dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Logopeda, Psycholog więcej

Warszawa 2 adresy

63 opinie

Moje doświadczenie

Jestem neurologopedą klinicznym, specjalistą wczesnej interwencji logopedycznej, doktorem psychologii, coachem, pedagogiem specjalnym, terapeutą miofunkcjonalnym, terapeutą ręki oraz praktykiem metod "Kids'skills (Dam radę!)" oraz "Jestem z Ciebie dumny!". Specjalizuję się w terapii jąkania u dzieci, młodzieży i dorosłych - prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe.

Ukończyłam studia doktorskie w dyscyplinie Psychologia i magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Psychologia oraz Pedagogika specjalna: Logopedia, a także studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia kliniczna i wczesna interwencja logopedyczna na Wrocławskim Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich. Obecnie kontynuuję studia doktoranckie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w dyscyplinie - Psychologia. W zakresie rozwoju i korekcji mowy oraz terapii psychologicznej pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Ukończyłam wiele warsztatów i szkoleń z zakresu logopedii, psychologii, pedagogiki i integracji sensorycznej m.in.:
- Elektrostymulacja ENMOT
-Praktyk metod „Dam radę!” i „Jestem z ciebie dumny!”
- Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia - masaż
- Trener grafomotoryki
- Kurs Integracji sensorycznej I stopnia
- Certyfikowane szkolenie w zawodzie coacha: Approved Coach Specific Training Hours ACSTH, międzynarodowy certyfikat Coach VCC
- Ruch rozwijający W. Sherborne o Stosowanie Testu Rozwoju Językowego
o Metody pracy psychoterapeutycznej z młodzieżą w wieku 13-15 lat
o Usprawnianie narządu głosu w praktyce
o Psycholog w przedszkolu – szkolenie dla profesjonalistów
o Neurorehabilitacja traktu ustno – twarzowego i staw skroniowo – żuchwowy
o Terapia zabawą – terapia psychodynamiczna dzieci
o Points of you – kreatywne narzędzia do szkoleń i rozwoju
- Regulatory MFS – nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
- KINESIOTAPING w LOGOPEDII i FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ z oklejeniami dla mięśni mimicznych z analizą ich wpływu na wymowę dźwięków, aktywność żuchwy
- Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg Batii Strauss
- Liderzy Pozytywnego Myślenia (wspieranie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży)
-„Od dźwięku do języka” – rozwijanie komunikacji u dzieci z autyzmem
-„Wyprawa do krainy emocji” - edukacja emocjonalna w pracy z grupą
- GORA – gesty obrazujące ruchy artykulatorów
- Alternatywne brzmienie słów
- Terapia głosek tylnojęzykowych – kappacyzm, gammacyzm, hittacyzm
- Wysoko wrażliwe dzieci – szkolenie dla profesjonalistów
- Podstawy nauki o więzi
- Regulacja emocji u dzieci – metody, techniki, narzędzia
- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 -99
- Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście
- Trening umiejętności społecznych (TUS)
- Narzędzie M-CHAT – R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Jak nauczyć dziecko z autyzmem zadawania pytań, czyli sztuka tworzenia operacji motywacyjnych
- Gesty GORA – metoda wspomagająca terapię logopedyczną
- Metoda werbo – tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego – zabawy fonetyczne
- Drama w profilaktyce i terapii zawodowych zaburzeń głosu
- Nauka mowy i komunikacji u dzieci z ASD
- Rehabilitacja głosu w terapii logopedycznej
- Giełkot. Jak zrozumieć osoby mówiące niewyraźnie
- Rehabilitacja zaburzeń głosu
- Logopedyczna diagnoza i terapia zaburzeń układu ruchowego narządu żucia
- Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym
- Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo – literowego
- Spotkanie tutoringowe – zastosowanie różnych technik
- „Jestem ok, taki jaki jestem”
- „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi…” Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Wstęp do muzykoterapii
- Dramaterapia – ukończony kurs I stopnia
- Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7
- Opóźniony rozwój mowy – kreatywne postępowanie logopedyczne
- Metoda werbo-tonalna
- Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
- Terapia manualna jamy ustnej
- Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem
- Mowa i komunikacja u osób z autyzmem
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C) APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii
- Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z r-rodziną - stopień I i II
- Mini-KIDS – program terapii jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym
- Terapia behawioralna- Praktyczne zastosowanie w pracy z dzieckiem z autyzmem
- Terapia osób z jąkaniem: Jąkanie- jak można pomagać?
- Wykorzystanie zabaw fonacyjnych w terapii logopedycznej najmłodszych dzieci
- Karmienie terapeutyczne Human Touch - wyzwania i możliwości wczesnej interwencji logopedycznej
- Masaż Shantala, a rozwijanie mowy dziecka – podejście praktyczne
- Stymulacja sfery ustno-twarzowej z wykorzystaniem innowacyjnych pomocy logopedycznych
- Możliwości i ograniczenia w terapii jąkania wczesnodziecięcego na przykładzie metod Lidcombe i Mini-KIDS
- Jąkanie bardziej płynne to nie paradoks
- Dwujęzyczność – jak pracować z dzieckiem dwujęzycznym?
- Elastyczny terapeutyczny TAPING w przypadku nadmiernego ślinienia. Taśma S: nowe narzędzie służące do kontroli motoryki sfery oralnej
- Jąkanie- profilaktyka, diagnoza i terapia
- Głos jako narzędzie pracy. Problem dysfonii u osób zawodowo posługujących się głosem: przyczyny, przebieg, terapia - z punktu widzenia terapeuty - rehabilitanta mowy
- Oddziaływania logopedyczne z dzieckiem z opóźniającym się rozwojem mowy
- „Moje sylabki" - nauka czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją w wieku przedszkolnym
- Nauka czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną w grupach przedszkolnych
- Zadbaj o swój głos
- Emisja głosu w pracy logopedy
- Świadomość ciała, głosu i emocji podstawą dobrej komunikacji
- Sukces w logopedii medialnej
Doświadczenie zdobywałam pracując i odbywając staże w warszawskich i podwarszawskich przedszkolach, szkołach podstawowych, poradniach specjalistycznych, szpitalach i gabinetach prywatnych. Uwielbiam pracę z dziećmi, młodzieżą jak i z dorosłymi. Moją pasją jest terapia jąkania, neurologopedia, psychologia i coaching. Prowadzę zajęcia doskonalące głos oraz niwelujące wady wymowy.
Pracuję również jako wykładowca akademicki na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie, gdzie jestem również kierownikiem studiów podyplomowych Neurologopedia profilowana. W ramach swojej działalności naukowej występuję na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach naukowych oraz publikuję artykuły w monografiach naukowych.
W 2016 roku otrzymałam grant Gene J. Brutten Fluency Disorders Fund za działalność naukową na rzecz jąkania.
więcej O mnie
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
  • Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).

Zakres porad

  • Neurologopedia
  • Psychologia kliniczna

Adresy (3)

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Komputerowa 7 lok. 83, Mokotów, 02-677 Warszawa

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja logopedyczna


  • Konsultacja online

    320 zł

  • Konsultacja psychologiczna

    Od 260 zł

  • Konsultacja neurologopedyczna

    320 zł

  • Terapia neurologopedyczna

    110 zł

63 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • T

    Bardzo szczegółowe badanie, które dobrze wróży na dalszą terapię.
    Pani Aleksandra jest bardzo sympatyczna.

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju Inny  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję za zaufanie.


  • B

    Z całego serca polecam klinikę Artysta Mowy. Mój syn miał ogromne kłopoty z płynnym mówieniem -jąkał się. Po pół roku terapii grupowej syn nauczył się radzić sobie z problemem, zaczął płynnie mówić, dodatkowo praca w grupie nauczyła go współpracy z rówieśnikami, radzenia sobie z emocjami. Terapia grupowa była również dużym wsparciem dla mnie-Rodzica, pokazała że problem ten dotyka wiele dzieci, że nie jestem odosobniona i że można z nim sobie doskonale poradzić.

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję za opinię i cieszę się, że terapia grupową Państwu pomogła. Dziękuję za zaangażowanie i współpracę.


  • E

    Fajne podejście do dzieci, szczegółowa diagnoza. Dobrze dobrane ćwiczenia

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję!


  • E

    Serdecznie polecam terapię neurologopedyczną w Artysta Mowy. Diagnoza przeprowadzona bardzo profesjonalnie i przekazana w bardzo przystępny sposób, a terapia dobrana indywidualnie i prowadzona w bardzo przyjazny dla dziecka sposób. Najlepszą rekomendacją może być chyba fakt, że syn bardzo chętnie uczęszcza na cotygodniowe zajęcia, a ja widzę efekty.

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Ogromnie dziękuję, cieszę się, że terapia pomaga.


  • M

    Serdecznie polecam zajęcia w placówce Artysta Mowy. Wcześniej "zaliczyłam" z dzieckiem kilku logopedów i neurologopedów i niestety straciłam tylko czas i pieniądze. Od kiedy trafiłam z dzieckiem do tej placówki widzę ogromne postępy. Już po pierwszych zajęciach zauważyłam całkiem inne niż do tej pory podejście do naszego problemu, widzę ogromne zaangażowanie Pani terapeutki, zajęcia są ciekawe. Dziecko jest spokojne podczas zajęć, chętnie współpracuje, jest zaangażowane. Po każdych zajęciach dostaję dokładne wytyczne jakie ćwiczenia wykonywać z dzieckiem i co najważniejsze dziecko bardzo chętnie ćwiczy w domu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zajęć, widzę same plusy a przede wszystkim widzę, że te zajęcia naprawdę pomagają mojemu dziecku. Ponadto kontakt z samą administracją jest super. Nie ma problemu z przełożeniem czy odrobieniem zajęć. Szczerze polecam.

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju konsultacja logopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Ogromnie miło, bardzo dziękuję i cieszę się, że zajęcia spełniają Państwa oczekiwania.


  • D

    Bardzo indywidualne podejście, terapia i narzędzia dobrane do potrzeb i wrażliwości dziecka. Mam poczucie, że córka jest dobrze prowadzona i zaopiekowana. widzę efekty pracy.

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju Inny  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo się cieszę, że terapia przynosi korzyści, dziękuję!


  • M

    Pani Aleksandra przeprowadziła szczegółowy wywiad - to była pierwsza konsultacja. Konsultacja została przeprowadzona profesjonalnie. Po spotkaniu dostałam cały opis wizyty plus zalecenia. Bardzo polecam!

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju konsultacja neurologopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Dziękuję za zaufanie i bardzo się cieszę, że konsultacja spełniła Pani oczekiwania.


  • K

    Rozpoczęcie terapii leczenia nie płynności mowy u Pani Oli to najlepsza decyzja naszego życia. Pomogła nie tylko mojej córce,ale i całej naszej rodzinie. Zmieniliśmy kompletnie podejście do życia i efekty tego są powalające. Profesjonalizm w każdym calu!!!

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju terapia neurologopedyczna  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję i ogromnie się cieszę z Państwa sukcesów!


  • W

    Pani jest poprostu cudowna, bardzo zaangażowana. Ma dobry kontakt z dzieckiem. Wyrozumiala .Polecam bardzo

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję za opinię i zaufanie.


  • P

    Bardzo miłe spotkanie P.Ola bardzo sympatyczna z dużym doświadczeniem córka czuła się tam bardzo swobodnie Polecam

     • Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju  • 

    dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

    Bardzo dziękuję!


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mam 22lata .Jestem studentem,mam problem z mową-często się przycinam i jąkam.Szukam pomocy ,jestem z okolic Siedlec.Proszę o konkrętne namiary gdzie mam się udać ,czy ktoś może mi pomóc

Zapraszam na zajęcia do siebie. Specjalizuję się w terapii jąkania, pracuje z osobami dorosłymi, młodzieżą i dziećmi. Przyjmuję w Warszawie na Wilanowie w gabinecie mówię dobrze.pl

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska

Syn 5lat zaczol się zacinac i jakac z dnia na dzień. Trwa już to ok. M-c. Nie wiem co mam robić i jak mu pomóc. Wcześniej dziecku buzia się nie zamykał od mówienia wszędzie go było pełno. Teraz dziecko apatyczne i mało mówiące wystąpi l strach przed mówieniem.

Najlepszą pomocą dla dziecka będzie udanie się do logopedy - terapeuty jąkania, który zaproponuję odpowiednie działania i rozpocznie terapię.
To co już można zacząć robić to np. zwolnić tempo mowy w rozmowie z dzieckiem, nie przerywać, nie reagować negatywnie na niepłynność i dbać o kontakt i relacje z dzieckiem w duchu akceptacji.

dr n. społ. Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania