Moje doświadczenie



Zakres porad
- Choroby płuc
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pulmonologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
882 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Przemysław
Bardzo konkretna Pani doktor. Jasno stawia diagnozę i wprowadza odpowiednie leczenie.
Michał
Wielu spotkałem, Pani Doktor jest najlepsza !!! Zainteresowała sie całym stanem zdrowia a nie tylko plucami. Przejrzała stos dokumentów, kilka płyt w celu znalezienia źródłowej przyczyny problemów.
GW
Bardzo sympatyczna, szczegółowa wnikliwa w diagnozie, empatyczna .
Tomasz
Pani Doktor świetnie podeszła do tematu dokładnie wypytała i zbadała, dostałem leki które bardzo mi pomogły jestem bardzo zadowolony!
Elżbieta
Pani Doktor sprawia wrażenie b.kompetentnej pulmonolog i internistki, b.dobry kontakt z pacjentem, dokładną w badaniu, tlumaczy niejasne sprawy pacjentowi. To moja pierwsza wizyta u p.Doktor. bardzo polecam
Jolanta
Bylam drugi raz u pani doktor i jestem bardzo zadowolona.Wreszcie ktos sie mna zajal i wysluchal.Poprzednio pani doktor mi pomogla ,wierze ,ze teraz tez bedzie dobrze.
Małgorzata
Fantastyczna Pani Doktor, ciepła i serdeczna. Szczegółowy wywiad i wyjaśnienie wszelkich wątpliwości. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu.
MR
Bardzo sympatyczna Pani Doktor, bardzo kontaktowa i empatyczna. Wizyta przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Doktor
Klaudia
Pani Ewa to nie tylko specjalista, ale również osoba pełna empatii i chęci realnej pomocy pacjentowi. Za mną dopiero pierwsza wizyta, ale czuję się zaopiekowana bardziej niż podczas wizyt u innych specjalistów.
Zygmunt
Byliśmy na wizycie 27.02.25r. P. Doktor przeprowadziła b. dokładny wywiad i badanie. Jest lekarzem kompetentnym i empatycznym. Dokładnie wytłumaczyła sposób i metodę leczenia. Wykazała ogromne zaangażowanie i zainteresowanie stanem pacjenta, dzwoniąc następnego dnia z pytaniem o zdrowie i samopoczucie. Jest lekarzem z powołania ze wszech miar godnym polecenia.
Zygmunt Kurowski i Grażyna Stężewicz
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel to pulmonolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Wróbel-Nadel oferuje usługi takie jak: Konsultacja pulmonologiczna.
-
Gdzie Ewa Wróbel-Nadel ma swój gabinet?Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje pod adresem:
- Północna 1/3 Łódź
- Maratońska 71A Łódź
- Belwederska 47 Łęczyca
-
Czy Ewa Wróbel-Nadel przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Wróbel-Nadel nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Wróbel-Nadel to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Wróbel-Nadel?Języki, których używa Ewa Wróbel-Nadel to angielski.
-
Jak Ewa Wróbel-Nadel umawia wizyty?Ewa Wróbel-Nadel używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Wróbel-Nadel: co mówią pacjenci?882 osób dodało swoją opinię. Ewa Wróbel-Nadel ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Wróbel-Nadel?Ewa Wróbel-Nadel nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.