Moje doświadczenie
Zakres porad
- Stomatologia dziecięca
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Adresy (2)
Antoniego Słonimskiego 1/65, Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Rajska 10, 3piętro w CH Madison, Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
17 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Ola
Doktor to niezwykle życzliwa i empatyczna osoba. Od samego początku widać jej profesjonalizm i indywidualne podejście do pacjenta. Zabieg przeprowadzony bezboleśnie, bardzo delikatnie i sprawnie. Pani Doktor działa szybko, ale z pełnym skupieniem i dokładnością. Czułam się naprawdę zaopiekowana. Na pewno wrócę – jak do dentysty, to tylko do Pani Natalii!
Ania
Wykonywałam pakiet higienizacyjny. Wizyta bardzo przyjemna. Pani Natalia wszystko szczegółowo wyjaśniła po zabiegu oraz odpowiedziała na moje pytania. Do zobaczenia na kolejnej wizycie:)
Kasia
Cudowna, przemiła Pani doktor, która w spokojny sposób wszystko wyjaśniła i co najważniejsze znalazła powód bólu.
Rafał
Bardzo miła Pani Doktor. Ekipa całego ProDent udowadnia, że chodzenie do stomatologa jest całkiem przyjemne.
Monika
Z całego serca polecam leczenie u Pani Natalii. Jest to osoba niezwykle dokładna, profesjonalna i przesympatyczna. Już od pierwszej wizyty czułam się zaopiekowana. Pani Natalia poświęca dużo czasu na każdy problem, szczegółowo wyjaśnia plan leczenia i odpowiada na każde pytanie, co tylko buduje zaufanie. Zabiegi przebiegają bezstresowo i w miłej atmosferze. Na pewno będę wracać, bo dawno nie spotkałam tak zaangażowanego specjalisty.
Marcin
Bardzo sympatyczna atmosfera, pani doktor wszystko tłumaczyła i kontrolowała na bieżąco stan mojego samopoczucia.
Olena
Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa, badanie zostało przeprowadzone bardzo dokładnie i wieloaspektowo, wywiad oraz osłuchanie pacjenta, dokonanie pomiarów wykonano z pełnym wyjaśnieniem bez pośpiechu i z pełnym poszanowaniem pacjenta. Jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Anna
Polecam! Wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze. Czuć zaangażowanie i chęć pomocy. Bardzo dziękuje za dzisiejsza poradę!
Wojtek
Profesjonalnie, wszystko w porządku. Jeden minus, to że na 4 wizyty, wszystkie opóźniły się średnio o 30 minut.
Konto zostało usunięte
Bardzo polecam! Pani doktor jest cudowną osobą, wszystko wyjaśnia szczegółowo, jest bardzo przesympatyczna i profesjonalna a sama wizyta bezbolesna i w przemiłej atmosferze. Na pewno będę polecać wszystkim z czystym sumieniem i z wielką chęcią wrócę sama
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Warda?Natalia Warda to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Warda oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie próchnicy, stomatologia estetyczna, piaskowanie, fluoryzacja zębów, profilaktyka próchnicy, odbudowa zębów, badania stomatologiczne, usuwanie kamienia nazębnego, Stomatologia zachowawcza.
-
Gdzie Natalia Warda ma swój gabinet?Natalia Warda przyjmuje pod adresem:
- Antoniego Słonimskiego 1/65 Gdańsk
- Rajska 10, 3piętro w CH Madison Gdańsk
-
Czy Natalia Warda przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Natalia Warda nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Natalia Warda akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Warda to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Natalia Warda?Języki, których używa Natalia Warda to angielski.
-
Jak Natalia Warda umawia wizyty?Natalia Warda używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Warda?Natalia Warda może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Natalia Warda: co mówią pacjenci?17 osób dodało swoją opinię. Natalia Warda ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Warda?Natalia Warda nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.