Moje doświadczenie
Bartosz Pachciarek Specjalista Otorynolaryngolog dziecięcy, specjalista otorynolaryngolog. Zajmuje się pełną diagnostyką laryngologiczną, leczeniem zachowawczym oraz operacyjnym dzieci i dorosłych. Obecnie związany ze Specjalistycznym Centrum Medycznym Medicus we Wrocławiu. W 2016 roku ukończył rezydenturę uzyskując tytuł specjalisty otorynolaryngologa. Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu z roku 2008. W latach 2008-2009 odbył staż podyplomowy w Akademickim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu. W latach 2012- 2016 roku był zatrudniony na stanowisku młodszego asystenta w Klinice Otolaryngologicznej w Poznaniu. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji naukowych. Specjalizacja w laryngologii Dziecięcej - Klinika Otolaryngologii Dziecięcej Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Poznań Karpacz
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Zdjęcia i filmy
Adresy (2)
Plac Strzelecki 24, Śródmieście, 50-224 Wrocław
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Bankowa 5-7, 58-500 Jelenia Góra
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna z endoskopią (pierwsza wizyta)
320 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna z endoskopią
320 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna
350 zł -
Opinie
51 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Karolina
Świetny profesjonalista. Cudowne podejście do dzieci. Wszystko pokazane i objaśnione.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • konsultacja laryngologiczna z endoskopią (pierwsza wizyta) •
-
E
Ela
Wizyta przebiegła bardzo dobrze.Byla to kolejna wizyta .Syn byl zainteresowany badaniem ale później troszkę się bał . Jednak z pomocą personelu dostał naklejkę dzielny pacjent
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • Konsultacja laryngologiczna z endoskopią •
-
J
Justa88
To nasza pierwsza wizyta co moge powiedziec
Cudowny lekarz z powolaniem, przesympatyczny dla rodzicow jak i dziecka ,synek mimo trudnosci zostal zbadany nawet wiecej niz chcialam by wykluczyc wszystkie mozliwosci mojego niepokoju .Zostalam uspokojona wysluchana i zaopiekowana jako matka .
Goraco polecam pofesjonalny specjalista:) Gdyby nie moja podezliwosc do zlej diagnozy naszej Pani pediatrze podawalabym ponad 2 tyg steryd do nosa .Ta wizyta byla warta kazdej zlotowki.• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • Konsultacja laryngologiczna z endoskopią •
-
M
MK
Bardzo dobry lekarz, z wielkim spokojem podchodzi do małego pacjenta, nawet gdy dziecko jest trudne we współpracy podczas badania. Polecam, na pewno wrócimy.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • konsultacja laryngologiczna z endoskopią (pierwsza wizyta) •
-
E
Ewelina
Bardzo miły i sympatyczny, wszystko omówione i wyjaśnione, duże zaangażowanie z czystym sercem polecam
• KCM Clinic S.A. • konsultacja laryngologiczna •
-
Mama Tomka
Wspaniały człowiek i bardzo dobry specjalista. Odpowiednie podejście do dzieci autystycznych. Bardzo dziękuję za wsparcie i profesjonalny proces leczenia.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • Inny •
-
M
Malgorzata
Super lekarz z bardzo dobrym podejściem do małego pacjenta. Syn podczas wizyty współpracował z doktorem bez problemów
Badanie było kompleksowe i szczegółowe , zakończone rzeczowa diagnoza. Z całego serca polecam!• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • •
-
M
Marta Brdękiewicz
Bardzo dobry specjalista, z wspaniałym podejściem do małych pacjentów. Pan doktor konsultował syna oraz wykonywał zabieg. Wspaniałą opieka przed, w trakcie i po zabiegu. Serdecznie polecam.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • •
-
Mama Aurelki
Od samego wejścia do gabinetu Pan doktor sprawiał wrażenie bardzo sympatycznego. Zwracał się do nas w sposób ciepły i troskliwy. Badanie przeprowadził bardzo sprawnie, tak by dziecku oszczędzić niepotrzebnych nieprzyjemności. Szczegółowo wyjaśnij podczas badania co widzi, przekazał konkretne zalecenia upewniając się jeszcze, czy został przez nas właściwie zrozumiany. Wyszliśmy z gabinetu z poczuciem, że zdrowie naszego dziecka powierzamy we właściwe ręce. Polecam konsultacje u Pana doktora.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • •
-
K
Klaudia
Cudowny lekarz z super podejściem do pacjentów i do dzieci. Pan doktor wszystko szczegółowo wyjaśnia, zawsze jest pod telefonem. Życzę każdemu aby trafił na Pana Doktora.
• Medicus Clinic – Specjalistyczne Centrum Medyczne • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Bartosz Pachciarek?Bartosz Pachciarek to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Bartosz Pachciarek oferuje usługi takie jak: Konsultacja laryngologiczna z endoskopią, konsultacja laryngologiczna z endoskopią (pierwsza wizyta), konsultacja laryngologiczna.
-
Gdzie Bartosz Pachciarek ma swój gabinet?Bartosz Pachciarek przyjmuje pod adresem:
- Plac Strzelecki 24 Wrocław
- ul. Bankowa 5-7 Jelenia Góra
-
Czy Bartosz Pachciarek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Bartosz Pachciarek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Bartosz Pachciarek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Bartosz Pachciarek to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Bartosz Pachciarek?Języki, których używa Bartosz Pachciarek to angielski.
-
Jak Bartosz Pachciarek umawia wizyty?Bartosz Pachciarek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Bartosz Pachciarek?Bartosz Pachciarek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Bartosz Pachciarek: co mówią pacjenci?51 osób dodało swoją opinię. Bartosz Pachciarek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Bartosz Pachciarek?Bartosz Pachciarek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.