Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Pozostałe usługi
Badania stomatologiczne
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Fluoryzacja zębów
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Leczenie kanałowe
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Leczenie próchnicy
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Odbudowa zębów
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Profilaktyka próchnicy
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Stomatologia zachowawcza
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Wypełnienie kompozytowe
Feniksa 3, Białe Błota
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny ALFA-MED dr n. med. Paweł Białożyk
Moje doświadczenie
O mnie
Ukończyłam studia na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Zajmuję się stomatologią zachowawczą, endodoncją, chirurgią stomatologiczn...
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
1 opinia pacjenta
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna K
Świetna Pani stomatolog. Bardzo dobre podejście do pacjenta. Szczegółowe wyjaśnienie poszczególnych czynności wykonywanych na zębach. Polecam z całego serca.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zuzanna Klockiewicz?Zuzanna Klockiewicz to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zuzanna Klockiewicz oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, Stomatologia zachowawcza, fluoryzacja zębów, odbudowa zębów, profilaktyka próchnicy, wypełnienie kompozytowe, leczenie próchnicy, badania stomatologiczne, leczenie kanałowe.
-
Gdzie Zuzanna Klockiewicz ma swój gabinet?Zuzanna Klockiewicz przyjmuje pod adresem:
- Feniksa 3 Białe Błota
-
Czy Zuzanna Klockiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Zuzanna Klockiewicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Zuzanna Klockiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Zuzanna Klockiewicz to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Zuzanna Klockiewicz umawia wizyty?Zuzanna Klockiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zuzanna Klockiewicz?Zuzanna Klockiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zuzanna Klockiewicz: co mówią pacjenci?Jak na razie 1 osób zostawiło swoją opinię. Zuzanna Klockiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek). Opowiedz nam o swoim doświadczeniu: Kliknij tutaj – inni pacjenci i pacjentki będą Ci wdzięczni!
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zuzanna Klockiewicz?Zuzanna Klockiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.