Jestem dwa tyg po zabiegu skleroterapii,niepokoi mnie jedna rzecz a chodzi a niewielkie odbarwienia

Jestem dwa tyg po zabiegu skleroterapii,niepokoi mnie jedna rzecz a chodzi a niewielkie odbarwienia skory,skora w tych miejscach jest trochę jaśniejsza od reszty,czy to przejdzie samo czy może pomoże jakiś krem itd?z góry dziękuję za odpowiedź

1 odpowiedź


Warto zgłosić się do lekarza wykonującego zabieg. Poza tym w okresie pozabiegowym można stosować maść typu keladerm

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.