lek.
Ewa Rychlewska-Pikulska
Audiolog, foniatra,
Laryngolog
więcej
Bytom 2 adresy
Nr PWZ: 9952906
141 opiniiMoje doświadczenie


Proszę zgłosić się na wizytę 10 minut wcześniej celem założenia dokumentacji i opłaty za wizytę.
Uprzejmie proszę o przeczytanie informacji przed podjęciem decyzji o umówieniu wizyty.
Uprzejmie informuję Szanownych Pacjentów , że cena porady nie obejmuje badań słuchu oraz wysokospecjalistycznych badań foniatrycznych, rejestracji kamerą krtani takich jak: videostroboskopia z rejestracją obrazu i dźwięku, analizy akustycznej głosu oraz spektrogramu głosu, stoboskopii z rejestracją video, oraz badań słuchu / audiometria ,otoemisja akustyczna, badania ABR, badania słuchu centralnego/.
Wszystkie wysokospecjalistyczne procedury i zabiegi są w moich gabinetach dodatkowo płatne. Ceny procedur wysokospecjalistycznych do negocjacji, w zależności od wskazań lekarskich i mojej oceny , które badania są niezbędne.
Uprzejmie proszę Szanownych Pacjentów o uwzględnienie moich uwag przy podejmowaniu decyzji o umówieniu wizyty.
Jestem lekarzem specjalistą foniatrą, , laryngologiem, z 40 letnim stażem pracy zarówno w poradniach laryngologicznych jak i w szpitalach. Pracowałam 25 lat w Oddziale Laryngologicznym Szpitala "Laryngologia -Janów" w Katowicach. Pracowałam również w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Siedlcach. W okresie pracy w szpitalach, na stanowisku starszego asystenta zajmowałam się zarówno leczeniem zachowawczym jak i operacyjnym chorób uszu, nosa, gardła i krtani
Proces leczenia, to zarówno prawidłowo postawiona diagnoza jak i wsparcie oraz opieka nad pacjentem w czasie jego choroby.
W swojej praktyce staram się bardzo dokładnie ocenić zarówno ogólny stan zdrowia pacjenta jak i miejscowy stan laryngologiczny. Szczegółowo omawiam problem zdrowotny, przyczyny dolegliwości, metodę leczenia oraz aspekt psychologiczny. Sposób leczenia zawsze szeroko omawiam z pacjentem.
Zajmuję się szeroką diagnostyką zaburzeń głosu, mowy oraz całego procesu komunikacji.
W razie stwierdzenia konieczności, kieruję pacjentów na badania dodatkowe w renomowanych placówkach medycznych.
Kwalifikuję pacjentów do zabiegów operacyjnych w zakresie uszu, nosa, gardła i krtani.
Zajmuję się również rehabilitacją głosu, w przypadkach jego uszkodzenia po zabiegach operacyjnych oraz w przypadkach osób zawodowo posługujących się głosem.
Przedmiotem moich zainteresowań są również choroby uszu i szeroko pojęte zaburzenia słuchu oraz diagnostyka szumów usznych i zawrotów głowy.
Zakres porad
- Audiologia i foniatria
- Otorynolaryngologia
Adresy (3)
Marszałka Józefa Piłsudskiego 84, Bytom
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Drogowców 12, Wyczerpy - Aniołów , Częstochowa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
141 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Edyta
Pani Doktor bardzo sympatyczna. Przeprowadza dokładny wywiad, w razie potrzeby wysyła od razu na badania (Katowice). Słucha pacjenta i rozumie jego potrzeby. Polecam.
A.K
Bardzo polecam panią doktor– to bardzo dobra specjalistka w dziedzinie foniatrii, a przy tym osoba o niezwykłym podejściu do pacjenta. Pani doktor z ogromną uwagą słucha pacjenta, wszystko dokładnie tłumaczy, a jej profesjonalizm i wiedza budzą pełne zaufanie. Potrafi stworzyć atmosferę bezpieczeństwa i spokoju, co jest niezwykle ważne, zwłaszcza dla osób odczuwających stres przed wizytą. Spełnę przekonaniem Polecam każdemu, kto potrzebuje pomocy foniatry- Lepiej trafić nie można!
Super pacjent
Po prostu tragedia. Brak diagnozy, brak słuchania tego co się mówi, obojętność, brak chęci pomocy a do tego ponad godzinę czekania (prywatnie). Chyba czas na emeryturę. PRL już dawno się skończył. Najlepiej przyjść już z diagnoza albo wgl zdrowym i po prostu zostawić kasę.
Malgorzata
Miejsce, w którym jest gabinet przygnębiające. Czułam się jak w dzieciństwie, które przypadło na lata 70 ubiegłego wieku czyli czasy PRLu. Totalnie niedoinwestowane.
Katarzyna Matusiak
Byłam u Pani doktor już kilkakrotnie w Bytomiu i Katowicach i z sumieniem mogę powiedzieć, że Pani Doktor to doświadczony lekarz, znakomita specjalistka. Bardzo miła, rzeczowa i pomocna. Ma zawsze czas dla pacjenta. Chętnie odpowiada na pytania, wszystko doskonale wyjaśnia. W czasie wizyt kontrolnych zawsze przeprowadza wnikliwe badanie. Szczerze polecam.
Zadowolona
Byłam u Pani Doktor na kilku wizytach. Jestem mile zaskoczona czasem, jaki został mi poświęcony. Pani Doktor przeprowadza bardzo dokładny wywiad z pacjentem, wszystko objaśnia i szczegółowo opisuje. Ma ogromną cierpliwość do pacjenta podczas przeprowadzania badania. Pełen profesjonalizm. Polecam.
BM
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze, pani Doktor udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania.
KS
Wizyta opóźniona o godzinę. Rozmowa z panią doktor nieprzyjemna. Czułam się niezrozumiana i atakowana. Wyszłam rozczarowana, z brakiem zaufania do postawionej diagnozy.
TERESA
Pani Doktor to doświadczony lekarz, znakomita specjalistka. Bardzo miła, rzeczowa i pomocna. Ma zawsze czas dla pacjenta. Chętnie odpowiada na pytania, wszystko doskonale wyjaśnia. W czasie wizyt kontrolnych zawsze przeprowadza wnikliwe badanie. Szczerze polecam.
Bartłomiej
To już druga wizyta u Pani Doktor.
Pani Doktor robi bardzo szczegółowy wywiad, wyjaśnia wątpliwości i tłumaczy przyczyny dolegliwości.
Samo badanie wykonuje bardzo wnikliwie, a po badaniu wyjaśnia dalsze kroki w leczeniu.
Jedynym mankamentem jest punktualność. Sam czekałem na wizytę godzinę, ale ja osobiście wolę leczenie dokładne a nie szybkie, w związku z tym całkowicie akceptuje ten fakt.
Odpowiedzi na pytania
247 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam , Kilka lat temu w wyniku urazu mechanicznego / ciśnieniowego ucha pękła mi błona bębenkowa a trąbka słuchowa nie działa prawidłowo - do dziś czasami trzeba ją
" napompować " wywołuje to odczucie zatkanego ucha .
Chwilowo straciłem słuch w lewym uchu , był obrzęk , były antybiotyki i sterydy , ostatecznie słuch się poprawił , choć jest gorszy niż w uchu prawym - nie przeszkadza mi to jednak.
Moim problemem są szumy uszne a może bardziej piski, które w ostatnim czasie bardzo mocno się nasiliły.
Próbuje odwracać uwagę słuchać muzyki na słuchawkach lub szumów fal itd, ale zaczynają być one coraz bardziej nieznośne . Raz doszło z kolei do sytuacji odwrotnej gdzie na parę sekund straciłem słuch całkowicie lub też piski/szumy przybierają formę " przerywana " jak by radiowe połączenie się zrywało albo zakłócenia w tv .
Proszę o podpowiedź gdzie skutecznie można zniwelować lub usunąć te szumy i co mogło być przyczyną tej chwilowej utraty słuchu ?
Musi Pan wykonać badania audiologiczne, koniecznie badanie lekarskie jak najszybciej.

Za kilka dni ide na operacje wycięcia torbieli środkowej szyi. Jestem osobą śpiewającą i mam obawy przed tym, że po operacji będę miała problem ze śpiewaniem. Czy jest taka możliwość? Czy moge będę mogła dalej śpiewać? Prosze o odpowiedź, w tym roku zaczynam studia na wokalistyce.
Jako wokalistka powinna Pani we własnym interesie wykonać badanie videostroboskopowe krtani przed operacją. Po operacji należy badanie powtórzyć. Spokojnie, nie powinno dojść do powikłań z głosem przy tego typu operacji.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Rychlewska-Pikulska?Ewa Rychlewska-Pikulska to audiolog, foniatra, laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Rychlewska-Pikulska oferuje usługi takie jak: konsultacja foniatryczna, konsultacja audiologiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Ewa Rychlewska-Pikulska ma swój gabinet?Ewa Rychlewska-Pikulska przyjmuje pod adresem:
- Marszałka Józefa Piłsudskiego 84 Bytom
- Drogowców 12 Częstochowa
-
Czy Ewa Rychlewska-Pikulska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Ewa Rychlewska-Pikulska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Ewa Rychlewska-Pikulska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Rychlewska-Pikulska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Rychlewska-Pikulska?Języki, których używa Ewa Rychlewska-Pikulska to angielski, francuski.
-
Jak Ewa Rychlewska-Pikulska umawia wizyty?Ewa Rychlewska-Pikulska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Rychlewska-Pikulska?Ewa Rychlewska-Pikulska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Rychlewska-Pikulska: co mówią pacjenci?141 osób dodało swoją opinię. Ewa Rychlewska-Pikulska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Rychlewska-Pikulska?Ewa Rychlewska-Pikulska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.