Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBezpłatna konsultacja wstępna - telefoniczna (opis)
Konsultacja psychologiczna (opis) • 170 zł
Konsultacja dla rodziców (opis) • 170 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Bezpłatna konsultacja wstępna - telefoniczna
3 Maja 11A, Komorów
Prywatny gabinet
Nieodpłatna rozmowa trwa do 20 min. i pozwala zorientować się w problemie oraz zaplanować dalsze działania. Podczas tej rozmowy możemy zdecydować, o dalszych terminach spotkań lub przekształcić wizytę wstępną w konsultację docelową.
Konsultacja psychologiczna
150 zł
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna on-line to rozmowa telefoniczna albo rozmowa prowadzona przez wideokomunikator. Rodzaj komunikacji zależy od preferencji Klienta. Rozmowa trwa 50 minut.
3 Maja 11A, Komorów
170 zł
Prywatny gabinet
Konsultacja psychologiczna to rozmowa Klienta z psychologiem. Cel konsultacji zależy od tego, z jakim problemem zgłasza się Klient i jakiego wsparcia w danym momencie potrzebuje. Spotkanie trwa 50 minut.
Pozostałe usługi
Konsultacja dla rodziców
170 zł
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna on-line to rozmowa telefoniczna albo rozmowa prowadzona przez wideokomunikator. Rodzaj komunikacji zależy od preferencji Klienta. Rozmowa trwa 50 minut.
3 Maja 11A, Komorów
170 zł
Prywatny gabinet
Podczas konsultacji zdalnej Klient otrzymuje wsparcie i szereg podpowiedzi jak zachować się w danej sytuacji. Wspólnie z Klientem poszukujemy możliwości rozwiązania sytuacji kryzysowych dotyczących spraw dzieci i dorastającej młodzieży. Spotkanie trwa 50 minut.
Konsultacja online
170 zł
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna on-line to rozmowa telefoniczna albo rozmowa prowadzona przez wideokomunikator. Rodzaj komunikacji zależy od preferencji Klienta. Rozmowa trwa 50 minut.
Poradnictwo psychologiczne online
150 zł
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna on-line to rozmowa telefoniczna albo rozmowa prowadzona przez wideokomunikator. Rodzaj komunikacji zależy od preferencji Klienta. Rozmowa trwa 50 minut.
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem psychologiem, absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (Uniwersytet SWPS) w Warszawie, z dziesięcioletnią praktyką zawodową w instytuc...
Edukacja
- SWPS - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (Warszawa, 2006)
Zakres porad
- psychologia młodzieży
- Psychologia kryzysu
Doświadczenie
- Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" (2015-2023)
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u mgr Hanna Witkowska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Hanna Witkowska?Hanna Witkowska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Hanna Witkowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, Konsultacja dla rodziców, bezpłatna konsultacja wstępna - telefoniczna, konsultacja online, poradnictwo psychologiczne online.
-
Gdzie Hanna Witkowska ma swój gabinet?Hanna Witkowska przyjmuje pod adresem:
- 3 Maja 11A Komorów
-
Czy Hanna Witkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Hanna Witkowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Hanna Witkowska umawia wizyty?Hanna Witkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Hanna Witkowska?Hanna Witkowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Hanna Witkowska?Hanna Witkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Kryzys emocjonalny w Komorowie
Zaburzenia nastroju w Komorowie
Zaburzenia emocjonalne w Komorowie
Zaburzenia psychosomatyczne w Komorowie
Niskie poczucie własnej wartości w Komorowie
Zaburzenia odżywiania w Komorowie
Zaburzenia osobowości w Komorowie
Zespół stresu pourazowego w Komorowie
DDA - dorosłe dzieci alkoholików w Komorowie
Więcej (12)