Mam pytanie do specjalistów Prawie trzy tygodnie temu odstawiłam papierosy ( dodam że paliła kilka

Mam pytanie do specjalistów Prawie trzy tygodnie temu odstawiłam papierosy ( dodam że paliła kilka dobrych lat ) od jakiegoś czasu nasilil się ból głowy,niepokój jakiś dziwny lek . Sa dni że jest wszystko ok i tu nagle tak złe samopoczucie nie wiem jak sobie z tym radzić Powiedzcie proszę czy to może być dlatego że rzuciłam palenie

1 odpowiedź


Szanowna Pani, ból głowy, niepokój, wahania nastroju są typowym objawem odstawienia nikotyny. Proszę pamiętać, że stopniowo dochodzi do normowanie się wielu ważnych dla Pani funkcji, które dotychczas nie działała tak, jak powinny. Z Pani wypowiedzi wnioskuję, że objawy te pojawiły się dopiero po rzuceniu palenia, co prawdopodobnie wskazuje na to, iż właśnie brak nikotyny w organizmie jest tego przyczyną. Jednocześnie gratuluję decyzji zmiany swojego nawyku! Wierzę, że szczególnie ten pierwszy okres może dla wielu być szczególnie trudny. Trzymam kciuki za bycie wytrwałą!

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.