to bardzo konkretny i kompetentny specjalista. Oczywiście wizyta prywatna, ale wydaje mi się, że 220 zł na ekg, echo i konsultacje to naprawdę niewiele. No chyba, że chcecie czekać w kolejkach przez min rok.
• Diab Serwis - CENTRUM LECZENIA CUKRZYCY (PRZYCHODNIA DLA DOROSŁYCH) • konsultacja kardiologiczna wraz z ekg i ukg •
-
V
vik2vik
Fachowa, profesjonalna opieka (diagnoza, leczenie); zaangażowanie poczucie bezpieczeństwa, pełna wygoda (komfort psychiczny, fizyczny).
Polecam• Diab Serwis - CENTRUM LECZENIA CUKRZYCY (PRZYCHODNIA DLA DOROSŁYCH) • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Dariusz Tomziński?Dariusz Tomziński to kardiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Dariusz Tomziński oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, konsultacja kardiologiczna + ECHO serca + próba wysiłkowa, Holter EKG, ECHO serca, USG doppler, próba wysiłkowa, badania diagnostyczne, badania profilaktyczne, badania przedoperacyjne, EKG - elektrokardiografia.
-
Gdzie Dariusz Tomziński ma swój gabinet?Dariusz Tomziński przyjmuje pod adresem:
- Ryszki 51 Chorzów
- Zabrska 17 Katowice
- Graniczna 54 Katowice
- Gruszczyńskiego 2/4 Gliwice
- Zabrska 17 Katowice
-
Czy Dariusz Tomziński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Dariusz Tomziński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Dariusz Tomziński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Dariusz Tomziński to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Dariusz Tomziński?Języki, których używa Dariusz Tomziński to polski.
-
Jak Dariusz Tomziński umawia wizyty?Dariusz Tomziński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Dariusz Tomziński?Dariusz Tomziński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Dariusz Tomziński: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Dariusz Tomziński ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Dariusz Tomziński?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Dariusz Tomziński: INTER Polska, Allianz, Compensa, POLMED, TU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.