
Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk
od 04.04 nowa lokalizacja ul. Marynarki Polskiej 195
Dowiedz się więcej28/02/2022
Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk
od 04.04 nowa lokalizacja ul. Marynarki Polskiej 195
Dowiedz się więcej28/02/2022
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Ogólna ocena
Wizyta u tego lekarza to jakiś żart.
Trwała mniej więcej 4 minuty łącznie z wystawieniem recepty.
Nawet nie sprawdził czy mam powiększone węzły chłonne, pomimo informacji, że są bolesne. Nie przeprowadził wywiadu - chyba że wywiad to jedno ogólnie pytanie, z czym człowiek przyszedł.
Na prośbę o wystawienie zwolnienia lekarskiego usłyszałam, że na to nie wystawi, mimo informacji że pracuje w słuchawkach, a nie jestem obecnie wstanie w nich wytrzymać, ze względu na ból uszu.
Dodam tylko, że wizyta była płatna.
Bardzo nie polecam.
Nie polecam nikomu tego lekarza. W trakcie wizyty nie został przeprowadzony żaden wywiad, a lekarz nie zapoznał się samodzielnie z dokumentacją – skierowania musiałam sama czytać na głos. Badanie było pobieżne, a mimo przewlekłych objawów usłyszałam, że „wszystko jest w porządku”. Nie otrzymałam żadnych konkretnych zaleceń ani informacji, co dalej robić. Dostałam jedynie zlecenie na TK, które również zostało potraktowane z lekceważeniem – odnoszę wrażenie, że lekarz nie posiada wystarczających kompetencji, by je właściwie ocenić. Cała wizyta sprawiała wrażenie przeprowadzonej niedbale i „na odczepnego”. Korzystanie z jego usług to strata czasu i pieniędzy.
Lekarz życzliwy, szczegółowo omówił ze mną sytuację, i bardzo mi pomógł
Lekarz kompletnie bez zaangażowania, brak jakiejkolwiek empatii i kontaktu z pacjentem.
Najgorszy lekarz u którego byłam.
Zawód niekompatybilny do charakteru.
Najgorszy lekarz jakiego spotkałam. Lekarz nawet mnie nie zbadał tylko skierował do innego specjalisty. Skomentował, że nie potrafię poprawnie mówić po polsku i dlaczego tutaj przyszłam. Zero empatii dla pacjenta zdecydowanie nie polecam tego ,,specjalisty''
Podpisuję się obiema rękami pod każdą negatywną opinią na temat wizyty u tego "specjalisty". Dwie wizyty, każda nie dłuższa niż 2 minuty, to kompletna kpina. Lekarz nie wykazał najmniejszego zainteresowania ani moim stanem zdrowia, ani historią leczenia, jakby pacjent był jedynie kolejnym numerkiem w kolejce. Zero empatii, zero profesjonalizmu. Zastanawiam się, jakim cudem ktoś taki mógł zostać lekarzem. Absolutnie nikomu nie polecam, a lekarzowi sugeruję głęboką refleksję, czy aby na pewno powinien wykonywać ten zawód, bo jego zachowanie to zaprzeczenie idei medycyny.
Najgorszy lekarz jakiego przyszło mi spotkać . Pacjęci są umówieni co 5 minut. Co świadczy samo za siebie. Lekarz ma ignoranckie podejście do pacjenta . Został wystawiony antybiotyk , jak zostało zadane pytanie o wypisane zwolnienia lekarskiego ze względu na złe samopoczucie , odpowiedź brzmiała że lekarz nie ma dostępu do systemu . Może wypisać lekarstwa a nie może wypisać zwolnienia i w tym celu mam się udać do Internisty . Po dalszej rozmowę i dopytywaniu usłyszałam odpowiedź że nie ma takiej konieczności . Lekarzowi ewidentnie nie chciało się bawić i tracić czasu na wypisanie zwolnienia bo przecież kolejny pacjent czeka a 5 minut minęło i dodatkowo za to nie płacą .
Odwiedziłam laryngologa z moim synem, u którego co roku pojawia się problem z woskowiną w uchu. Przyszliśmy, aby usunąć woskowinę, tak jak robimy to regularnie raz w roku, ale zamiast tego otrzymaliśmy jedynie nazwę kropli do ucha na kartce papieru, które mają zmiękczyć woskowinę. Wizyta trwała zaledwie minutę, a zamiast konkretnej pomocy medycznej otrzymaliśmy coś zupełnie niezrozumiałego! Co więcej, to nie była bezpłatna wizyta – nie rozumiem, za co zapłaciłam pieniądze! Najbardziej irytujące było to, że podczas rejestracji w centrum medycznym PZU zażądano ode mnie kwoty prawie o 50% wyższej, niż podano podczas zapisu na wizytę. Tłumaczono to rzekomym błędem w aplikacji – cena była wyższa! To nie do przyjęcia!
Nie polecam!!!!