Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ortodontyczna (opis) • Od 120 zł
Invisalign (opis) • Od 150 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja ortodontyczna
Ułańska 7, Poznań
Od 120 zł
Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7
Ostateczna cena usługi zostanie podana przez specjalistę na podstawie wykonanych procedur. Szczegółowy cennik na stronie LUX MED https://www.luxmed.pl/dla-pacjenta/uslugi/stomatologia/cennik
Pozostałe usługi
Invisalign
Ułańska 7, Poznań
Od 150 zł
Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia - Poznań, ul. Ułańska 7
Kwalifikacja do leczenia z lekarzem ortodontą.
Weryfikacja konieczności leczenia zachowawczego oraz higienizacji.
Scan zgryzu.
Wstępna wizualizacja leczenia.
Moje doświadczenie
O mnie
Uwaga, ostateczna cena wizyty zostanie podana przez lekarza na podstawie wykonanych usług.
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Zdjęcia
Znajomość języków
- Polski
10 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AL
Zaproponowane leczenie aparatem za ponad 17tys (5lat) , do tej pory wystarczył za 750zł. Jestem samotną matką i poraziło mnie brak wywiadu w tym kierunku. Dziecko usłyszało, że jest "za stare" na aparat, który nosiło do tej pory (uległ zniszczeniu). Dramat...
Karolina
Polecam Panią doktor, jestem w połowie leczenia nakładkami, efekty jak do tej pory satysfakcjonujące, plan leczenia przygotowany profesjonalnie, stały kontakt z lekarzem (również poza umówionym wizytami), nie mam się do czego przyczepić
Jola
Dopiero niedawno zaczęłam przygodę z leczeniem invisalingn, ale moge polecić Panią Doktor. Wszystkie etapy zostały starannie wyjaśnione i omówione. Otrzymałam telefon kontaktowy bezpośrednio do gabinetu na który mogę dzwonić i pisać w razie wątpliwości.Jest to zdecydowanie ogromny plus!
A.N
Jestem bardzo zadowolona z wizyty :) z pewnością pojawię się ponownie, bardzo miła obsługa i ogromne doświadczenie ze strony pani doktor :)
Marta
Bardzo dobry lekarz, jestem bardzo zadowolona :)
Polecam każdemu, kto chce mieć piękny hollywoodzki uśmiech. Na pewno będę w dalszym ciągu korzystać z usług cudownej pani doktor
Sympatyczna
Podzielam negatywne opinie poprzedniczek i dziękuję za nie, bo tylko potwierdziły moje odczucia po wizycie i uchroniły mnie przed wydatkami, które możliwe, że nie będą w ogóle konieczne. Pani doktor, początkowo bardzo miła, później bardzo chaotyczna - nawet się nie zorientowałam, kiedy zrobiła mi odlewy pod szynę, nie informując mnie przed tym o programie leczenia. Postraszyła operacją (na podstawie jedynie obserwacji i pantonogramu, który obejrzała w kilka sekund). Do tego nie wytłumaczyła na czym mogłaby wyglądać ewentualna operacja, dała skierowanie na jeszcze jedno badanie, które mówiłam, że jest w komputerze (robiłam przed wizytą). Po czym zaprosiła mnie na kolejną wizytę, na której ustalimy formę leczenia (podkreślę, że przyszłam na konsultację i jeszcze się nie zdecydowałam, czy podejmę tu i teraz leczenie). Na moje pytanie, czy mogę w ciąży nosić aparat (planuję ją), odpowiedziała: aparat tak, ale ta operacja. Ale to tak, szybko założymy aparat, zajdzie Pani zaraz w ciążę, ponosi aparat a po porodzie zrobimy operację. A ile dochodzi się po niej do formy? Szybko, jakieś 6-7 tygodni (podkreślę, że dalej nie wiem, na czym ta operacja miałaby polegać i dlaczego akurat ja - mało miejsca w szczęce, nie jedna moja znajoma miała leczone aparatem, bez operacji). Po wyjściu z gabinetu chciałam zrobić wspomniane badanie, ale recepcja potwierdziła tylko, że już je mam. Wróciłam do gabinetu, nie zostałam wpuszczona - była już inna pacjentka a pomoc Pani doktor odpowiedziała tylko, że wyjaśnimy to na kolejnej wizycie. Zdecydowanie nie polecam.
Ewa
Potwierdzam pozostałe negatywne opinie. Na pierwszej wizycie dr Łojewska sprawiała wrażenie uprzedzająco miłej, po czym za ciosem namówiła mnie na rzekomo tańszy pakiet badań za 800 zł, gdzie, jak się później opamiętałam, 2 z 3 badań miałam za darmo w pakiecie pracowniczym. Plan leczenia został omówiony w 5 minut, bez rysunków, wykresów, bez jakiegokolwiek dokumentu, maila czy pokazu na zdjęciach. Miałam wykonać operację dwuszczękową u jednego z najdroższych chirurgów warszawskich ( szacowana kwota oprócz prywatnej wizyty za 250zł to 25.000zł ), uprzednio miałam usunąć dwa zęby w dolnej szczęce oraz poddać się zabiegowi rozcięcia górnego dziąsła za 'jedyne' 4.000zł. Na trzeciej wizycie miałam założony górny aparat i podetknięto mi umowę, której to kopii nigdy nie otrzymałam. Dwa dni po założeniu mi pierwszego, górnego łuku okazało się że wnętrze prawego policzka jest całe rozorane długim, sztywnym drutem sterczącym z aparatu. Doktor podała mi swój prywatny numer komórki zapewniając mnie, że mogę dzwonić, kiedy tylko będę miała problem. No i właśnie ten problem miałam, coraz bardziej krwawiące wnętrze policzka. Jakoż nigdy wcześniej nie miałam aparatu, nie wiedziałam czy to jest ok, czy nie, czy coś się przesunęło i w ogóle dlaczego. Wysłałam grzecznego smsa. Brak odpowiedzi. Wysłałam drugiego grzecznego smsa - również brak odpowiedzi. Umówiłam się więc, już zapłakana z bólu, na korektę. Inna ortodontka ucięła sterczący drut, ale już nie potrafiła odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: dlaczego dr Łojewska zostawiła mi półcentymetrowy, twardy drut. Ta sama historia powtórzyła się dwukrotnie, po każdej kolejnej wizycie, a zakłopotane koleżanki, bo dr Łojewskiej najczęściej nie było, musiały docinać sterczące druty. Na moje pytanie dlaczego nie odpisała mi na smsy, usłyszałam że 'nie odbiera nieznanych telefonów'. Oczywiście nie padło słowo 'przepraszam'. Zrezygnowałam natychmiast z dalszych wizyt. Na szczęście przyjęła mnie inna pani dr, u której dopiero dowiedziałam się że dwa zamki w dolnym łuku są naklejone krzywo i dopiero tam dostałam wyczerpujący plan leczenia, wydrukowany w formie książki. Tam na wykresie zobaczyłam jak oś obydwu zamków jest odchylona od prawidłowej. W efekcie dolny łuk musiałam mieć założony na nowo. Nikt nie wspomniał o rozcinaniu dziąseł a ząb miałam usunięty jeden i to po długich próbach jego zachowania. Wszystkim zainteresowanym całkowicie odradzam leczenie u dr Łojewskiej. Można stracić nerwy oraz dużo pieniędzy.
Kasia
Wyjątkowo słaby lekarz. Do czasu założenia aparatu przemiła, informująca o wszystkim, natychmiast po założeniu aparatu zaczyna traktować pacjenta, jak zło konieczne - nie informuje, co ma zamiar robić, zostawia 0,5 cm niezabezpieczone końcówki drutów odgięte w stronę dziąseł. Po konsultacji u innego ortodonty okazało się, że wybrała najdroższy i najboleśniejszy dla mnie sposób leczenia - wymianę łuków na każdej wizycie.
Zdecydowałam się zabrać dokumentację od tego partacza i przenieść się do rzetelnego ortodonty.
Aniela
Do pani doktor trafiłam po skierowaniu od dentysty. Moim celem nie były idealnie piękne zęby, a przede wszystkim zdrowe zęby! Niestety pani doktor miała inną wizję.
Moje zastrzeżenia:
1) Krótka diagnoza i zapisy na kolejne odpłatne wizyty.
Pani doktor oglądała moje zęby może minutę i wydała werdykt – konieczność założenia aparatu stałego. Na tym wizyta miała się zakończyć i pani doktor już umawiała mnie na kolejną, słono płatną wizytę analityczną, na której miałam dowiedzieć się więcej. Ponieważ z mojej perspektywy czasu zostało nam aż nadto poprosiłam, chociaż o wstępną analizę uwzględniającą zdjęcia RTG (miałam zrobione wcześniej w tej samej lecznicy!). Pani doktor była bardzo niezadowolona. Nie omieszkała zaznaczyć, że za chwilę kończy pracę i wychodzi! Generalnie jestem oburzona takim podejściem, ponieważ jest to prywatna lecznica, gdzie płaci się niemałe pieniądze za leczenie.
2) Skupienie w 100% na stomatologii estetycznej i pięknych zębach, a niekoniecznie zdrowych zębach!
W moim przypadku założenie aparatu stałego spowodowałoby z dużym prawdopodobieństwem „zdjęcie aparatu z zębami” za kilka lat. Ortodonci wykorzystują niewiedzę pacjentów, proponują długoletnie i kosztowne rozwiązania nie zważając na konsekwencje i nawet nie informując o ryzyku.
Powyższe zastrzeżenia są praktycznie standardem wśród ortodontów. Natomiast pani doktor jednak wyróżnia się wśród tego grona. Jest osobą bardzo specyficzną i zdecydowanie antypatyczną!
sns
najgorsza ortodontka jaka sobie można wyobrazić
po prawie 3 latach leczenia, zgryz miałam gorszy niż przed założeniem aparatu ! straciłam koło 10 tysięcy (o zwrocie moge sobie pomarzyć) kupe czasu, oraz zęby- pani łojewska podjęła decyzję o wyrwaniu 2 zdrowych ktore teraz muszę wstawić.
leczenie byłam zmuszona rozpocząć na nowo u innego specjalisty (nowe koszty) pani Łojewska oczywiście nie udostępniłam karty leczenia bo takowa nie istniała, poza tym notorycznie przekładanie wizyt, spóźnienia nie odbieranie telefonów i brak fachowej wiedzy !
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Joanna Łojewska?Joanna Łojewska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Joanna Łojewska oferuje usługi takie jak: konsultacja ortodontyczna, Invisalign.
-
Gdzie Joanna Łojewska ma swój gabinet?Joanna Łojewska przyjmuje pod adresem:
- Ułańska 7 Poznań
-
Czy Joanna Łojewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Joanna Łojewska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Joanna Łojewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Joanna Łojewska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Joanna Łojewska?Języki, których używa Joanna Łojewska to polski.
-
Jak Joanna Łojewska umawia wizyty?Joanna Łojewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Joanna Łojewska?Joanna Łojewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Joanna Łojewska: co mówią pacjenci?10 osób dodało swoją opinię. Joanna Łojewska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Joanna Łojewska?Joanna Łojewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.