Moje doświadczenie
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Adresy (5)
Niepodległości 3, 35-303 Rzeszów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Jabłońskiego 2/4, 35-068 Rzeszów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Niepodległości 3, 35-303 Rzeszów
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Partyzantów 30 A, 35-242 Rzeszów
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
593, 36-002 Jasionka
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
Od 295 zł -
-
Konsultacja laryngologa dziecięcego
Od 289 zł -
-
Konsultacja telefoniczna - Laryngolog
Od 149 zł -
Opinie
50 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
R
Robert
Bardzo dobra atmosfera, niezbędne badania, szczegółowe wyjaśnienia
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
A
AP
Rzeczowo, miło i szybko. Pani szczegółowo wytłumaczyła co mam robić i uspokoiła moje wątpliwości.
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • konsultacja laryngologiczna •
-
S
Sbh
Pani doktor jak zwykle super profesjonalna. Mogę polecić z czystym sumieniem!
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • •
-
K
Konstancja
Polecam wizytę u Pani Dr! Jak zwykle konkret :) na plus punktualność i bezpłatny parking dookoła budynku na którym można zaparkować bez problemu. Sama wizyta przebiegła w miłej atmosferze, zostały zrobione niezbędne badania. Polecam!
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • •
-
P
Paulina
Nie polecam, byłam i Pani doktor z problemem dotyczącym buku ucha i szumów i nim. Pani doktor powiedziała że nic złego nie widzi po czym stwoerdzila że to przez bóle skroniowo żuchwowe i kazała brać zwykle leki przeciw zapalne typu ibuprom, Obecie mam niedosłuch w tym uchu a szumy są silniejsze niż przed wizytą i podczas niej
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • konsultacja laryngologiczna •
-
E
EI
Polecam. Bardzo rzeczowe konkretne informacje. Zaangażowanie w badanie.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • •
Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS
Bardzo dziękujemy za opinię!
Pozdrawiamy,
Zespół Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS
-
R
Roman
Konkretnie i rzeczowo Pani doktor wyjaśniła problemy i przeprowadziła niezbędne badania.
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • konsultacja laryngologiczna •
-
D
Dominik
Pani doktor bardzo miła. Wszystko wytłumaczyła dokładnie. Profesjonalne podejście do pacjenta.
Polecam.• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • konsultacja laryngologiczna •
-
KG
Jestem totalnie rozczarowana wizytą. Jedyny plus to to że mimo naszego spóźnienia nas przyjęła. Syn jest dzieckiem niepełnosprawnym i bardzo dużo choruje i inna mama dziecka z chorobą mojego syna podpowiedziała nam żebyśmy sprawdzili 3 migdał. Pani doktor już przed zbadaniem stwierdziła, że to na pewno nie to. Nie zapytała nawet nic o chorobie syna (jest to bardzo rzadka wada genetyczna). Nie wysłała nas na badanie 3 migdała tylko kazała podawać syrop na odporność który na pierwszym miejscu w składzie ma cukier.
• W innym miejscu • Inny •
-
R
RW
Punktualna wizyta, konkretna Pani Doktor, odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości, zaproponowane leczenie mam nadzieję okażą się skuteczne.
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • konsultacja laryngologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Augustyn?Katarzyna Augustyn to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Augustyn oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologa dziecięcego, Konsultacja telefoniczna - Laryngolog.
-
Gdzie Katarzyna Augustyn ma swój gabinet?Katarzyna Augustyn przyjmuje pod adresem:
- Partyzantów 30 A Rzeszów
- Niepodległości 3 Rzeszów
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
- ul. Niepodległości 3 Rzeszów
-
Czy Katarzyna Augustyn przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Augustyn nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Augustyn akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Augustyn to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Augustyn?Języki, których używa Katarzyna Augustyn to polski.
-
Jak Katarzyna Augustyn umawia wizyty?Katarzyna Augustyn używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Augustyn?Katarzyna Augustyn może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Augustyn: co mówią pacjenci?50 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Augustyn ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Augustyn?Katarzyna Augustyn nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.