Moje doświadczenie
Drodzy pacjenci, informuję, że nie rozpoznaje zaburzenia ADHD na podstawie opinii psychologicznych.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 250 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 300 zł
NIP
Adres firmy
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Wrocław - Oławska 15
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 289 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta • Od 289 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa • Od 309 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Gabinety Specjalistyczne All-Med
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
1) Prosimy o wpłatę kwoty *** zł (pierwsza wizyta) *** zł ( druga wizyta) na nr konta bankowego: 40 **** **** **** **** **** ****
2) W tytule należy wpisać: "dr Latoś Alicja", datę planowanej konsultacji oraz imię i nazwisko pacjenta i numer PESEL
3) Potwierdzenie przelewu należy wysłać minimum godzinę przed wizytą na adres: **********************
4) Prosimy o podanie preferowanego sposobu kontaktu np. Skype oraz danych umożliwiających połączenie z Państwem. To istotne szczególnie w przypadku pierwszych konsultacji.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna
Usługi i ceny
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
105 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Stefan
komunikatywność i szczegółowość Pani Doktor podczas teleporady
Krystian
bardzo dobry kontakt, widać że Pani Doktor wie co robi.
Jakub
Bardzo polecam Panią Alicje, uważnie słucha i dopasowuje leki w miarę potrzeb, nie ignoruje odczuć pacjenta, dobrze dobiera leki i doskonale rozumie jakie leki będą odpowiednie do aktualnej sytuacji.
Kaja
Pani Doktor jak zawsze mnie wysłuchała, wyjaśniła wszystko bardzo dokładnie a także dopasowała leczenie idealnie pod mój konkretny problem. Pani Doktor jest osobą o sporej wiedzy, empatii oraz dokładności. Czuję się zaopiekowana i z czystym sumieniem mogę ją polecić :)
Justyna
Profesjonalne i konkretnie.Przyjaźnie i z pełnym zaangażowaniem
A
Byłam na 3 wizytach u pani doktor. Pierwsza trwała najdłużej, zostałam wypytana o historię choroby, objawy i wszystkie leki jakie przyjmuję. Na kolejnych (przez telefon, bo nie było już możliwości na żywo), dało się jednak wyczuć pośpiech i chęć szybkiego skończenia wizyty, przez co nie zawsze zdążyłam podzielić się wszystkimi aspektami, jakie chciałam. Było to dla mnie trudne, więc zmieniłam lekarza.
Grzegorz
Ciężko nie wystawić pozytywnej opinii jak leczenie przynosi widoczne efekt. Szczerze polecam ;)
Monika
Bardzo polecam, Pani Doktor zna się na rzeczy, jest zaangażowana i życzliwa. Przychodzę na wizyty od ponad połowy roku i nie zamierzam szukać innego psychiatry.
Paulina Z.
Zdecydowanie nie polecam. Na może dwóch pierwszych wizytach Pani doktor była zaangażowana, później było już tylko gorzej. Bardzo czuć gorszy humor Pani doktor, przerywa w połowie zdania, nie słucha tego co się do niej mówi. W przeciągu niespełna roku leczenia u Pani Doktor moja wizyta 4 razy została odwołana, szczególnie jeśli była to wizyta w poniedziałek. Teleporady trwają maksymalnie 3-4 minuty, wizyta w gabinecie nie trwała nigdy więcej niż 10 minut nie licząc pierwszej wizyty. Poinformowałam Panią doktor, że nie mogę z powodów finansowych rozpocząć terapii, dopiero za jakiś czas na co odpowiedziała, że jak najbardziej rozumie a na kolejnej wizycie doktor była oburzona, że nie stosuje się do jej zaleceń i jej praca idzie na marne. Wiele wiele razy prosiłam o wystawianie recept które można realizować dłużej niż przez miesiąc i ani razu nie uszanowała mojej prośby. Znalezienie empatycznego i wrażliwego psychiatry graniczy z cudem, Doktor Latoś na pewno nie jest godna polecenia.
Kokos
Bardzo dobry specjalista z empatycznym podejsciem.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Alicja Latoś?Alicja Latoś to w trakcie specjalizacji (psychiatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Alicja Latoś oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja online, Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta, Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa, Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta.
-
Gdzie Alicja Latoś ma swój gabinet?Alicja Latoś przyjmuje pod adresem:
- Henryka Sienkiewicza 23 Kraków
-
Czy Alicja Latoś przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Alicja Latoś oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Alicja Latoś akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Alicja Latoś to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Alicja Latoś?Języki, których używa Alicja Latoś to polski.
-
Jak Alicja Latoś umawia wizyty?Alicja Latoś używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Alicja Latoś?Alicja Latoś może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Alicja Latoś: co mówią pacjenci?105 osób dodało swoją opinię. Alicja Latoś ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Alicja Latoś?Alicja Latoś nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.