Psychiatra Zamość

  • Marzena Serafin - psychiatra

    Marzena Serafin

    psychiatra

    • Partyzantów 5, Zamość

      Centrum Zdrowia Psychicznego w Zamościu

    dr.Marzena Serafin psychiatra Prywarny Gabinet Lekarski Zamosc al. Jana Pawła II
  • Ewa Jankiewicz - psychiatra

    Ewa Jankiewicz

    psychiatra

    • Wąska 11 lok. 9, Zamość

    Dobra lekarka psychiatra, szkoda że nie praktykuje już Państwowo. Bardzo wnikliwie wysłuchuje pacjen...
  • Filip Kościuszko - psychiatra

    Filip Kościuszko

    psychiatra

    • Partyzantów 5, Zamość

      Centrum Zdrowia Psychicznego w Zamościu

    Byłam dzis u Pana doktora.Naprawde mily czlowiek ,umie sluchac.Bardzo konkretny i dziwie sie ,ze kto...
  • Dorota Łątkowska - psychiatra

    Dorota Łątkowska

    psychiatra

    • Partyzantów 5, Zamość

      Centrum Zdrowia Psychicznego w Zamościu

  • Ewa Maria Jankiewicz - internista

    Ewa Maria Jankiewicz

    internista, psychiatra

    • Zamość

      Gabinet Psychiatryczno-Psychologiczny

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Mama jest na emeryturze. Od ok. dwóch lat sukcesywnie co kilka miesiący "zaczyna chorować". Mówi , że boli ją po kolei wszystko, począwszy od głowy , potem nogi, to znów w boku. Innym razem "ma suchośc w ustach" itp... W tym samym czasie przestaje jeść, albo je niewiele mówiąć i myśląc,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Krystyn Czerniejewski

    Na tak postawione pytanie odpowiedź jest twierdząca! Często przejście na emeryturę powoduje występowanie licznych objawów somatycznych. Po wielu latach pracy i czasu wyznaczanego przez obowiązki zawodowe… Więcej

  • Mój 22 letni syn od ponad 7 lat jest uzależniony od substancji psychoaktywnych - ostatnio dopalaczy. Obawiam się , że oprócz uzależnienia mogła uaktywnić się choroba psychiczna. Czy mogę liczyć na pełną diagnozę w tym zakresie , łącznie z testami osobowości i zaburzeniami w tym zakresie .

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Dariusz Janiak

    Przyjmowanie substancji psychoaktywnych często powoduje współwystępowanie znacznie nasilonych zaburzeń nastroju, objawy zespołu paranoidalnego lub inne zaburzenia. Koniecznie należy skonsultować syna u… Więcej

  • Czy ja już potrzebuje wizyty u specjalisty? Wolne od pracy a ja nawet sie ubrałam jedyne co mi sie chce to płakać. Zawsze przechodziło szybciej, jedyne co zmusza mnie do wyjścia z domu to praca.

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Dariusz Janiak

    Relacjonuje Pani objawy wskazujące na możliwość depresji. Takie stany można leczyć. Proponuje konsultację. Pozdrawiam.

  • Duszenie w nocy

    Dzień dobry. Proszę o pomoc lub nakierowanie co może być przyczyną moich dolegliwości. Mianowicie mam 24 lata. Jestem kobietą. Nie choruje na żadne przewlekłe choroby . Jedynie co mam zniesioną lordoze szyjna oraz splycona kifoze piersiową. Mój problem polega na tym że w nocy miewam atak duszenia się.… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Po pierwsze odpowiednia poduszka ze względu na zmiany w kręgosłupie
    a następnie wskazana wizyta u lekarza i szukanie innych przyczyn,Np.
    kardiologicznych, wskazane też wykonanie ECHO serca,… Więcej

  • Dzień dobry.

    Czy możliwe jest aby cynk, żelazo zostały w organiźmie po wielu miesiącach od suplementacji ?

    Moje objawy to ucisk w klatce piersiowej, zaparcia i bardzo silne rozdrażnienie. Ucisk w okolicach szyi, głowy, żuchwy. Te objawy nasiliły się dwukrotnie po paru miesiącach… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Ewa Koźmińska-Badr

    Dzień dobry, nie nie jest to możliwe o ile suplementacja odbywała się według zaleconych dawek.
    Wymienione objawy mogą dotyczyć wielu innych chorób, w tym zaburzeń hormonalnych, które trzeba dalej… Więcej

Wpisując dokładniejszą frazę w pole wyszukiwania, łatwo możesz również znaleźć wyniki w miejscowościach: Sitno, Zawada, Łabunie, Stary Zamość, Suchowola, Skierbieszów, Michalów, Miączyn, Nielisz, Krynice, Izbica, Komarów-Osada, Orłów Murowany, Szczebrzeszyn, Krasnobród, Sułów, Kraśniczyn, Zwierzyniec, Tarnawatka, Horyszów