Moje doświadczenie



W roku 2018 obroniłam pracę doktorską na temat badania jakości życia w procedurach rynologicznych. Prywatnie jestem mamą x 3.
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Adresy (4)
Mikołaja Kopernika 5 Lok. LU4B i LU5, Śródmieście, Warszawa
Przyjmuje na NFZ
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pory 78, Mokotów, Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Mokra 7, Nadarzyn
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Tadeusza Kościuszki 20, Ciechocinek
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
28 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Agnieszka
Pani doktor spokojnie i rzeczowo zajęła się moim synkiem. Wykazała się dużą cierpliwością mimo niechęci syna do badania.
Jerzy
Mój przypadek był w miarę prosty do zdiagnozowania. Pani doktor po wywiadzie i badaniu postawiła diagnozę i przepisała leki. O skuteczności leczenia będę mógł sie wypowiedzieć za miesiąc.
Blanka
Od dłuższego czasu borykałam się z problemem w uszach,ciągle to samo:ból,opuchlizna i nie słyszałam albo na 1 albo na 2.Przyszłam do gabinetu i wytłumaczyłam o co chodzi i że podejrzewam grzybicę.Najpierw Panie patrzyły na mnie jakbym mówiła o czarnej magii,potem p.Justyna pokazała mi ucho w środku z miną jakby chciała mi dać do zrozumienia,że sama jestem sobie winna.Oczyściła ucho i dała leki.Czułam się bardzo niezręcznie,oceniona.Zapytana,co mogę zrobić aby uniknąć tych sytuacji,nie przedstawiła mi żadnego rozwiązania.Wróciłam na kolejną wizytę aby sprawdzić leczenie.Do wizyty 395zł musiałam zapłacić 85 za jakieś badanie(to już 2 wizyta więc suma=875!).Po wyniku usłyszałam,że jest już ok i mogę iść.Po tygodniu 2 ucho TEN SAM PROBLEM.Poszłam do innej Pani i ta zleciła mi wreszcie wymazy z obu uszu,oczywiście wynik po tyg-GRZYBICA.Dostałam leki,Pani oczyściła mi oba uszy,była miła,wyrozumiała,odp mi na wszystkie pyt i powiedziała co mogę robić z tym na przyszłość.Wzięła za to 290.
dr n. med. Justyna Dąbrowska-Bień
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Nie prawdą jest zdanie: “Najpierw Panie patrzyły na mnie jakbym mówiła o czarnej magi”. Grzybica jest b często spotykana w uszach, wiec nie dziwi mnie, jako lekarza. Następnie “i,potem p.Justyna pokazała mi ucho w środku z miną jakby chciała mi dać do zrozumienia,że sama jestem sobie winna” -nie jest to prawdą, nie uważam, że pacjenci są winni swoich chorób. Nie chciałam by Pani czuła się “ bardzo niezręcznie,oceniona”. Nie zgadzam się ze zdaniem- “Zapytana,co mogę zrobić … nie przedstawiła mi żadnego rozwiązania”. Zawsze informuję o czynnikach ryzyka zapaleń uszu. Zleciłam na kolejnej wizycie badanie słuchu - takie postępowanie jest rekomendowane. “Po tygodniu 2 ucho TEN SAM PROBLEM.” No lecząc jedno ucho nigdy nie gwarantuje, że nie zachoruje Pani w przyszłość na drugie ucho i nie mamy pewności, że to jest ta sama infekcja, co wcześniej w drugim uchu. Porównując ceny wizyt chyba powinna Pani podać cenę wizyty, drugiej wizyty i koszt posiewów u drugiego lekarza, wtedy jest to miarodajne. Gdyby Pani podała swoje imię i nazwisko i datę mogłabym zweryfikować te informacje. Pozdrawiam, JDB.
Asia
Wizyta przebiegła bardzo sprawnie. Szybko uzyskałam potrzebne informacje. Pani Doktor jest uprzejma i rzeczowa.
Joanna
W 2015 roku byłam przez Panią doktor prowadzona oraz wykonała operacje prostowania przegrody nosowej oraz zatok . Pełen profesjonalizm. Jestem bardzo wdzieczna i zadowolona ,polecam!
DW
Świetny kontakt z małym pacjentem, badanie przebiegło beż stresu dla dziecka.
Tatiana
Bardzo kompetentna Pani Doktor. Pełen profesjonalizm. Miłe i bardzo rzeczowe podejście do pacjenta. Świetny specjalista w przyjaznej spokojnej atmosferze wizyty. Bardzo polecam
Jf
Po zbadaniu mojej córki zaleciła drenaż uszu i być może wycięcie migdała. Dala steryd do nosa na miesiąc bez żadnych środków nawilżających, lała się krew z nosa. Inny laryngolog wyleczył córkę w dwa miesiące bez drenażu, migdał też został.
dr n. med. Justyna Dąbrowska-Bień
Dzień dobry poproszę o imię i nazwisko córki bym mogła odnieść się merytorycznie do tych zarzutów po weryfikacji dokumentacji medycznej. Drenaż uszu jest sposobem leczenia rekomendowanym przez towarzystwa naukowe w przewlekłym wysiłkowym zapaleniu uszu. Dając steryd pacjentowi zawsze informuje go by aplikować go na boki nosa co zapobiega krwawieniom z nosa. Mam nadzieje ze inny laryngolog zbadał słuch córce i będzie go kontrolował by zapobiec powikłaniom nieleczonego wysiękowego zapalenia uszu. Chciałam poinformować Panią, ze ta wypowiedz narusza moje dobra osobiste.
Jarosław
Piękna wesoła rzeczowa pani doktor
u której właśnie byłem na wizycie
Hania i Wojtek K.
Pani doktor prawidłowo zdiagnozowała córkę i szybko zostało wdrożone leczenie- powtórne wycięcie odrośnietego migdałka. Wcześniej dziecko było prowadzone przez kilka miesięcy przez innego laryngologa, którego metody leczenie niestety nie pomagały. Dziecko jest 4 m-ce po zabiegu i wszystko jest ok, w końcu nie ma problemu z zatokami i kaszlem. Na kontrolnej wizycie pani doktor zgodziła się przyjąć "dodatkowo" drugie dziecko, gdzie sprawnie udało się usunąć z ucha dren. Polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Justyna Dąbrowska-Bień oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, Konsultacja laryngologiczna dorosłych, konsultacja laryngologiczna dzieci.
-
Gdzie Justyna Dąbrowska-Bień ma swój gabinet?Justyna Dąbrowska-Bień przyjmuje pod adresem:
- Mokra 7 Nadarzyn
- Mikołaja Kopernika 5 Lok. LU4B i LU5 Warszawa
- Pory 78 Warszawa
- Tadeusza Kościuszki 20 Ciechocinek
-
Czy Justyna Dąbrowska-Bień przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Justyna Dąbrowska-Bień nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Justyna Dąbrowska-Bień akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Justyna Dąbrowska-Bień to: Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Justyna Dąbrowska-Bień?Języki, których używa Justyna Dąbrowska-Bień to angielski, włoski, niemiecki.
-
Jak Justyna Dąbrowska-Bień umawia wizyty?Justyna Dąbrowska-Bień używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Justyna Dąbrowska-Bień: co mówią pacjenci?28 osób dodało swoją opinię. Justyna Dąbrowska-Bień ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.