Rok temu po solarium dostałam na plechach brzuchu i nogach plamy jakby jaśniejsze odbarwienia. Wcześ

Rok temu po solarium dostałam na plechach brzuchu i nogach plamy jakby jaśniejsze odbarwienia. Wcześniej nigdy się tak nie wydarzyło, ale wtedy brałam chyba leki na alergie może to miało jakis wpływ. Plamy nie zeszły ani nie wyrównały się mimo opalania się na słońcu, może trochę zbladły. Co powinnam z tym zrobić, czy plamy zejdą ? Czy pójście na solarium pogorszy sprawę?

1 odpowiedź


Objawy sugerują zakażenie grzybicze. Zachcam do konsultacji z lekarzem. Pozdrawiam

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.