Moje doświadczenie
Zakres porad
- Stomatologia dziecięca
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Główne obszary pomocy
- Próchnica
- Ból zęba
- Choroby miazgi
- Nadwrażliwość zębów
- Przebarwienia zębów
- +6 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Adresy (2)
Antoniego Słonimskiego 1/65, 80-280 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Rajska 10, 3piętro w CH Madison, 80-850 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 250 zł -
-
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)
Od 250 zł -
-
Usuwanie kamienia nazębnego
Od 350 zł -
-
Stomatologia estetyczna
Od 320 zł -
-
Scaling
Od 300 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
25 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
Mirek
Od początku wprowadzono bardzo miłą
atmosferę. Uważam że zostałem przebadany bardzo szczegółowo. Jeżeli potrzebne jest badanie specjalistyczne np. Tomograf od razu dostałem skierowanie i to w terminie mi odpowiadający. Dla mnie jest to pierwsza wizyta ale w żaden sposób nie zostałem zniechęcony żeby kontynuować leczenie w tej placówce.
Gorąco polecam.• PRODENT dental clinic garnizon • Konsultacja stomatologiczna •
-
D
Dominika
Doktor Warda zrobiła mi gruntowe leczenie zębów — naprawiła to, co inni lekarze niestety pominęli. Bardzo zaangażowana, precyzyjna, wszystko dokładnie tłumaczy, na bieżąco z najnowszą wiedzą :) I choć od leczenia minęło trochę czasu, to wszystko bardzo dobrze wspominam. Polecam!
• W innym miejscu • Inny •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję, zawsze staramy się aby nasi Pacjenci byli jak najlepiej zaopiekowani
-
P
Paweł
Bardzo miła i kompetentna stomatolog. Polecam wszystkim.
• PRODENT dental clinic garnizon • Konsultacja stomatologiczna •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję :)
-
A
Agnieszka
Jestem bardzo zadowolona z wizyty! Pani Natalia jest przesympatyczną, ciepłą i troskliwą osobą. Wszystko dokładnie mi wytłumaczyła. Jeśli trafiać w ręce to tylko takie, do Pani Natalii! Polecam!
• PRODENT dental clinic garnizon • licówka kompozytowa •
lek. dent. Natalia Warda
Bardzo dziękuję ! :)
-
K
Karolina
Bardzo profesjonalna, zaangażowana i miła Pani doktor. Wszystko dokładnie objaśniła i zaproponowała leczenie. Cała wizyta przebiegła bez
zastrzeżeń. Z całego serca polecam wizytę u Pani doktor• PRODENT dental clinic garnizon • leczenie zachowawcze •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję
-
Bartek
Wysoki poziom profesjonalizmu i empatii
Podczas wizyty Pani doktor potwierdziła konieczność usunięcia zęba, jednak z powodu braku dostępnych terminów musiałem poczekać kilka dni. Gdy ból stał się nie do zniesienia, po moim telefonie Pani doktor natychmiast zareagowała, z pełnym profesjonalizmem i empatią zajęła się moim przypadkiem, aby jak najszybciej ulżyć mi w cierpieniu i przeprowadzić zabieg.
Jestem bardzo wdzięczny za szybką pomoc i indywidualne podejście – to rzadko spotykana postawa. Serdeczne podziękowania dla Pani doktor oraz całego zespołu.• PRODENT dental clinic garnizon • Konsultacja stomatologiczna •
lek. dent. Natalia Warda
Wraz z całym zespołem dziękujemy :)
-
MD
Wspaniałe podejście do najmłodszych pacjentów ! Maja wyszła z gabinetu zachwycona. Już nie możemy się doczekać kolejnej wizyty. Oby więcej takich lekarzy :)
• PRODENT dental clinic garnizon • leczenie próchnicy •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję :)
-
M
Marcin
Pełen profesjonalizm. Pani Doktor omówiła jak będzie wyglądało leczenie a następnie z zaangażowaniem i dbałością o pacjenta je zrealizowała. Muszę dodać że leczenie kanałowe kojarzyło mi się źle a tu zaskoczenie. Można to zrobić bez bólu, pacjent od początku czuję że jest w dobrych rękach. Żałuję że wcześniej nie trafiłem do Doktor Natalii. Polecam.
• PRODENT dental clinic garnizon • leczenie kanałowe pod mikroskopem •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję ! :)
-
O
Ola
Doktor to niezwykle życzliwa i empatyczna osoba. Od samego początku widać jej profesjonalizm i indywidualne podejście do pacjenta. Zabieg przeprowadzony bezboleśnie, bardzo delikatnie i sprawnie. Pani Doktor działa szybko, ale z pełnym skupieniem i dokładnością. Czułam się naprawdę zaopiekowana. Na pewno wrócę – jak do dentysty, to tylko do Pani Natalii!
• PRODENT dental clinic garnizon • Stomatologia zachowawcza •
lek. dent. Natalia Warda
Dziękuję :)
-
A
Ania
Wykonywałam pakiet higienizacyjny. Wizyta bardzo przyjemna. Pani Natalia wszystko szczegółowo wyjaśniła po zabiegu oraz odpowiedziała na moje pytania. Do zobaczenia na kolejnej wizycie:)
• PRODENT dental clinic garnizon • pakiet higienizacyjny •
lek. dent. Natalia Warda
Bardzo dziękuję i do zobaczenia ! :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Warda?Natalia Warda to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Warda oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie próchnicy, stomatologia estetyczna, piaskowanie, fluoryzacja zębów, profilaktyka próchnicy, odbudowa zębów, badania stomatologiczne, usuwanie kamienia nazębnego, Stomatologia zachowawcza.
-
Gdzie Natalia Warda ma swój gabinet?Natalia Warda przyjmuje pod adresem:
- Antoniego Słonimskiego 1/65 Gdańsk
- Rajska 10, 3piętro w CH Madison Gdańsk
-
Czy Natalia Warda przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Natalia Warda nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Natalia Warda akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Warda to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Natalia Warda?Języki, których używa Natalia Warda to angielski.
-
Jak Natalia Warda umawia wizyty?Natalia Warda używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Warda?Natalia Warda może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Natalia Warda: co mówią pacjenci?25 osób dodało swoją opinię. Natalia Warda ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Warda?Natalia Warda nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.