Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 160 zł
Psychoterapia indywidualna (opis) • 160 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • 160 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
1) Nr konta bankowego: 13 **** **** **** **** **** ****
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu.
3) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja online
160 zł
Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
spotkanie trwa 50 min
Konsultacja psychologiczna
Klasztorna 3/12, Stargard
160 zł
Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
spotkanie trwa 50 min
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Grodziska 37/2, Poznań
Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Psychoterapia indywidualna
Klasztorna 3/12, Stargard
160 zł
Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
spotkanie trwa 45 - 50 min
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem psycholożką i psychoterapeutką.
Ukończyłam Psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na specjalnościach: ps...
Edukacja
- Krakowskie Centrum Psychodynamiczne
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Stargardzie
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychoterapia dzieci
- Psychologia dzieci i młodzieży
Doświadczenie
- Staż Kliniczny w Regionalnym Szpitalu w Kołobrzegu na Oddziale Psychiatrii
- Praktyki w Szpitalu Klinicznym im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu na Oddziale Neurologii
- Praktyki w Szpitalu SP ZOZ Dziekanka w Gnieźnie
Zdjęcia
Znajomość języków
- Angielski
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Krzysztof
Pani Michalina stwarza swoją osobą bezpieczną przestrzeń na możliwość otwarcia się i zaufanie. Można poczuć się zrozumianym i zaopiekowanym szukając pomocy. Jest niezwykle ciepłą osoba dającą poczucie budzenia się nadziei na zdrowie i lepsze jutro. Pełen profesjonalizm i duża wiedza. Polecam z całego serca !
Sebastian Ś.
Pani psycholog bardzo miła, opowiada i tłumaczy niezwykle zrozumiale, wstyd pierwszej wizyty szybko przełamany, już umówiłem się na następną!
Monika
Postać nietuzinkowa. Duża wiedza, kompetencje, kultura osobista. Można czuć się wysłuchanym i żyć w nadziei na zdrowie i nowe życie.
Milena
Pani Michalina potrafi umiejętnie słuchać, jest nie tylko życzliwa ale przede wszystkim profesjonalna w tym, co robi...zyskala moje całkowite zaufanie. Na pewno z czystym sumieniem mogę polecić ją innym potrzebującym. Mnie pomogla:)
J.
Początku terapii zapowiadają się bardzo obiecująco, głównie za zasługą pani Michaliny Małozięć. Nie widzę minusów i cieszę się że do niej trafiłam.
Piotr
Bardzo dobry sluchacz, analizuje, wyciąga trafne wnioski. Polecam! Jestem zadowolony i napewno wrócę ponownie.
Krystyna K
Gorąco polecam, profesjonalne i indywidualne podejście do pacjenta, empatia, słucha tego co się mówi.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Michalina Małozięć?Michalina Małozięć to psycholog, psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Michalina Małozięć oferuje usługi takie jak: psychoterapia indywidualna, Konsultacja psychologiczna, konsultacja online, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Michalina Małozięć ma swój gabinet?Michalina Małozięć przyjmuje pod adresem:
- Klasztorna 3/12 Stargard
- Grodziska 37/2 Poznań
-
Czy Michalina Małozięć przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Michalina Małozięć oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Michalina Małozięć akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Michalina Małozięć to: Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Michalina Małozięć?Języki, których używa Michalina Małozięć to angielski.
-
Jak Michalina Małozięć umawia wizyty?Michalina Małozięć używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Michalina Małozięć?Michalina Małozięć może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Michalina Małozięć: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Michalina Małozięć ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Michalina Małozięć?Michalina Małozięć nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia nastroju w Stargardzie
Zaburzenia lękowe w Stargardzie
Kryzys emocjonalny w Stargardzie
Niskie poczucie własnej wartości w Stargardzie
Zaburzenia emocjonalne w Stargardzie
Kryzys w związku w Stargardzie
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Stargardzie
Zaburzenia psychosomatyczne w Stargardzie
Problemy wychowawcze w Stargardzie
Zaburzenia koncentracji w Stargardzie
Zespół stresu pourazowego w Stargardzie
Więcej (15)