Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja lekarska • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja telefoniczna - Neurolog • 220 zł
Telekonsultacja neurologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja lekarska • 180 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Pozostałe usługi
Konsultacja lekarska
Rzgowska 219, Łódź
180 zł
Multi Clinic Centrum Medyczne Chojny
Jana Kilińskiego 185, Księży Młyn, Łódź
180 zł
Multi Clinic Centrum Medyczne Księży Młyn
Konsultacja neurologiczna
Stefana Jaracza 64, Łódź
220 zł
Doctorpro Łódź Centrum Medyczne
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta)
Stefana Jaracza 64, Łódź
220 zł
Doctorpro Łódź Centrum Medyczne
Konsultacja telefoniczna - Neurolog
Konsultacja online,
220 zł
Doctorpro Łódź Centrum Medyczne
Telekonsultacja neurologiczna
Konsultacja online,
220 zł
Doctorpro Łódź Centrum Medyczne
Moje doświadczenie
O mnie
Lekarz z ponad 24-letnim doświadczeniem zawodowym (Ukraina). W 2023 roku zostało jej przyznane warunkowe prawo do wykonywania zawodu w Polsce. Posiada...
Edukacja
- Zaporoski Uniwersytet Medyczny, kierunek pediatria, Ukraina (1994).
- Doniecki Uniwersytet Medyczny, specjalizacja w zakresie pediatrii, Ukraina (1996).
- Doniecki Uniwersytet Medyczny, specjalizacja w zakresie neurologii, Ukraina (1998).
Zakres porad
- Neurologia
Doświadczenie
- Szpital MSW w Mariupolu, Ukraina (1998-2015)
- Przychodnia nr 1 w Mariupolu, Ukraina (2015-2022)
- Doctorpro Łódź (od 2023)
Zdjęcia
Znajomość języków
- Polski,
- Ukraiński,
- Rosyjski
15 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
ELŻBIETA H.G.
Bardzo dziękuję Pani Doktor za cierpliwość i zrozumienie. Przyszłam bez dokumentacji medycznej, ale Pani Doktor potraktowała mnie z empatią. .Dziękuję !
Анна
Я очень благодарна госпоже Светланне за помощь,врач с большой буквы,отзывчивая понимающая,все подробно объяснит,внимательно выслушает,не назначае ни чего лишнего.Очень довольна визитом.Спасибо больше пани Светлана
Włodzimierz
Bardzo jestem wdzięczny za pomoc Pani Doktor. Jest to bardzo kompetentna osoba - co tez widać po skuteczności leczenia. Oprócz kompetencji zawodowych chcę powiedzieć że p. Svitlana jest wyjątkowo pozytywna osobą. Przychodząc do niej na wizytę pacjent czuje prawdziwą opiekę lekarza, doktora. Oby jak najwięcej było takich Lekarzy!
Nataliia
Chciałabym podzielić się moim zachwytem z pracy Pani Svetlany jako lekarza. Jej profesjonalizm i troska o pacjentów są naprawdę bardzo cenione. Pani Svetlana nie tylko jest uważna wobec każdego pacjenta, ale potrafi również wyjaśnić wszystko w zrozumiałych dla mnie terminach, unikając medycznego żargonu. To sprawia, że jej zalecenia i plan leczenia są klarowne i dostępne. Jestem pewna, że jej sumienne podejście do pracy i empatia wobec pacjentów czynią ją doskonałą specjalistką i wspaniałym człowiekiem. Bardzo polecam Panią Svetlanę wszystkim, którzy szukają kompetentnego lekarza, który może im pomóc w radzeniu sobie problem neurologicznych.
HB
Bardzo polecam Panią doktor. Podejście do pacjenta i wywiad przed diagnozą na wysokim poziomie. Zlecone badania dodatkowe, w oparciu o które została postawiona właściwa diagnoza. Bóle głowy ustały. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Svitlana Sayenko?Svitlana Sayenko to lekarz bez specjalizacji. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Svitlana Sayenko oferuje usługi takie jak: konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta), Konsultacja neurologiczna, telekonsultacja neurologiczna, Konsultacja telefoniczna - Neurolog, Konsultacja lekarska.
-
Gdzie Svitlana Sayenko ma swój gabinet?Svitlana Sayenko przyjmuje pod adresem:
- Stefana Jaracza 64 Łódź
- Rzgowska 219 Łódź
- Jana Kilińskiego 185, Księży Młyn Łódź
-
Czy Svitlana Sayenko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Svitlana Sayenko nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Svitlana Sayenko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Svitlana Sayenko to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Svitlana Sayenko?Języki, których używa Svitlana Sayenko to polski, ukraiński, rosyjski.
-
Jak Svitlana Sayenko umawia wizyty?Svitlana Sayenko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Svitlana Sayenko?Svitlana Sayenko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Svitlana Sayenko: co mówią pacjenci?15 osób dodało swoją opinię. Svitlana Sayenko ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Svitlana Sayenko?Svitlana Sayenko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.