Moje doświadczenie
Zakres porad
- Neurologia
Główne obszary pomocy
- Bóle głowy ,
- Choroby neurologiczne ,
- Udar mózgu ,
- Bóle kręgosłupa ,
- Zawroty głowy ,
- +2 a11y_sr_more_diseases
Adresy (3)
Rynek Podgórski 14, Podgórze, 30-518 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Wodna 2C, Podgórze, 30-556 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Leona Petrażyckiego 99, Dębniki, 30-399 Kraków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja neurologiczna
250 zł -
Opinie
64 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
KM
Wizyta odbyła się w przyjaznej atmosferze, wszystko szczegółowo zostało mi wyjaśnione.
• Centrum Medyczne Prokocim • Konsultacja neurologiczna •
-
D
Danuta
Była to moja pierwsza wizyta u Pani doktor
Wrażenie bardzo pozytywne
Lekarz wzbudzający zaufanie
Starannie przeprowadzone badania i wywiad
Jestem zadowolona z wizyty• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
K
Kaz
Lekarz kompetentny. Wizyta u Pani doktor była potrzebne, bo uświadomiła mi ewentualne zagorzenia. Polecam
• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
K
Karolina
Fantastyczna pani doktor. Posiada bardzo dużą wiedzę, odpowiada na każde pytanie, dokładnie omawia przypadek i wyjaśnia dalsze postępowanie. Polecam!
• Centrum Medyczne Prokocim • Konsultacja neurologiczna •
-
M
Michał
Serdecznie polecam ! Pani doktor sumiennie wykonuje swoją pracę, czuć zaangażowanie w tym co robi.
• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
Z
Zuzanna
Świetna Pani Doktor , fachowe podejście , rzetelność, przyjazne usposobienie , bardzo polecam !
• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
R
Ryszard
Bardzo Miła. Słuchała z zainteresowaniem opisu problemu i wyjaśniła możliwe przyczyny.
• Centrum Medyczne Prokocim • Konsultacja neurologiczna •
-
M
Monika
Wizyta w miłej atmosferze, pani Magdalena wykonała pełne badanie neurologiczne chociaż powód wizyty tego nie wymagał. Polecam
• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
O
Olena
Bardzo fachowo było wyjaśniono wszystkie szczegóły mojego problemu
• CM Progamed • Konsultacja neurologiczna •
-
Jarosław
Miła kompetentna Pani Doktor . wizyta rzeczowa i uspokajająca . Polecam
• Centrum Medyczne Prokocim • Konsultacja neurologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Witkowska?Magdalena Witkowska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Witkowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Magdalena Witkowska ma swój gabinet?Magdalena Witkowska przyjmuje pod adresem:
- Leona Petrażyckiego 99 Kraków
- Rynek Podgórski 14 Kraków
- Wodna 2C Kraków
-
Czy Magdalena Witkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Witkowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Witkowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Witkowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Magdalena Witkowska?Języki, których używa Magdalena Witkowska to polski, angielski.
-
Jak Magdalena Witkowska umawia wizyty?Magdalena Witkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Witkowska?Magdalena Witkowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Witkowska: co mówią pacjenci?64 osób dodało swoją opinię. Magdalena Witkowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Witkowska?Magdalena Witkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.