Dzień dobry, mam na imię Sebastian mam 20 lat od dłuższego czasu nie wiem co mi jest myślę o wszystk
Mam na imię Sebastian mam 20 lat od dłuższego czasu nie wiem co mi jest myślę o wszystkimi i o niczym, nie Jestem uśmiechnięty od dawną nie sprawią mi radość to co wcześniej w pokoju normalnie patrze no widzę normalnie a jak wyjdę na dwór inny taki mocny obraz jak bym cały czas miał faze no też palę marihuanę dłuższy czas i zażywałem amfetaminę ale przez talem Ryłko czasami lubię częściej sobie zapalić,. Co mam zrobić, wiem pierwszy krok przestać palić a porem
4 odpowiedzi
Panie Sebastianie. To ważne, ze dostrzega Pan, iż pierwszym krokiem powinno być porzucenie nałogów. Być może te objawy, których doświadcza Pan po wyjściu z domu maja związek z używkami. Wspomina Pan także o obniżonym nastroju i braku radości. To także może być skutkiem prawdopodobnie uzależnia, bądź szkodliwego używania substancji psychoaktywnych. Warto pomyśleć o tym, aby podjąć terapie właśnie w tym kierunku. Terapie uzależnień. Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam
Zachęcam do konsultacji z terapeutą uzależnień. To pozwoli na opracowanie realnego planu leczenia. Wymienione przez Pana symptomy są bardzo niepokojące, ale diagnozy nie da postawić się na forum internetowym. Rafał Dobolewski
Panie Sebastianie. Każda narkotyk, nawet z grupy tzw. miękkich pozostawia trwałe ślady w naszym mózgu. Pisząc wprost, czeka Pana podjęcie decyzji o rozpoczęciu terapii uzależnień. Odwlekanie tej decyzji w czasie tylko pogłębi Pana problemy.
Dzień dobry, Na pewno powinien Pan odstawić wszystkie substancje psychoaktywne. Te objawy "fazy" mogą być efektem ich nadużywania, ale mogą też być objawem poważniejszej choroby psychicznej. Warto było udać się do psychiatry aby to zbadał ( dobrze żeby był to psychiatra który nie będzie na wstępnie Pana negatywnie oceniał z powodu zażywania substancji). Dobrze też popracować nad sobą na psychoterapii, lub jeśli Pan miąłby problemy z odstawieniem marihuany, na terapię uzależnień. Pozdrawiam Justyna Wojciechowska
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.




