Zakopiańska 62B, 30-418 Kraków
Leczenie ortodontyczne Invisalign® w naszej klinice prowadzone jest przez lekarzy specjalistów.
dr Dominika Kościółek-Rudy oraz dr Michał Urzędowski.
07/08/2025
Zakopiańska 62B, 30-418 Kraków
Leczenie ortodontyczne Invisalign® w naszej klinice prowadzone jest przez lekarzy specjalistów.
dr Dominika Kościółek-Rudy oraz dr Michał Urzędowski.
07/08/2025
Nasza nowoczesna klinika stomatologiczna to miejsce, gdzie pacjenci są kompleksowo zaopiekowani przez wybitnych specjalistów. Oferujemy najwyższą jakość usług stomatologicznych, korzystając z najnowszego sprzętu oraz innowacyjnych rozwiązań. Przed każdym leczeniem przygotowujemy szczegółowy plan oraz kalkulację kosztów, eliminując niespodzianki w procesie leczenia.
Nasz standard to leczenie zachowawcze wykonywane wyłącznie pod mikroskopem, co zapewnia wyjątkową precyzję i skuteczność. Używamy najlepszych dostępnych materiałów, a znieczulenia komputerowe gwarantują komfort podczas zabiegów. Zespół doświadczonych stomatologów zapewnia profesjonalne leczenie w przyjaznej atmosferze, dbając o każdy aspekt zdrowia jamy ustnej naszych pacjentów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Nasza nowoczesna klinika stomatologiczna to miejsce, gdzie pacjenci są kompleksowo zaopiekowani przez wybitnych specjalistów. Oferujemy najwyższą jakość usług stomatologicznych, korzystając z najnowszego sprzętu oraz innowacyjnych rozwiązań. Przed każdym leczeniem przygotowujemy szczegółowy plan oraz kalkulację kosztów, eliminując niespodzianki w procesie leczenia.
Nasz standard to leczenie zachowawcze wykonywane wyłącznie pod mikroskopem, co zapewnia wyjątkową precyzję i skuteczność. Używamy najlepszych dostępnych materiałów, a znieczulenia komputerowe gwarantują komfort podczas zabiegów. Zespół doświadczonych stomatologów zapewnia profesjonalne leczenie w przyjaznej atmosferze, dbając o każdy aspekt zdrowia jamy ustnej naszych pacjentów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!
Sprzęt
Języki
498 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Przyszłam na wizytę w celu higienizacji, o czym poinformowałam przed wizyta/trakcie Wspominałam, ze byłabym zainteresowana implantami, doktor kiedy to usłyszała to odrazu wysłała mnie na zdjęcia itp, sama podejmowała decyzje bez zapytania kiedy planuje wczepienia, bez info o kosztach, jeśli ktoś ma ograniczony budżet to życzę powodzenia w tym gabinecie. zostawiłam 600zl) po wykonaniu zdjęć, dostałam informacje, ze higienistki nie ma!.Dlaczego nie j zostałam poinformowana o tym kiedy siedziałam na fotelu ? potrzebowałam higienizacji która nie odbyła sie, poinformowałam ze wyjeżdżam,nie będę w stanie przyjść w innym terminie. Jestem zażenowana podejściem do pacjenta,higienizacja to podstawa w stomatologi i może ja wykonać doktor. musiałam szukać innego doktora na CITO. doktor w innej klinice wykonał higienizacje bez żadnego problemu, wydzwanianie do mojej mamy po wystawieniu obiektywnej opinii… żenujące
lek. dent. Karolina Zakrzewska
Pani Magdaleno,zapisała się Pani przez Znanego Lekarza na konsultację.W ramach konsultacji wykonuje diagnostykę radiologiczną i badanie.W naszym zespole każdy specjalista wykonuje zabiegi w swojej specjalności,dzięki temu mogą być one wykonane na najwyższym poziomie.Zabiegi higenizacyjne wykonuje higienistka,jeśli chodziło Pani o taki zabieg,to taka opcja była na Znanym Lekarzu albo można umówić się telefonicznie przez recepcję,która udzieli wszystkich potrzebnych informacji.W trakcie wizyty zgłosiła Pani chęć wykonania w przyszłości implantów,została Pani poinformowana o konieczności wykonania tomografii w celu zaplanowania leczenia,zaproponowano Pani nawet termin na konsultację na chirurga tego samego dnia,odmówiła Pani.Przykro mi że nie udało się wykonać zabiegu na wizycie,ale w każdej placówce panują inne zasady umawiania wizyt do specjalistów,w razie pytań recepcja zawsze służy pomocą.Pozdrawiam.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Spóźniłam się, bo nie mogłam znaleźć gabinetu, jestem osobą na wózku, ale poinformowałam o opóźnieniu.
Przyszłam z problemem próchnicy i bolącymi dwa dni wcześniej zębami. Na wstępie dostałam trzy strony ankiety i zostało mi zaproponowane zdjęcie uzębienia. Czy się zgadzam? Pomyślałam, że tak, bo może tak trzeba. Cena w koszcie wizyty.
Maszyna naciachala mi całe portfolio. Idziemy do gabinetu i okazało się, zostało 10 minut wizyty.
Opiekun pomógł przesiąść się na fotel. Zęby zostały szybko sprawdzone i pomimo mojej prośby, czy nie dałoby się czegokolwiek na szybko zrobić , bo idę do szpitala za kilka dni, to wiadomo, nie można, bo już czeka następny pacjent. Jakbym wiedziała, to bym sobie tych zdjęć nie robiła. P. Doktor w zupełnie niejasny sposób mowila coś do swojej pomocy.
Na do widzenia zapłaciłam 310 złotych.
Poza płytkami ze swoją szczęką i wyceną przyszłego leczenia na 4 tysiące, nie zostało zrobione właściwie nic.
To była moja pierwsza i ostatnia wizyta tutaj. Nie polecam.
lek. dent. Karolina Zakrzewska
Dzień dobry, Pani Ewo spóźniła się Pani na wizytę prawie 30 minut.Przed wejściem do gabinetu, wymagane jest wypełnienie dokumentów takie są procedury, przed rozpoczęciem leczenia lekarz musi być poinformowany o stanie zdrowia na podstawie wypełnionej ankiety.Do postawienia prawidłowej diagnozy konieczne jest badanie i wykonanie diagnostyki radiologicznej,o czym została Pani poinformowana.Po badaniu została Pani poinformowana o konieczności usunięcia ósemki i leczenia próchnicy,został wykonany plan leczenia,została Pani skierowana do chirurga celem usunięcia zęba 8,który w badaniu kwalifikował się do interwencji w pierwszej kolejności.Przykro mi że nie udało się wykonać leczenia na wizycie,ale stawiam na jakość i 15 minut które zostało do końca wizyty,nie było wystarczające do prawidłowego przeprowadzenia leczenia.Wszystkich pacjentów traktuje tak samo i szanuję ich czas,dlatego staram się przeprowadzać leczenie zgodnie z wyznaczonym czasem.Pozdrawiam.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Umówiłem się standardowo na przegląd.
Zostało mi wyliczone 5 zębów w tym jeden do kanałówki. Zaufałem. Następnie było ok 6 wizyt. Na I, 2 zęby zrobione.
Na II kolejne 2 i tutaj po znieczuleniu zacząłem czuć ból zębów przy zagryzaniu. Poczułem tez dyskomfort ze zmiany zgryzu.
Na kolejnej wizycie powiedziałem o bólu. Nie zdiagnozowano, bolącego zęba. Natomiast, któryś został spiłowaly. Zaczęliśmy leczenie kanałowe innego zęba.
Niestety po tym spiłowaniu ból jest nadal.Z powodu bólu zaczynam przegryzać tylko drugą strona szczęki.
Następna wizyta, RTG, znowu piłowanie. Kontynuacja kanałowki. Ból nadal odczuwalny.
Czy idziemy w dobrym kierunku? Poprosiłem lekarza o konsultację mojego leczenia z innym lekarzem. Kolejna wizyta. RTG, piłowanie, lakierowanie, sugestia usunięcia 8-ki.
Kolejna - bez pomysłu, bez rozwiązania problemu.
Podsumowując
Przyszedłem na przegląd bez bólu, wydałem ok 5-7k zł. Mam niesamowity ból zęba.
Jeżeli wiedziałabym, że tak się to skończy, nigdy bym tu nie przyszedł.
lek. dent. Karolina Zakrzewska
Dzień dobry Panie Wojciechu,na pierwszej wizycie zostały wykonane głębokie wypełnienia w zębach 25 i 26,został Pan poinformowany o ryzyku leczenia kanałowego,ze względu na głębokość ubytku.Na drugiej wizycie zostały wykonane wypełnienia w zębach 36 i 37.Na kolejnej wizycie zaczeliśmy leczenie kanałowe zęba który był zakwalifikowany do powtórnego leczenia kanałowego,zgłosił Pan wtedy ból na nagryzanie w okolicy wcześniej leczonych zębów,nie był Pan w stanie podać który ząb reaguje bólem.Ostatecznie wskazał Pan ząb 37.Zostało wykonane zdjęcie,korekta w zgryzie,pokrycie zęba lakierem.W badaniu żaden z leczonych zębów nie kwalifikował się do leczenia kanałowego,nie wykazywał takich objawów.Zalecono obserwacje i wizyty kontrolne.W medycynie jest tak,że czasem trzeba czasu,żeby pojawiły się charakterystyczne objawy i można wtedy zdiagnozować ząb przyczynowy,w przeciwnym razie można rozpocząć niepotrzebnie leczenie kilku zębów i narazić pacjenta na koszty.Był Pan objęty opieką cały czas,wyznaczone zostały wizyty kontrolne,zaproponowano opcje leczenia,niestety nie zgłosił się Pan na wizytę i przerwał leczenie na 3 miesiące.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Wizyta opóźniła się 30 minut. Dowiedziałam się, że mam próchnicę między dwoma zębami, którą później tego samego dnia wykluczył inny specjalista. Gdybym zgodziła się na wykonanie usługi, kosztowałoby mnie to 720 zł.... Leczenie to okazało się niepotrzebne ale w ramach niego pan doktor chciał wykonać mi usługę po którą przyszłam gratis. Wyszłam po 10 minutach płacąc 150 zł.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Wyszłam zadowolona z tymczasowym wypełnieniem na zębie, który wcześniej posiadał dwie dziury. Jak się okazało później, jedna dostała ,,lekarstwo" a drugą pan doktor przeoczył, czy też uznał, że nie trzeba się nią zajmować (na wizycie informowano mnie, że ubytki są dwa, ale wypełnienie miało służyć uniknięciu leczenia kanałowego, więc logicznym dla mnie było, że leczone będą obie dziury, jednak tak się nie stało) więc dalej rozwijała się w zębie próchnica. Poczułam się źle, bo gdybym się nie zorientowała, mogłabym dalej chodzić z dziurą w zębie, któremu grozi leczenie kanałowe. Na plus - zapłaciłam tylko za jedno ,, lekarstwo", ale byłam gotowa zapłacić więcej, byleby nie ryzykować leczenia kanałów. Więcej do pana doktora raczej nie pójdę.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
No cóż lekarz jak lekarz, przyszedłem ze skruszoną plombą, okazało się że jest lekka próchnica przy kanale. Koszt 3 tys zł za dwie wizyty.
lek. dent. Karolina Zakrzewska
Panie Miłoszu dziękuje za opinie. Zgłosił się Pan z ubytkiem sięgającym do miazgi, konieczne było leczenie kanałowe. Ząb został zabezpieczony do leczenia kanałowego. Chciał Pan wykonać leczenie na jednej wizycie. Dostał Pan plan leczenia z kosztorysem. Serdecznie pozdrawiam.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Bardzo miła Pani z profesjonalnym podejsciem. Zabieg wykonany bardzo starannie z wcześniejszym omówieniem wszystkich etapów. Gorąco polecam.
Dorota Pławecka
Bardzo dziękuję za opinię. Cieszę się, że ma pan pozytywne odczucia po wizycie. W takim razie zapraszam na kolejną wizytę w przyszłości.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Bardzo polecam Panią Doktor. Jest niezwykle delikatna, dokładna i podchodzi do pacjenta kompleksowo — zaplanowała całe moje leczenie tak, że czuję się naprawdę zaopiekowana. Wypełnienia, które wykonała, wyglądają wyjątkowo estetycznie i naturalnie, praktycznie nie da się ich odróżnić od zęba. Zabiegi przebiegają spokojnie i bez bólu, a efekty są świetne. Gabinet jest czysty, nowoczesny, a atmosfera bardzo przyjemna. Zdecydowanie będę kontynuować leczenie właśnie u niej.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Do p. dr Agnieszki Rolek trafiłam z dużym problemem - po fatalnym wyrwaniu zęba u innego lekarza wywiązał się stan zapalny zatoki, wysoka gorączka, ból. Jak wiadomo, niechętnie naprawia się szkody wyrządzone przez innych ale p. Agnieszka podjęła się zabiegu czyszczenia zatoki z ropy i polipów, usunęła jeszcze jeden problematyczny ząb, zlikwidowała przetoki i fachowo pozszywała "pół szczęki" :)
Wszystko odbyło się w ciepłej, życzliwej atmosferze.
Jestem pod wrażeniem kompetencji i empatii Pani dr Agnieszki Rolek, jest to lekarz godny zaufania i polecenia.
Pozostały personel - p. Asystentka, Panie z rejestracji przemiłe, pomocne, uśmiechnięte.
Bardzo polecam to miejsce!
Agata Błachut
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Bardzo miła i profesjonalna osoba. Udziela szczegółowych informacji i jest bardzo dokładna. Polecam zabieg higienizacji.
Martyna Bednarczyk
Bardzo dziękuję za tak miłe słowa!
Cieszę się, że mogłam pomóc i że wizyta spełniła Pani oczekiwania.
Serdecznie zapraszam na kolejne wizyty!