Biorę około 3 tygodni cipronex i zaczęło mnie boleć w podbrzuszu uczucie pieczenia i parcie na cewkę

Biorę około 3 tygodni cipronex i zaczęło mnie boleć w podbrzuszu uczucie pieczenia i parcie na cewkę moczowa czy to przez ten antybiotyk.przez tydzień brałem 500 dwa razy dziennie.a teraz 250 raz dziennie

2 odpowiedzi


Dzień dobry. Nie widzę wskazań do przyjmowania Cipronexu w dawce 250mg. 1x dziennie (chyba że występuje niewydolność nerek). Proszę zrobić posiew moczu i zweryfikować leczenie. Pozdrawiam, Paweł Wołyniec

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Skoro dolegliwości się utrzymują zapraszam na wizytę, trzeba pogłębić diagnostykę i zmodyfikować leczenie.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.