Zaczęłam przyjmować lek asertin 50. Po pierwszej dawce tak mnie zaczął boleć kręgosłup ze ledwo się

1 odpowiedzi
Zaczęłam przyjmować lek asertin 50. Po pierwszej dawce tak mnie zaczął boleć kręgosłup ze ledwo się ruszam. Kiedyś miałam problemy z korzonkami. Czy w trakcie przyjmowania leku asertin mogę przyjmować coś na ból kręgosłupa? Np diclo duo? Brać ten lek dalej, czy raczej zmienić na coś innego? Doczytałam że większość dolegliwości wymienionych w skutkach ubocznych powinna minąć w ciągu tygodnia.
O ile dolegliwości trwają dłużej niż dwa tygodnie, należy zgłosić się do lekarza, który zlecił leczenie. Nie należy podejmować leczenia przeciwbólowego na własną rękę.

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Eksperci

Sławomir Danecki

Sławomir Danecki

Psychiatra

Oświęcim

umów wizytę
Joanna Koc-Kuś

Joanna Koc-Kuś

Endokrynolog

Dąbrowa Górnicza

umów wizytę
Anna Cur

Anna Cur

Psychiatra

Lublin

umów wizytę
Łukasz Grzęda

Łukasz Grzęda

Onkolog, Diagnostyk, Dietetyk

Warszawa

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 45 pytań dotyczących: farmakoterapia
  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.