Logo
MediPsyche Centrum Medyczne

Kolińskiego 27 (środkowy wieżowiec, wejście od strony balkonów), 91-849 Łódź

REGULAMIN PORAD
W TYM TELEMEDYCZNYCH, (E-WIZYT / wizyt ONLINE)
NZOZ MediPsyche Sp. z o.o.
(NIP: 7262675671)

§ 2

1. Konsultacje wymagające przedpłaty:
1) konsultacja pierwszorazowa u psychiatry dorosłych
2) konsultacja u psychiatrów dzieci i młodzieży
3) konsultacja neurologiczna
4) konsultacja gastroenterologiczna
5) konultacja u psychologa, psychoterapeuty
6) konsultacja dietetyka
7) konsultacja kardiologiczna
8) konsultacja chirurga klatki piersiowej
9) konsultacja neurochirurgiczna

2. Zaświadczenia lekarskie wystawiane są w trakcie wizyty. W przypadku konieczności wystawienia zaświadczenia lekarskiego po upływie 7 dni od daty wizyty - usługa dodatkowo, osobno płatna zgodnie z cennikiem.

3. Odwołanie zarezerwowanej wizyty możliwe jest najpóźniej 48h przed terminem wizyty. W przypadku umówienia wizyty w dniu, w którym ma być zrealizowana, nie ma możliwości jej anulowania.

4. Przełożenie wizyty na inny termin możliwe jest 24h przed wyznaczonym terminem wizyty.

5. Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres email: kontakt@medipsyche.pl lub wiadomości SMS pod numerem telefonu 881 676 666 lub
telefonicznie pod numerem telefonu 881 676 666.

6. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje
przepadkiem uiszczonej zapłaty. Zapłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny.

01/10/2025

O nas

Medipsyche Centrum Medyczne – Twoje miejsce kompleksowej opieki psychiatrycznej i psychologicznej

Medipsyche Centrum Medyczne to nowoczesna placówka specjalizująca się w diagnostyce, leczeniu i profilaktyce zaburzeń psychicznych oraz wsparciu zdrowia psychicznego. Naszym celem jest holistyczne podejście do pacjenta – łączymy wiedzę psychiatryczną, psychologiczną i psychoterapeutyczną, aby skutecznie pomagać zarówno dorosłym, jak i młodzieży.

W naszym centrum przyjmują doświadczeni psychiatrzy, psychiatrzy dziecięcy, psycholodzy, psychoterapeuci, neurolodzy, neurolodzy dziecięcy, kardiolodzy, gastrolodzy, którzy zapewniają profesjonalną pomoc w takich obszarach jak:

  • leczenie depresji i zaburzeń lękowych,

  • terapia zaburzeń snu, nerwicy i stresu,

  • wsparcie w kryzysach życiowych,

  • leczenie ADHD, zaburzeń osobowości, choroby afektywnej dwubiegunowej,

  • konsultacje psychiatryczne, konsultacje psychiatryczne dzieci i młodzieży, konsultacje neurologiczne, konsultacje neurologiczne dzieci, konsultacje kardiologiczne, konsultacje gastrologiczne i badania dodatkowe.

Naszych pacjentów otaczamy troską i pełnym zrozumieniem – zapewniamy dyskretną i przyjazną atmosferę oraz indywidualne podejście do każdej osoby. Dzięki współpracy specjalistów różnych dziedzin oferujemy kompleksową ścieżkę leczenia – od pierwszej konsultacji, przez diagnostykę, aż po terapię i monitorowanie postępów.

Dlaczego warto wybrać Medipsyche Centrum Medyczne?

  • nowoczesne metody diagnostyki i terapii,

  • zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem,

  • komfortowe warunki wizyt w dogodnej lokalizacji,

  • możliwość konsultacji stacjonarnych i online.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje zdrowie psychiczne zostanie potraktowane z należytą uwagą i profesjonalizmem – Medipsyche Centrum Medyczne to najlepszy wybór.

więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
psychiatria

Psychiatria

psychiatria dziecięca

Psychiatria dziecięca

psychologia

Psychologia

neurologia

Neurologia

kardiologia

Kardiologia

neurochirurgia

Neurochirurgia

dietetyka

Dietetyka

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

MediPsyche Centrum Medyczne
Kolińskiego 27 (środkowy wieżowiec, wejście od strony balkonów), 91-849 Łódź
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (1799)

1798 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    M

    Przykro mi to pisać. Pani doktor jest bez empatii. Nie umie wczuć się w pacjenta. Nie interesuje jej co czuje dziecko. Mówiła formułkami wyuczonymi na studiach. Po wizycie moje dziecko było jeszcze bardziej przygnębione. Oboje jesteśmy rozczarowani. Oczekiwaliśmy pomocy, zostaliśmy z niczym. Brak słów.

     • lek. Monika Frydzińska konsultacja psychiatryczna dzieci i młodzieży - pierwsza wizyta  • 

    J

    Pani doktor spozniona. Po 40 min anulowalem wizyte. Szanujmy swoj czas

     • lek. Magdalena Wiśniewska konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta)  • 

    lek. Magdalena Wiśniewska

    Panie Jakubie, w chwili gdy zdecydował Pan o odwołaniu wizyty byłam już zalogowana i gotową do działania. Godzinę przed planowaną godziną rozpoczęcia naszej rozmowy prosiłam pracowników o poinformowanie Pana o opóźnieniu i przeproszeniu Pana w moim imieniu oraz przekazaniu, że nieprzewidziane komplikacje w szpitalu nie pozwoliły mi na czas wystartować z pracą w poradni ( przemieszczam się z jednego miejsca pracy do drugiego , jako osoba pełniąca funkcje ordynatora muszę dopełnić pewnych spraw w oddziale gdy pojawiają sie nagle sytuacje, spoczywa na mnie dużo większą odpowiedzialność). Po zorientowaniu się, że odwołał Pan konsultacje natychmiast napisałam do Pana maila ( za pośrednictwem rejestracji), w którym ponownie, tym razem osobiście przeprosiłam za zaistniałą sytuację i zaproponowałam odbycie konsultacji w tym samym dniu w godzinach wieczornych (mając świadomość, że czasami sprawy pacjentów umawiających się na pierwszorazową konsultacje nie mogą czekać i wymagają pilnej interwencji). Mam świadomość, że statuacja ta mogła wywołać u Pana negatywem emocje ale nigdy nie postępowałam w sposób okazujący brak szacunku do osoby pacjenta). Pozostaje mi jedynie przeprosić ponownie i życzyć jak najszybszego pokonania problemów!


    M

    Pierwszym razem ,mając termin wizyty na g.17.40, o g.15 otrzymałam telefon że już jest opóźnienie 40 minut. Z wizyty zrezygnowałam, obawiając się że do 17.40 to urośnie do ponad godziny. Poprosiłam o przełożenie terminu wizyty na inny dzień. Początkowo Pani w rejestracji nie chciała mi przełożyć terminu bez ponownego opłacania wizyty dopiero po konsultacji z p dr zdecydowano, że nie muszę opłacać wizyty po raz drugi (! )Dziś miala być ta druga wizyta. Ze stacjonarnej zamieniona na online z powodu przeziębienia p.dr. Po 1,5 g opoznienia zrezygnowałam z wizyty i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Zwrot został wykonany .Skoro standardem u tego lekarza są takie opóźnienia, należałoby by to wziąć pod uwagę i przyjąć na pacjenta nieco więcej czasu niż 20 minut. To nie są wizyty na NFZ, tylko wysoko płatna komercja. Do psychiatry nie zgłaszają się osoby zdrowe a raczej z problemami np niską rezyliencją na tego typu sytuacje. Na mnie to wszystko podziałało bardzo źle. Niestety nie polecam.

     • lek. Magdalena Wiśniewska konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)  • 

    lek. Magdalena Wiśniewska

    Witam Pani Magdaleno, przykro mi, że moja dzisiejsza niedyspozycja doprowadziła do kumulacji negatywnych emocji. Konsultuje dziś pacjentów walcząc z gorączką i innymi nieprzyjemnymi objawami infekcji. Wycofałam się z pomysłu odwołania dzisiejszych konsultacji z uwagi na brak przestrzeni, aby znaleźć dla dużej liczby zapisanych na dziś osób nowych terminów konsultacji (wtórnie do dużego natężenia całodobowych dyżurów w szpitalu i zbliżającego się termin mojego jedynego w tym roku urlopu). Poprosiłam o uprzedzenie o mojej infekcji, by każdy pacjent zapisany na wizytę stacjonarną miał szansę zmienić formę naszego spotkania na on-line w obawie przed zakażeniem. Przepraszam za utrudnienia, ale jednocześnie chciałam sprostować, że NIGDY nikt nie ponosił kosztów konsultacji którą odwołał lub przeniósł na inny termin z powodu opóźnienia.
    Taką sytuację uważam za niedopuszczalną i nigdy bym sobie na nią nie pozwoliła ! Obawiam się, że musiało dojść do jakiegoś błędu w komunikacji pomiędzy Panią i pracownikami Rejestracji, gdyż żaden z nich nie zasugerowałby powtórnego opłacania konsultacji które są przeniesione na inny termin z tego właśnie powodu. Niezależnie od charakteru placówki, w której konsultuje( proszę mi wierzyć, że przez wiele lat pełniłam też świadczenia dla Poradni działających w ramach NFZ) poświęcam każdemu pacjentowi należyty czas i pełne zaangażowanie.

    z wyrazami szacunku
    M.Wiśniewska


    A

    Zdecydowanie odradzam wizyty u tej pani. Brak empatii, brak zrozumienia, cały czas pytala i wmawiała mi że chce popoełnic samobójstwo. Wizyta rozpoczęła się z dużym opóźnieniem.Zamiast pomocy od tej pani otrzymałam ogromny stres na który naraziła również moje dzieci. Ową pani zamiast mi pomóc stwierdzila że wezwie karetke która zawiezie mnie do szpitala na Czechosłowacka. Kilka razy kategorycznie powtarzałam że nie ma takiej opcji i nie wyrazam zgody,jednak pani się uparła i kompletnie nic do niej nie docierało. Bardzo oschła i niesympatyczna. Zdecydowanie odradzam.

     • lek. Zuzanna Menes-Siniarska konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)  • 

    S

    Po roku leczenia na NFZ u bardzo zaangażowanej lekarki zapisałem się do dr Porwańskiej. Niestety – zawód. Brak odpowiedzi na pytania zadane przed wizytą. Pierwsza konsultacja online trwała 40 minut – mało konkretów, diagnoza zakwestionowana bez głębszego wywiadu. Zamiast merytoryki usłyszałem niestosowne i, delikatnie mówiąc, mało przemyślane komentarze , np. że „lepiej czegoś nie diagnozować w Polsce”. Plan leczenia ustny, nic na piśmie. Oczekiwałem większego profesjonalizmu.
    Edit:
    Zdecydowałem się obniżyć ocenę dr Porwańskiej i centrum MediPsyche. Jestem rozczarowany podejściem do pacjenta. Przed wystawieniem opinii próbowałem się skontaktować – mail wysłany w poniedziałek rano, zero odpowiedzi do piątku. Wygląda to tak: wizyta się odbyła, pieniądze przyjęto, kontakt się urwał. Nie polecam – może sprawdzi się przy leczeniu depresji, ale przy poważniejszych zaburzeniach brak mi zaufania. Mimo pozytywnych ocen – z przykrością, nie polecam.

     • lek. Ewa Porwańska  • 

    lek. Ewa Porwańska

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Przykro mi, że doświadczenie wizyty nie spełniło Pana oczekiwań. Każdą konsultację prowadzę w oparciu o uważny wywiad i aktualne standardy diagnostyczne. W sytuacjach, które budzą wątpliwości, proponuję dodatkową diagnostykę, aby uniknąć pochopnych wniosków – to wyraz troski o rzetelność i bezpieczeństwo pacjenta.

    Wiadomość, o której Pan wspomina, trafiła do mnie podczas urlopu – niestety nie zdążyłam udzielić odpowiedzi, zanim została opublikowana opinia. Zawsze zachęcam do kontaktu w razie pytań, niepokoju lub potrzeby rozwiania wątpliwości – zależy mi na tym, by każdy pacjent czuł się zaopiekowany i rozumiany.


    P

    Rozumiem , że można się spóźnić nawet i do pół godziny ale godzinę i brak reakcji żadnej ani przeprosin , zaproponowanie innego krótkiego terminu . Czekałam 3 tygodnie na wizytę , stos badań mam a wizyta się nie odbyła . A kolejny termin zaproponowany przez recepcjonistkę kolejne 3 tygodnie . Dramat podejście do pacjenta . Nie po to się umawiałam na wizytę online o konkretnej godzinie aby czekać godzinę a wizyta i tak się nie odbyła . Tyle razy korzystam z aplikacji i nigdy nie miałam problemu, w szoku jestem z takim podejściem . Ani doktor ani instytucja nie wykazała się .

     • dr n. med. Adam Fabisiak konsultacja gastrologa - telemedycyna  • 

    E

    Niestey mnie Pani doktor nie pomogla,przepisane leki wywowaly u niego efekt ubovzny ktory niestety ciagnie sie juz bardzo dlugo i nie ustepuje.

     • dr n. med. Barbara Włodarczyk konsultacja gastrologiczna  • 

    L

    Po półtorej godziny oczekiwania poprosiłam o zwrot pieniędzy. Trzeba szanowac swoj czas. Jeśli wiadomo, że wizyty mają tendencje do przedłużania się, można próbować temu zapobiegać nie umawiając ich jedna po drugiej bez większych odstępów.

     • lek. Magdalena Wiśniewska konsultacja psychiatryczna online (pierwsza wizyta)  • 

    lek. Magdalena Wiśniewska

    Witam, pozostaje mi tylko przeprosić za zaistniałą sytuację. W dniu, gdy była Pani umówiona walczyłam z wirusem i gorączką, z uwagi na duże przeciążenia w szpitalu i zapełniony grafik w Poradni nie udałoby mi się poprzekładać sobotnich pacjentów, dlatego próbowałam zapewnić wszystkim swoją opieką bez odwoływania konsultacji. Gorsza kondycja fizyczna na pewno wpłynęła negatywnie na tempo mojej pracy za co przepraszałam wszystkie osoby skonsultowane przeze mnie tego dnia. Z uwagi na możliwość konsultowaniu online w zaciszy domowym bez narażania pacjentów lub pracowników poradni na zakażenie, zdecydowała się pracować pomimo choroby. Niezależnie od czynników pobocznych przepraszam za nadwyrężenie Pani czasu.


    P

    Dzień dobry w dniu 29.04.2025 o godzinie 11²⁰ bylem u Państwa na wizycie u doktor Katarzyny Winter ,Pani doktor, dostarczyłem dokumentację medyczna z trzech badań Gastroskopi i jedego badania kolonoskopi, 2 badan usg jamy brzusznej, oraz wyników z których wynika podwyższony cholesterol całkowity , odczuwam ciepło delikatny ból uczucie pieczenia górnej części żeber delikatny ból przy dotknięciu, ciepło pieczenie w prawej czesci podbrzusza ,diagnoza Pani doktor konsultacja fizjoterapeutyczna, wizyta szybka dokumentacja przejrzana pobierznie nie wszystkie wyniki zostałÿ przrjrzane !!! ,nie zgadzam się z diagnoza ,proszę o zwrot poniesionych kosztów wizyty , nie polecam!!!!!

     • dr n. med. Katarzyna Winter konsultacja gastrologiczna  • 

    K

    Wizyta nieudana. Na wstępie 20 minut opóźnienia, które przerodziło się do 45 minut. W międzyczasie Pani Doktor prowadziła teleporade i miała już kończyć (informacja z recepcji). Niestety należy szanować swój czas a z drugiej strony tego zabrakło.

     • lek. Magdalena Wiśniewska konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)  • 

    lek. Magdalena Wiśniewska

    Witam Panie Kamilu, przepraszam za niedogodności. Mam świadomość, że obecne tempo życia lub specyfika problemów, z którym zgłasza się dana osoba , często nie sprzyjają gotowości na dłuższe oczekiwanie. Staram się jednak stawiać na pierwszym miejscu to, co dzieje się już w gabinecie, po wejściu chorego na wizytę - czyli to, by dać z siebie maksymalnie dużo i zaopiekować się chorym najlepiej jak będę potrafiła.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania