• lek. Joanna Łojewska
    lek. Joanna Łojewska
    Ułańska 7, Poznań

    Nowoczesna ortodoncja to leczenie przezroczystymi nakładkami. Usługa realizowana w placówkach LUX MED Stomatologia

  • Adres


    Środki bezpieczeństwa w tym gabinecie

    Pokaż

    Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


    Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku
    Gotówka, Karta płatnicza
    61 649..... Pokaż numer


    NIP

    5272523080

    Adres firmy

    Postępu 21c, Warszawa

    Usługi i ceny

    Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

    Popularne usługi


    Ułańska 7, Poznań

    Od 120 zł

    Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7

    Ostateczna cena usługi zostanie podana przez specjalistę na podstawie wykonanych procedur. Szczegółowy cennik na stronie LUX MED https://www.luxmed.pl/dla-pacjenta/uslugi/stomatologia/cennik

    Pozostałe usługi


    Ułańska 7, Poznań

    Od 150 zł

    Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7

    Kwalifikacja do leczenia z lekarzem ortodontą.
    Weryfikacja konieczności leczenia zachowawczego oraz higienizacji.
    Scan zgryzu.
    Wstępna wizualizacja leczenia.

    Moje doświadczenie

    O mnie

    Uwaga, ostateczna cena wizyty zostanie podana przez lekarza na podstawie wykonanych usług.



    Zakres porad

    • Stomatologia ogólna

    Znajomość języków

    • Polski

    10 opinii pacjentów

    Ogólna ocena

    Trzymamy rękę na pulsie 100% zweryfikowanych opinii. Sprawdź jak działamy
    A
    Profil zweryfikowany
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7 konsultacja ortodontyczna

    Zaproponowane leczenie aparatem za ponad 17tys (5lat) , do tej pory wystarczył za 750zł. Jestem samotną matką i poraziło mnie brak wywiadu w tym kierunku. Dziecko usłyszało, że jest "za stare" na aparat, który nosiło do tej pory (uległ zniszczeniu). Dramat...

    K
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7 Invisalign

    Polecam Panią doktor, jestem w połowie leczenia nakładkami, efekty jak do tej pory satysfakcjonujące, plan leczenia przygotowany profesjonalnie, stały kontakt z lekarzem (również poza umówionym wizytami), nie mam się do czego przyczepić

    J
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7 Invisalign

    Dopiero niedawno zaczęłam przygodę z leczeniem invisalingn, ale moge polecić Panią Doktor. Wszystkie etapy zostały starannie wyjaśnione i omówione. Otrzymałam telefon kontaktowy bezpośrednio do gabinetu na który mogę dzwonić i pisać w razie wątpliwości.Jest to zdecydowanie ogromny plus!


    A
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7 konsultacja ortodontyczna

    Jestem bardzo zadowolona z wizyty :) z pewnością pojawię się ponownie, bardzo miła obsługa i ogromne doświadczenie ze strony pani doktor :)


    M
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7 konsultacja ortodontyczna

    Bardzo dobry lekarz, jestem bardzo zadowolona :)
    Polecam każdemu, kto chce mieć piękny hollywoodzki uśmiech. Na pewno będę w dalszym ciągu korzystać z usług cudownej pani doktor


    S
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne Enel-Med konsultacja ortodontyczna

    Podzielam negatywne opinie poprzedniczek i dziękuję za nie, bo tylko potwierdziły moje odczucia po wizycie i uchroniły mnie przed wydatkami, które możliwe, że nie będą w ogóle konieczne. Pani doktor, początkowo bardzo miła, później bardzo chaotyczna - nawet się nie zorientowałam, kiedy zrobiła mi odlewy pod szynę, nie informując mnie przed tym o programie leczenia. Postraszyła operacją (na podstawie jedynie obserwacji i pantonogramu, który obejrzała w kilka sekund). Do tego nie wytłumaczyła na czym mogłaby wyglądać ewentualna operacja, dała skierowanie na jeszcze jedno badanie, które mówiłam, że jest w komputerze (robiłam przed wizytą). Po czym zaprosiła mnie na kolejną wizytę, na której ustalimy formę leczenia (podkreślę, że przyszłam na konsultację i jeszcze się nie zdecydowałam, czy podejmę tu i teraz leczenie). Na moje pytanie, czy mogę w ciąży nosić aparat (planuję ją), odpowiedziała: aparat tak, ale ta operacja. Ale to tak, szybko założymy aparat, zajdzie Pani zaraz w ciążę, ponosi aparat a po porodzie zrobimy operację. A ile dochodzi się po niej do formy? Szybko, jakieś 6-7 tygodni (podkreślę, że dalej nie wiem, na czym ta operacja miałaby polegać i dlaczego akurat ja - mało miejsca w szczęce, nie jedna moja znajoma miała leczone aparatem, bez operacji). Po wyjściu z gabinetu chciałam zrobić wspomniane badanie, ale recepcja potwierdziła tylko, że już je mam. Wróciłam do gabinetu, nie zostałam wpuszczona - była już inna pacjentka a pomoc Pani doktor odpowiedziała tylko, że wyjaśnimy to na kolejnej wizycie. Zdecydowanie nie polecam.


    E
    Profil zweryfikowany
    Lokalizacja: Centrum Medyczne Enel-Med

    Potwierdzam pozostałe negatywne opinie. Na pierwszej wizycie dr Łojewska sprawiała wrażenie uprzedzająco miłej, po czym za ciosem namówiła mnie na rzekomo tańszy pakiet badań za 800 zł, gdzie, jak się później opamiętałam, 2 z 3 badań miałam za darmo w pakiecie pracowniczym. Plan leczenia został omówiony w 5 minut, bez rysunków, wykresów, bez jakiegokolwiek dokumentu, maila czy pokazu na zdjęciach. Miałam wykonać operację dwuszczękową u jednego z najdroższych chirurgów warszawskich ( szacowana kwota oprócz prywatnej wizyty za 250zł to 25.000zł ), uprzednio miałam usunąć dwa zęby w dolnej szczęce oraz poddać się zabiegowi rozcięcia górnego dziąsła za 'jedyne' 4.000zł. Na trzeciej wizycie miałam założony górny aparat i podetknięto mi umowę, której to kopii nigdy nie otrzymałam. Dwa dni po założeniu mi pierwszego, górnego łuku okazało się że wnętrze prawego policzka jest całe rozorane długim, sztywnym drutem sterczącym z aparatu. Doktor podała mi swój prywatny numer komórki zapewniając mnie, że mogę dzwonić, kiedy tylko będę miała problem. No i właśnie ten problem miałam, coraz bardziej krwawiące wnętrze policzka. Jakoż nigdy wcześniej nie miałam aparatu, nie wiedziałam czy to jest ok, czy nie, czy coś się przesunęło i w ogóle dlaczego. Wysłałam grzecznego smsa. Brak odpowiedzi. Wysłałam drugiego grzecznego smsa - również brak odpowiedzi. Umówiłam się więc, już zapłakana z bólu, na korektę. Inna ortodontka ucięła sterczący drut, ale już nie potrafiła odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: dlaczego dr Łojewska zostawiła mi półcentymetrowy, twardy drut. Ta sama historia powtórzyła się dwukrotnie, po każdej kolejnej wizycie, a zakłopotane koleżanki, bo dr Łojewskiej najczęściej nie było, musiały docinać sterczące druty. Na moje pytanie dlaczego nie odpisała mi na smsy, usłyszałam że 'nie odbiera nieznanych telefonów'. Oczywiście nie padło słowo 'przepraszam'. Zrezygnowałam natychmiast z dalszych wizyt. Na szczęście przyjęła mnie inna pani dr, u której dopiero dowiedziałam się że dwa zamki w dolnym łuku są naklejone krzywo i dopiero tam dostałam wyczerpujący plan leczenia, wydrukowany w formie książki. Tam na wykresie zobaczyłam jak oś obydwu zamków jest odchylona od prawidłowej. W efekcie dolny łuk musiałam mieć założony na nowo. Nikt nie wspomniał o rozcinaniu dziąseł a ząb miałam usunięty jeden i to po długich próbach jego zachowania. Wszystkim zainteresowanym całkowicie odradzam leczenie u dr Łojewskiej. Można stracić nerwy oraz dużo pieniędzy.


    K
    Profil zweryfikowany

    Wyjątkowo słaby lekarz. Do czasu założenia aparatu przemiła, informująca o wszystkim, natychmiast po założeniu aparatu zaczyna traktować pacjenta, jak zło konieczne - nie informuje, co ma zamiar robić, zostawia 0,5 cm niezabezpieczone końcówki drutów odgięte w stronę dziąseł. Po konsultacji u innego ortodonty okazało się, że wybrała najdroższy i najboleśniejszy dla mnie sposób leczenia - wymianę łuków na każdej wizycie.
    Zdecydowałam się zabrać dokumentację od tego partacza i przenieść się do rzetelnego ortodonty.


    A
    Profil zweryfikowany

    Do pani doktor trafiłam po skierowaniu od dentysty. Moim celem nie były idealnie piękne zęby, a przede wszystkim zdrowe zęby! Niestety pani doktor miała inną wizję.

    Moje zastrzeżenia:
    1) Krótka diagnoza i zapisy na kolejne odpłatne wizyty.
    Pani doktor oglądała moje zęby może minutę i wydała werdykt – konieczność założenia aparatu stałego. Na tym wizyta miała się zakończyć i pani doktor już umawiała mnie na kolejną, słono płatną wizytę analityczną, na której miałam dowiedzieć się więcej. Ponieważ z mojej perspektywy czasu zostało nam aż nadto poprosiłam, chociaż o wstępną analizę uwzględniającą zdjęcia RTG (miałam zrobione wcześniej w tej samej lecznicy!). Pani doktor była bardzo niezadowolona. Nie omieszkała zaznaczyć, że za chwilę kończy pracę i wychodzi! Generalnie jestem oburzona takim podejściem, ponieważ jest to prywatna lecznica, gdzie płaci się niemałe pieniądze za leczenie.

    2) Skupienie w 100% na stomatologii estetycznej i pięknych zębach, a niekoniecznie zdrowych zębach!
    W moim przypadku założenie aparatu stałego spowodowałoby z dużym prawdopodobieństwem „zdjęcie aparatu z zębami” za kilka lat. Ortodonci wykorzystują niewiedzę pacjentów, proponują długoletnie i kosztowne rozwiązania nie zważając na konsekwencje i nawet nie informując o ryzyku.
    Powyższe zastrzeżenia są praktycznie standardem wśród ortodontów. Natomiast pani doktor jednak wyróżnia się wśród tego grona. Jest osobą bardzo specyficzną i zdecydowanie antypatyczną!


    S
    Profil zweryfikowany

    najgorsza ortodontka jaka sobie można wyobrazić
    po prawie 3 latach leczenia, zgryz miałam gorszy niż przed założeniem aparatu ! straciłam koło 10 tysięcy (o zwrocie moge sobie pomarzyć) kupe czasu, oraz zęby- pani łojewska podjęła decyzję o wyrwaniu 2 zdrowych ktore teraz muszę wstawić.
    leczenie byłam zmuszona rozpocząć na nowo u innego specjalisty (nowe koszty) pani Łojewska oczywiście nie udostępniłam karty leczenia bo takowa nie istniała, poza tym notorycznie przekładanie wizyt, spóźnienia nie odbieranie telefonów i brak fachowej wiedzy !


    Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

    Najczęściej zadawane pytania