Moje doświadczenie
Specjalista Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją.
Praktykuję od 2009 roku, zajmuję się leczeniem zachowawczym dorosłych i dzieci, endodoncją oraz leczeniem protetycznym.
Zakres porad
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Główne obszary pomocy
- Próchnica
- Ból zęba
- Braki zębowe
- Choroby miazgi
- Kamień nazębny
- +5 a11y_sr_more_diseases
Rodzaje konsultacji
Adresy (2)
Generała Stefana Grota-Roweckiego 52, 41-214 Sosnowiec
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Tysiąclecia 101, 40-875 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 100 zł -
-
Leczenie kanałowe
Od 600 zł -
-
Licówka porcelanowa (ceramiczna)
Od 1 500 zł -
-
Odbudowa zęba do leczenia kanałowego
Od 250 zł -
-
Odbudowa zęba na włóknie szklanym
Od 250 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
196 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
D
Dariusz
Pełny profesjonalizm. Bez bólu bez nerwów. Polecam
• NZOZ Udente Marta Galik • Odbudowa materiałem kompozytowym •
-
G
Gabriela
Doskonałe podejście do pacjenta. Pełen profesjonalizm i empatia. Gorąco polecam.
• NZOZ Udente Marta Galik • leczenie kanałowe zęba 1-3 •
-
B
Barbara
Wykonanie zdjècia i podjęcie dalszych kroków leczenia specjalustycznego
• NZOZ Udente Marta Galik • Konsultacja stomatologiczna •
-
A
A.S.
Szczegółowo,konkretnie i zrozumiale przedstawiony stan zęba poprzedzony odpowiednim badaniem. Ząb atypowy z dużymi problemami. Pani doktor przedstawiła wszystkie możliwe opcje leczenia go i pomogła podjąć decyzję. Dziękuję.
• NZOZ Udente Marta Galik • konsultacja endodontyczna •
-
S
Simone
Bardzo polecam panią stomatolog Agnieszkę Szulik.
Leczenie kanałowe odbyło się całkowicie bez bólu,
Świetne podejście do pacjenta i pełen profesjonalizm.• NZOZ Udente Marta Galik • leczenie kanałowe •
-
M
Marek Pazik
Pełen profesjonalizm i wzorowe podejście do pacjenta. Polecam
• NZOZ Udente Marta Galik • przegląd stomatologiczny + plan leczenia •
-
M
Michał K
Pełen profesjonalizm i fachowość.
Polecam Panią doktor każdemu z bolącym zębem.• Centrum Medyczne Tysiąclecie • Konsultacja stomatologiczna •
-
M
Małgorzata
Pani doktor bardzo sympatyczna,profesjonalne podejście do pacjenta.
• NZOZ Udente Marta Galik • Endodoncja mikroskopowa •
-
K
Kazimierz
Pani Doktor bardzo miła wszystko wyjaśniła i opisała dokładnie cały przebieg leczenia,wszystko odbyło się w trakcie jednej wizyty za co dziękuję bardzo i polecam wszystkim Pacjentom.
• NZOZ Udente Marta Galik • leczenie kanałowe •
-
I
I.K
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, bardzo miła Pani doktor, wyjaśniła mi dokładnie na czym polega leczenie , przebieg leczenia bez zarzutów .
• NZOZ Udente Marta Galik • leczenie kanałowe zęba 1-3 •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Szulik?Agnieszka Szulik to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Szulik oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie kanałowe pod mikroskopem, leczenie kanałowe, przegląd stomatologiczny + plan leczenia, Odbudowa materiałem kompozytowym, Odbudowa zęba do leczenia kanałowego, odbudowa zęba po leczeniu kanałowym (wzmocniona), Odbudowa zęba na włóknie szklanym, konsultacja endodontyczna, konsultacja protetyczna.
-
Gdzie Agnieszka Szulik ma swój gabinet?Agnieszka Szulik przyjmuje pod adresem:
- Tysiąclecia 101 Katowice
- Generała Stefana Grota-Roweckiego 52 Sosnowiec
-
Czy Agnieszka Szulik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Agnieszka Szulik nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Szulik?Języki, których używa Agnieszka Szulik to angielski.
-
Jak Agnieszka Szulik umawia wizyty?Agnieszka Szulik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Szulik?Agnieszka Szulik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Szulik: co mówią pacjenci?196 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Szulik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Szulik?Agnieszka Szulik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.