Ryszard Małecki

Ginekolog

24 opinie +dodaj

To Twój profil?przejmij nad nim kontrolę! Edytuj dane
  • Dostępność

    Lekarz Ryszard Małecki przyjmuje w jednym gabinecie

  • Popularność

    Ginekolog to 10. najczęściej wyszukiwana specjalizacja lekarska w Polsce

  • Kontakt

    Ten ginekolog nie uruchomił zapisów online ani usługi telerejestracji na Znanylekarz.pl.

  • Specjalizacja

    Lekarz Ryszard Małecki to jeden z 5 lekarzy o specjalizacji ginekolog w miejscowości Golub-Dobrzyń na ZnanyLekarz.pl

Adresy i cenniki

  • Gabinet lekarski

    Rypińska 30c
    87-400 Golub-Dobrzyń, kujawsko-pomorskie

    138
    pacjentów odwiedziło ten profil przez ostanie 30 dni

    Jesteś tym lekarzem?
    Skontaktuj się z nami

    Ten lekarz nie umawia jeszcze wizyty przez Internet na ZnanyLekarz.pl

    Zostaw swojego e-maila, a poinformujemy Cię kiedy będziesz mógł się umawiać online u tego lekarza.

Opinie pacjentów

  • bardzo słaby

    to co robi ten lekarz to jest jakas masakra,tez na poczatku myslalam ze jest super lekarzem dopoki nie zaszlam w ciąże,w 10tc bylam na badaniu i podobno wszystko bylo ok, po czym zaczelam krwawic wyladowalam w szpitalu i okazalo sie ze ciaza obumarla juz w 6-tym tc jak tak w ogóle można robić !!!


    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • bardzo dobry

    Moim zdaniem najlepszy w CGD. Pierwszy ginekolog do którego poszłam, przyjemny, miły, wszystko wyjaśni, delikatny. Prowadził moją ciążę i jestem bardzo zadowolona. szkoda, że lekarze w szpitalu w cgd nie są tacy

  • bardzo dobry

    bardzo miły i zawsze uśmiechnięty!

  • bardzo słaby

    Na początku też byłam zdania że to miły, cierpliwy i wogóle super lekarz. Zaszłam w ciąże i czar prysł, ciągle podkreślał że to on płaci za badania ze swojej kieszeni ale nie powiedział ile dostaje za jedną pacjentkę. Chyba mu się już znudziła ta praca, bo jest obojętny i mało przyjemny. Przez niego cierpiałam przez cztery tygodnie bo nie zauważył że płód przestał się rozwijać.Będąc na którejś już wizycie powiedział że jest wszystko ok i że jest to 11tc tego samego dnia zaczęłam mocno krwawić w szpitalu na usg okazało się że płód obumarł w 7tc i badało mnie dwóch innych lekarzy i głośno komentowali to że jak mógł nie widzieć przy badaniu że to 7 tc.To były 3 najgorsze dni mojego życia spędzone w szpitalu. Nigdy więcej do niego nie pójdę i będę odradzała. Jestem bardzo rozczarowana tym lekarzem!


    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • bardzo dobry

    Polecam - miły i sympatyczny, delikatny przy badaniu, był moim lekarzem prowadzącym w ciąży - wszystko było ok; ma cierpliwość dla pacjentki, odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości, wszystko wyjaśnia. Bardzo dobry lekarz

  • bardzo dobry

    Najlepszy ginekolog z którym miałam styczność do tej pory. Bardzo miły, wszystko dokładnie tłumaczy. Pomógł mi wyleczyć infekcję (z którą borykałam się ponad rok chodząc do innego ginekologa) za pierwszym razem. Jeśli chodzi o wizyty prywatne moim zdaniem w porównaniu do innych lekarzy pobiera niskie opłaty, a przynajmniej wychodzę z gabinetu z uśmiechem na twarzy :) nie ma żadnego problemu z umówieniem się na wizytę, praktycznie zawsze osiągalny.

  • dobry

    super lekarz bardzo mi pomóg jestem bardzo mu wdzięczna


    Ocena zmieniona przez moderatora na "dobry".

  • bardzo dobry

    Bardzo dobry ginekolog. Super podejście do pacjentki :) polecam serdecznie :)


    Ocena zmieniona przez moderatora na "bardzo dobry".

  • bardzo dobry

    Jak dla mnie super lekarz,jestem po dwoch poronieniach zeby nie On to byloby i 3cie Zanim do NIego trafilam chodzilam do...nazwiska nie podam olal moje silne bole brzucha,nawet usg nie zrobil,poszlam do pierwszego lepszego i to byl Dr Małecki okazalo sie ze moja macica moze w kazdej chwili wydalic plod bo mialam takie skurcze,chodzilam do NIego w Rypinie w przychodni bardzo troskliwie sie mna opiekowal,urodzilam dzieki NIemu.Z czystym sumieniem moge Go polecic.

  • bardzo dobry

    A ja bardzo lubiłam chodzić do tego lekarza (już nie chodzę bo mieszkam w innym województwie), zawsze miły, kompetentny, na tle innych lekarzy rzeczywiście bardzo się wyróżnia. Polecam