Moje doświadczenie
Adresy (4)
Generała Leopolda Okulickiego 56/1, Częstochówka - Parkitka, Częstochowa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Wały Gen. Dwernickiego 43/45, Częstochowa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Generała Stanisława Sosabowskiego 21, Północ, Częstochowa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Drogowców 12, Wyczerpy - Aniołów, Częstochowa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
56 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Marcin
Jestem bardzo zadowolony z wizyty.
Teraz czekam na efekty leczenia.
Joanna
Bardzo polecam. Od pierwszej chwili wizyty pacjent ma poczucie, że jest w dobrych rękach. Pani Doktor uczciwie zapowiada, że leczenie może potrwać, ale damy radę. Profesjonalizm połączony z takim rodzajem osobowości lekarza, o którym większość pacjentów marzy. Oby więcej takich młodych medyków.
Tomasz M
Wszystko na poziomie należytym. Pani dr dokładnie przebadała chore miejsca skóry,wcześniej przeprowadziła wywiad ustny. Dodatkowo zbadała podejrzane miejsca skóry. Przepisała leki,powiedziała jak je stosować. A ja czekam teraz na efekt.
Maciej
Bardzo sympatyczna pani doktor, wszystko zostało wyjaśnione jasno i ze szczegółami
Marek
Pani Bogna wnikliwie mnie zbadała, dała diagnozę i wyjaśniła jak dalej postępować.
M.H.
Bardzo zaangażowana i miła Pani doktor. Zbiera dokładny wywiad i udziela szczegółowych wyjaśnień.
Zuzanna
Bardzo miła Pani Doktor, wizyta przebiegła pomyślnie, skutecznie. Zaangażowanie podczas dokładnego badania, skuteczność i kultura Pani Doktor na 5. Polecam z całego serca :)
Karolina
Pani doktor bardzo dokładnie wykonała badanie. Przemiła atmosfera i pełen profesjonalizm.
Katarzyna
Wspaniała pani doktor z wielkim zaangażowaniem podchodzi do pacjenta ,spokojna, uśmiechnieta wizyta przebiegła bardzo pozytywnie .Dziękuję
Aleksandra
Pani doktor bardzo sympatyczna, z zaangażowaniem wszystko zrozumiale wytłumaczyła.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Bogna Standerska?Bogna Standerska to dermatolog, wenerolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Bogna Standerska oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, konsultacja dermatologiczna z dermatoskopią powyżej 3 zmian, badanie skóry (dermatoskopia), Konsultacja dermatologiczna dzieci.
-
Gdzie Bogna Standerska ma swój gabinet?Bogna Standerska przyjmuje pod adresem:
- ul. Wały Gen. Dwernickiego 43/45 Częstochowa
- Generała Leopolda Okulickiego 56/1 Częstochowa
- Generała Stanisława Sosabowskiego 21 Częstochowa
- Drogowców 12 Częstochowa
-
Czy Bogna Standerska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Bogna Standerska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Bogna Standerska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Bogna Standerska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Bogna Standerska?Języki, których używa Bogna Standerska to angielski.
-
Jak Bogna Standerska umawia wizyty?Bogna Standerska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Bogna Standerska?Bogna Standerska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Bogna Standerska: co mówią pacjenci?56 osób dodało swoją opinię. Bogna Standerska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Bogna Standerska?Bogna Standerska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.