Moje doświadczenie
Od 2013 jestem specjalistą otorynolaryngologii. Początkowo zajmowałam się chirurgią ślinianek, następnie operacjami przegrody nosa i nosa zewnętrznego, od 12 lat zajmują się leczeniem zachowawczym i chirurgicznym ( operacje endoskopowe) zatok przynosowych. Praca w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu oraz bycie kierownikiem Oddziału Rynologii dały mi ogromną sprawność manualną i doświadczenie kliniczne. W roku 2018 obroniłam pracę doktorską na temat badania jakości życia w procedurach rynologicznych. Prywatnie jestem mamą x 3. Bardzo lubię badać dzieci, sama jako dziecko miałam traumę, będąc często pacjentka laryngologiczna. Nie lubię mieć opóźnień ale czasem, mimo starań, może się zdarzyć, więc proszę o wyrozumiałość. Uważam, że zaufanie i szacunek do drugiego człowieka to klucz do sukcesu w relacji lekarz - pacjent. Z mojej strony mogę dodać, że bardzo dużo uczę się od moich pacjentów i to jest największa wartość tego zawodu. Nieustannie.
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Główne obszary pomocy
- Krwawienie z nosa
- Choroby ślinianek
- Zapalenie ślinianek
- Bezdech senny
- Choroby zatok
- +20 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Zdjęcia i filmy
Adresy (7)
Mikołaja Kopernika 5 Lok. LU4B i LU5, Śródmieście, 00-367 Warszawa
Przyjmuje na NFZ
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Mokra 7, 05-830 Nadarzyn
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Tadeusza Kościuszki 20, 87-720 Ciechocinek
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pory 78, Mokotów, 02-757 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Mikołaja Kopernika 5 lok. LU4B, LU5, Śródmieście, 00-367 Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Mokra 7, 05-830 Nadarzyn
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Tadeusza Kościuszki 20, 87-720 Ciechocinek
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
295 zł - 395 zł -
Opinie
31 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
B
B.M.
Pani doktor po zbadaniu nosa i uszu nie powiedziała nic. Po dłuższej chwili ciszy sama musiałam dopytać i usłyszałam równoważniki zdań zamiast jasnego opisu co mi dolega.
Podczas wizyty byłam przed ważnym badaniem, które wyklucza antybiotyki. Pani doktor zamiast zastanowić się nad innym rozwiązaniem (które w końcu sama podpowiedziałam) kręciła głową i podkreślała, że sytuacja jest bardzo zła, bo powinnam wziąć antybiotyk. Co ciekawe - nie miałam objawów infekcji bakteryjnej- nie miała ani gorączki ani żółtej wydzieliny.
Gdy w końcu dostałam receptę na steryd, dostałam informację że mam go brać przez kolejne 4 tygodnie. Żadnej adnotacji - co jeśli źle na to zareaguję, jakie mogą być efekty uboczne, na co powinnam uważać.
Atmosfera była taka chłodna że bałam się dopytać. Podczas wizyty, słysząc czarne wizje pani doktor, pewnie się rozpłakałam. Nie otrzymałam wsparcia ani pomocy.
Od doktor nauk medycznych w cenie 400zł za wizytę oczekiwałabym zdecydowanie innego podejścia do pacjenta.• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
dr n. med. Justyna Dąbrowska-Bień
Dziękuję za komentarz. Szkoda wielka, że podpisuje się Pani inicjałami, ale i tak świetnie pamiętam te sytuacje, jak i to, że inny lekarz nie dał Pani antybiotyku, a miała Pani wskazania według wytycznych EUROPEJSKIEGO TOWARZYSTWA RYNOLOGOW i są one inne niż Pani podaje (wydzielinę w nosie widzę w trakcie endoskopii nosa, która wykonałam ). Niestety wiedzę 6 lat studiów, roku stażu i 6 lat specjalizacji trudno skomasować w kilka przystępnych zdań, pytania zawsze można zadać, jeżeli Panią interesuje co jest w uchu to proszę pytać- z reguły mówię gdy jest coś nie tak. Steryd bierze się tyle wg wytycznych ekspertów i zazwyczaj jest dobrze tolerowany jak się go podaje wg załączonej instrukcji. Pozwoliłam Pani się wypłakać- nie wiem czego Pani oczekiwała- dla mnie jest to ok, gdy czasem mam potrzebę się wypłakać, ze inny lekarz daje mi po prostu czas. Dobrze że wyjaśniłyśmy sobie te kwestie przed ewentualną operacją! Na kontrolę zapraszam do innego lekarza, bo leczenie to jest ZAUFANIE przede wszystkim. Jeżeli ktoś na starcie mnie obrzuca mnie zarzutami i wszędzie wietrzy podstęp to przykro mi. Mieliśmy znacznie przekroczony czas rozmową o kolonoskopii i wizyta była nie lodowata, a rzeczowa, bo czekali pacjenci na korytarzu.
-
P
Pawel
Bardzo pomocna Pani Doktor. Szybkie i konkredziałania.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
K
Krzysztof
Wizyta wyjaśniła potencjalne przyczyny objawów oraz dalszą diagnostykę.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
Agnieszka
Pani doktor spokojnie i rzeczowo zajęła się moim synkiem. Wykazała się dużą cierpliwością mimo niechęci syna do badania.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
J
Jerzy
Mój przypadek był w miarę prosty do zdiagnozowania. Pani doktor po wywiadzie i badaniu postawiła diagnozę i przepisała leki. O skuteczności leczenia będę mógł sie wypowiedzieć za miesiąc.
• Szpital Carolina i Szpital Optimum • •
-
Blanka
Od dłuższego czasu borykałam się z problemem w uszach,ciągle to samo:ból,opuchlizna i nie słyszałam albo na 1 albo na 2.Przyszłam do gabinetu i wytłumaczyłam o co chodzi i że podejrzewam grzybicę.Najpierw Panie patrzyły na mnie jakbym mówiła o czarnej magii,potem p.Justyna pokazała mi ucho w środku z miną jakby chciała mi dać do zrozumienia,że sama jestem sobie winna.Oczyściła ucho i dała leki.Czułam się bardzo niezręcznie,oceniona.Zapytana,co mogę zrobić aby uniknąć tych sytuacji,nie przedstawiła mi żadnego rozwiązania.Wróciłam na kolejną wizytę aby sprawdzić leczenie.Do wizyty 395zł musiałam zapłacić 85 za jakieś badanie(to już 2 wizyta więc suma=875!).Po wyniku usłyszałam,że jest już ok i mogę iść.Po tygodniu 2 ucho TEN SAM PROBLEM.Poszłam do innej Pani i ta zleciła mi wreszcie wymazy z obu uszu,oczywiście wynik po tyg-GRZYBICA.Dostałam leki,Pani oczyściła mi oba uszy,była miła,wyrozumiała,odp mi na wszystkie pyt i powiedziała co mogę robić z tym na przyszłość.Wzięła za to 290.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • •
dr n. med. Justyna Dąbrowska-Bień
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Nie prawdą jest zdanie: “Najpierw Panie patrzyły na mnie jakbym mówiła o czarnej magi”. Grzybica jest b często spotykana w uszach, wiec nie dziwi mnie, jako lekarza. Następnie “i,potem p.Justyna pokazała mi ucho w środku z miną jakby chciała mi dać do zrozumienia,że sama jestem sobie winna” -nie jest to prawdą, nie uważam, że pacjenci są winni swoich chorób. Nie chciałam by Pani czuła się “ bardzo niezręcznie,oceniona”. Nie zgadzam się ze zdaniem- “Zapytana,co mogę zrobić … nie przedstawiła mi żadnego rozwiązania”. Zawsze informuję o czynnikach ryzyka zapaleń uszu. Zleciłam na kolejnej wizycie badanie słuchu - takie postępowanie jest rekomendowane. “Po tygodniu 2 ucho TEN SAM PROBLEM.” No lecząc jedno ucho nigdy nie gwarantuje, że nie zachoruje Pani w przyszłość na drugie ucho i nie mamy pewności, że to jest ta sama infekcja, co wcześniej w drugim uchu. Porównując ceny wizyt chyba powinna Pani podać cenę wizyty, drugiej wizyty i koszt posiewów u drugiego lekarza, wtedy jest to miarodajne. Gdyby Pani podała swoje imię i nazwisko i datę mogłabym zweryfikować te informacje. Pozdrawiam, JDB.
-
A
Asia
Wizyta przebiegła bardzo sprawnie. Szybko uzyskałam potrzebne informacje. Pani Doktor jest uprzejma i rzeczowa.
• Szpital Carolina i Szpital Optimum • •
-
J
Joanna
W 2015 roku byłam przez Panią doktor prowadzona oraz wykonała operacje prostowania przegrody nosowej oraz zatok . Pełen profesjonalizm. Jestem bardzo wdzieczna i zadowolona ,polecam!
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • Inny •
-
D
DW
Świetny kontakt z małym pacjentem, badanie przebiegło beż stresu dla dziecka.
• Szpital Carolina i Szpital Optimum • •
-
T
Tatiana
Bardzo kompetentna Pani Doktor. Pełen profesjonalizm. Miłe i bardzo rzeczowe podejście do pacjenta. Świetny specjalista w przyjaznej spokojnej atmosferze wizyty. Bardzo polecam
• Szpital Carolina i Szpital Optimum • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Justyna Dąbrowska-Bień oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna.
-
Gdzie Justyna Dąbrowska-Bień ma swój gabinet?Justyna Dąbrowska-Bień przyjmuje pod adresem:
- Mokra 7 Nadarzyn
- Mikołaja Kopernika 5 Lok. LU4B i LU5 Warszawa
- Pory 78 Warszawa
- Tadeusza Kościuszki 20 Ciechocinek
- ul. Mikołaja Kopernika 5 lok. LU4B, LU5 Warszawa
- ul. Mokra 7 Nadarzyn
- ul. Tadeusza Kościuszki 20 Ciechocinek
-
Czy Justyna Dąbrowska-Bień przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Justyna Dąbrowska-Bień nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Justyna Dąbrowska-Bień akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Justyna Dąbrowska-Bień to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Justyna Dąbrowska-Bień?Języki, których używa Justyna Dąbrowska-Bień to angielski, włoski, niemiecki.
-
Jak Justyna Dąbrowska-Bień umawia wizyty?Justyna Dąbrowska-Bień używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Justyna Dąbrowska-Bień: co mówią pacjenci?31 osób dodało swoją opinię. Justyna Dąbrowska-Bień ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Justyna Dąbrowska-Bień?Justyna Dąbrowska-Bień nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.