Moje doświadczenie
Zakres porad
- Chirurgia stomatologiczna
- Chirurgia szczękowo-twarzowa
- Stomatologia ogólna
Adresy (4)
ul. Baildona 12/3, 40-115 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Jarońskich 3, 25-335 Kielce
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Zenitowa 15, 35-301 Rzeszów
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Parkowa 1/2, Ropczyce
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Chirurgia stomatologiczna
Od 250 zł -
-
Ekstrakcja zatrzymanych ósemek
-
-
Ekstrakcja zęba
Od 600 zł -
-
Ekstrakcja ósemek
-
-
Konsultacja implantologiczna
Od 0 zł -
-
-
-
-
-
Opinie
35 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
M
Małgorzata
Wyjątkowy lekarz. Dokładnie objaśnił jak będzie wyglądał zabieg. Krok po kroku informował o tym, co aktualnie się dzieje. Znieczulenie podane najdelikatniej, jak dotąd pamiętam, a za mną wiele wizyt u różnych stomatologów. Siódemka usunięta w kilka minut plus sprawnie założone szwy. "Dziękuje, Panie doktorze" powiedziałam, ale miałam szczerą ochotę mocno Pana uścisnąć. Tyle lęku i obaw...po co?!
• DENTIM CLINIC Centrum Implantologii i Protetyki Katowice Baildona • ekstrakcja zęba •
-
J
Jakub
Sprawne i szybkie usunięcie zęba. Profesjonalne podejście.
• EKSTRA MED Stomatologia • chirurgia stomatologiczna •
-
M
M.
Usunięcie bolącej ósemki błyskawiczne w kilka minut mimo trudnego zęba. Fach w ręku, profesjonalizm i opanowanie :) Bardzo dziękuję Doktorowi za ekspresową pomoc i ulgę w bólu ! I polecam !
• Klinika Stomatologiczna Primadent • Inny •
-
M
Michał
Dwa tygodnie temu ekstrakcja zatrzymanej ósemki, po dwóch tygodniach bez śladu jakiegokolwiek zabiegu poza resztkami rozpuszczalnych szwów na dziąsłach. W trakcie samego zabiegu duże zaangażowanie pana doktora i przyjazna atmosfera. Polecam.
• DENTIM CLINIC Centrum Implantologii i Protetyki Katowice Baildona • ekstrakcja zęba •
-
M
M.M
Lekarz bardzo profesjonalny i precyzyjny. Wszystko po kolei wytłumaczył, usunięcie 8 nic nie bolało. Przyjemna atmosfera. Bardzo polecam!
• EKSTRA MED Stomatologia • ekstrakcja ósemek •
-
M
Magdalena O.
Pan doktor jest fachowcem w swojej dziedzinie. Zabiegi przebiegły bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Do każdej z wykonywanych czynności Pan doktor przykłada dużą uwagę i staranność. Pomimo lekkich obaw, które towarzyszyły mi przed zabiegami, w trakcie ich wykonywania czułam się bardzo bezpiecznie i nie odczułam dyskomfortu w postaci bólu w związku z bardzo dobrze podanym znieczuleniem. Polecam z całego serca wszystkim zastanawiającym się nad wyborem chirurga stomatologicznego.
• EKSTRA MED Stomatologia • chirurgia stomatologiczna •
-
A
AS
Dziś miałam usuwaną ósemkę i jestem bardzo zadowolona z przebiegu całego zabiegu. Pan doktor wykonał wszystko sprawnie, profesjonalnie i – co najważniejsze – bezboleśnie. Wszystko zostało dokładnie wyjaśnione, dzięki czemu czułam się spokojna i zaopiekowana. Zdecydowanie polecam!
• EKSTRA MED Stomatologia • ekstrakcja ósemek •
-
P
P.O.
Szczerze mówiąc jestem w szoku, po moich wcześniejszych doświadczeniach nawet nie wyobrażałam sobie, że można tak szybko, sprawnie i bezboleśnie wyrwać zęba, tym bardziej ósemkę. Polecam, zero traumy
• EKSTRA MED Stomatologia • ekstrakcja ósemek •
-
M
MC
Szybko, sprawnie, bezboleśnie. Bardzo dobre znieczulenie i podejście do pacjenta.
• EKSTRA MED Stomatologia • ekstrakcja ósemek •
-
A
Aneta
Wizyta bardzo przyjemna mimo tego,że usuwany był ząb. Pan Doktor bardzo profesjonalny a przy tym miły i kulturalny. Po kolei objaśniał co w danej chwili robi. Pytał o samopoczucie. Wyjaśnił co należy robić po zabiegu i jak powinno przebiegać leczenie kolejnych zębów. Polecam.
• EKSTRA MED Stomatologia • ekstrakcja zęba •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Andrzej Pawelec?Andrzej Pawelec to chirurg stomatologiczny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Andrzej Pawelec oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, konsultacja implantologiczna, chirurgia stomatologiczna, ekstrakcja zęba, ekstrakcja zatrzymanych ósemek, ekstrakcja ósemek, Konsultacja implantologiczna i chirurgiczna, Konsultacja stomatologiczna, Konsultacja implantologiczna z planem leczenia, badania stomatologiczne.
-
Gdzie Andrzej Pawelec ma swój gabinet?Andrzej Pawelec przyjmuje pod adresem:
- ul. Baildona 12/3 Katowice
- Zenitowa 15 Rzeszów
- Parkowa 1/2 Ropczyce
- Jarońskich 3 Kielce
-
Czy Andrzej Pawelec przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Andrzej Pawelec nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Andrzej Pawelec akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Andrzej Pawelec to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Andrzej Pawelec?Języki, których używa Andrzej Pawelec to angielski.
-
Jak Andrzej Pawelec umawia wizyty?Andrzej Pawelec używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Andrzej Pawelec?Andrzej Pawelec może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Andrzej Pawelec: co mówią pacjenci?35 osób dodało swoją opinię. Andrzej Pawelec ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Andrzej Pawelec?Andrzej Pawelec nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.