O nas

Obowiązujące obecnie w świecie standardy nakazują, by dążyć do najwyższej jakości świadczeń medycznych dostępnych bez zbędnego oczekiwania, gdyż każdy problem zdrowotny wymaga jak najszybszej diagnostyki i leczenia. Nasza placówka jest w stanie zapewnić Państwu kompleksowy multidyscyplinarny proces diagnostyczno-leczniczy.
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
chirurgia

Chirurgia

ginekologia

Ginekologia

ortopedia

Ortopedia

chirurgia naczyniowa

Chirurgia naczyniowa

laryngologia

Laryngologia

neurochirurgia

Neurochirurgia

neurologia

Neurologia

dermatologia

Dermatologia

kardiologia

Kardiologia

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (2)

Sim-Med Przychodnia
Rzeźnicka 9, 84-200 Wejherowo
Ubezpieczenia
Zobacz więcej
Sim-Med Przychodnia
Słoneczna 16a/5, 84-239 Bolszewo
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (2029)

2029 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    P

    Pan Doktor szczegółowo poinformował o przyczynach i uwarunkowaniach bólu kręgosłupa i podał sposób zaradzenia temu. Wizyta w miłej, empatycznej atmosferze.

     • dr n. med. Mateusz Krakowiak konsultacja neurochirurgiczna  • 

    D

    Miałem wizytę na 15:30 , czekałem do 15:55 i lekarz się nie pojawił w swoim gabinecie.

     • lek. Leszek Staszyński konsultacja ortopedyczna  • 

    D

    Lekarz nie pojawił się nie powiadamiając przychodni o tym. Czekanie na marne.

     • dr n. med. Mateusz Krakowiak konsultacja neurochirurgiczna  • 

    dr n. med. Mateusz Krakowiak

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Rozumiem Pana poirytowanie związane z tym, że wizyta się nie odbyła. Pragnę jednak wyjaśnić, że od wielu lat przyjmuję pacjentów w Wejherowie w czwartki, zgodnie ze stałym grafikiem. Błąd, który spowodował otwarcie terminarza na środę, wynikał z pomyłki rejestratorki i nie był związany ani z moją praktyką lekarską, ani ze sposobem organizacji przyjęć z mojej strony.

    Sprawa została przeze mnie niezwłocznie zgłoszona do przychodni. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany wizytą, rejestracja z pewnością zaproponuje dogodny termin. Może pan się też kontaktować bezpośrednio ze Mną nr tel 502 252 794

    Pozdrawiam,
    dr Mateusz Krakowiak


    Wizyta została odwołana przez lekarkę niespełna godzinę przed umówiona wizytą.

     • lek. Justyna Piaskowska-Cała Badanie ginekologiczne + USG + Cytologia  • 

    Q

    Lekarz bierze osoby poza kolejnoscią umówiona wizyta została na 16:45 po upomnieniu się w recepcji o 17:25 łaskawie lekarz wyszedł z gabinetu, olał moją prośbę sprawdzenia skóry o którą prosiłem, w milczeniu wypisał receptę, mało profesjonalizmu i indywidualnego podejścia do pacjenta, ogólnie strata pieniędzy

     • lek. Jacek Prus konsultacja dermatologiczna  • 

    lek. Jacek Prus

    Subiektywne odczucia nie maja nic wspólnego z obiektywna ocena mojej pracy. Przyjmuje pacjentów wg rejestracji. Recepty zaś wystawiam tylko i wyłącznie po badaniu pacjenta.Dlugość wizyty jest uzaleznona od problemu zdrowotnego pacjenta.
    Swoją droga nie przypominam sobie takiej wizyty.


    K

    Pani doktor bardzo miła dla dziecka.Brak kontaktu wzrokowego z Panią doktor.o wszystko się trzeba samemu wypytywać.Nie byłam zadowolona z wizyty.

     • lek. Anna Marmurowicz konsultacja laryngologiczna  • 

    M

    Drugi raz sytuacja, gdzie kierując się pozytywnymi opiniami innych osób zarezerwowaliśmy wizytę , a nasze doświadczenia po wizycie są zupełnie nieadekwatne do tego co czytaliśmy na temat doktora od innych pacjentów . Wizyta opóźniona prawie 20 min.Rezerwacja - usunięcie zmiany skórnej .Zdjęcia i krótki opis był wysłany do lekarza.Lekarz oschły,wyniosły,dało się odczuć pośpiech,wizyta max 5 min.Nam zależało na usunięciu zmiany w dniu wizyty a nie konsultacji.Gdybym chciała konsultację to taką wizytę bym rezerwowała.Wizyta 220 zł wyrzucone w błoto .Bardzo duże rozczarowanie ,portfel uszczuplony , a problem nie rozwiązany.Brak profesjonalizmu i empatii.

     • lek. Jacek Pikulicki usuwanie zmian skórnych  • 

    lek. Jacek Pikulicki

    Droga Pani. Gabinet lekarski to nie bar szybkiej obsługi, czy "drive thru". To nie pacjent stawia sobie diagnozę i ustala metodę leczenia. Nie otrzymałem od Państwa żadnych materiałów przed wizytą i nie stosuję takiej praktyki, gdyż nie stawiam diagnozy przez internet. Konsultacja lekarska jest stałą praktyką przed zabiegiem chirurgicznym a nie moim wymysłem. W bardzo wyjątkowych sytuacjach wykonuję zabieg na pierwszej wizycie, gdy przypadek jest prosty i nie zajmuje dużo czasu. W przypadku Pani męża tak nie było. W czasie wizyty poinformowałem pacjenta, że zabieg będzie trudny technicznie i zajmie minimum 45 minut, ponieważ wymaga skupienia i dużej precyzji oraz umiejętności z zakresu chirurgii plastycznej. Zaproponowana przeze mnie cena zabiegu miała wynosić 400 zł zamiast standardowej kwoty - 600 zł, więc de facto wizyta konsultacyjna miała być ujęta w tej kwocie. Chciałbym również przypomnieć, że zabieg chirurgiczny wykonuje się wówczas, gdy istnieją ku temu wskazania medyczne. Wizyta była opóźniona ponieważ tego dnia w przychodni mieliśmy awarię prądu i wybaczy Pani, ale na to nie mam najmniejszego wpływu. Ja do pracy się nie spóźniam. I na koniec: to, czy jestem wyniosły, postępuję profesjonalnie i czy mam empatię może ocenić pacjent obecny na wizycie. Pani w gabinecie nie było, nie słyszała Pani mojej rozmowy z mężem, ale nie ma Pani oporów, by wystawiać mi opinię, oczywiście anonimowo. Tym samym złamała Pani regulamin portalu "Znany Lekarz". Życzę wytrwałości w poszukiwaniu lekarza, który spełni Pani oczekiwania, bo jak widzę, nie jestem pierwszy, który Panią rozczarował.


    K

    Zachęcony pozytywnymi opiniami zdecydowałem się na wizytę. Niestety bardzo się zawiodłem. Sama wizyta była szybka, bez zaangażowania. Wypisanie antybiotyku (ktory nie przyniósł oczekiwanego rezultatu) i poinstruowanie mnie, jak go przyjmować. Bez wyjaśnienia specyfiki mojego problemu. Brak propozycji skontrolowania efektów leczenia. Z przykrością stwierdzam, że zmarnowałem 350zł (wizyta + leki).

     • lek. Jacek Prus konsultacja dermatologiczna  • 

    D

    Pan doktor, uprzejmy, zainteresowany. Niestety, pacjentowi po zawale przepisał leki, które są przeciwwskazane u w chorobach mieśni sercowego. Całe szczeście pacjent czyta ulotki. Mogło się to skończyć tragicznie. Nie polecam!

     • dr n. med. Karol Szadejko badania neurologiczne  • 

    M

    Niestety ale nie polecam , byłam na wizycie z 9 mc synem który ma prawdopodobnie chorobę lokomocyjna , chciałam to skonsultować i doradzić sie.co robic w takim przypadku jak.pomóc tak małemu dziecku. Niestety nie jestem zadowolona, Pani doktor zajrzała do ucha i gardła , stwierdziła że uszka super czyste i nic po za tym , na pytanie jak pomóc i co można stosować by zminimalizować objawy choroby lokomocyjnej uslyszlam że mogę podać aviomarin , zaznaczam że syn ma 9 mc a ten lek podaję się od 6 roku życia, bardzo rozczarowała mnie ta wizyta która kosztowała 250 zł i nie uzyskałam żadnej porady po za tym żeby 9mc dzieku podac lek dla dzieci od 6 roku życia. Jedynie na plus to że Pani doktor jest bardzo miła i ma super podejście do dzieci ale niestety to mnie nie satysfakcjonuje

     • lek. Anna Marmurowicz konsultacja laryngologiczna dzieci  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania