O nas

Dentus to nowoczesne Centrum Stomatologii z przeszło dwudziestoletnią tradycją, którego głównym celem jest świadczenie profesjonalnych i kompleksowych usług stomatologicznych. Od początku naszej działalności dokładamy wszelkich starań, by udowodnić naszym Pacjentom, że dentysta nie musi kojarzyć się z bólem i stresem, a leczenie może odbywać się przy zachowaniu pełnego komfortu psychicznego Pacjenta. Naszą kadrę stanowi zespół znakomitych i doświadczonych lekarzy, nieustająco doskonalących swoje umiejętności .
więcej O nas
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca

chirurgia dziecięca

Chirurgia dziecięca

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (4)

Centrum Stomatologii Dentus
Marii Skłodowskiej Curie 60, 75-733 Bydgoszcz
Ubezpieczenia
  • LUX MED
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (1152)

1152 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    K

    Umówiłem się na wizytę do tego gabinetu, Pani z recepcji dzwoniła, aby zrobić wywiad przed wizytą. Opisałem jej dokładnie co mi dolega i co samemu podejrzewam. Po przyjściu na miejsce wizyta trwała 10min, a lekarz potwierdził to, co podejrzewałem, ale stwierdził, że on się tym nie zajmuje!! Zapłaciłem za wizytę, której lekarz w ogóle nie powinien przyjąć, wiedząc, że się tym nie zajmuje.

     • lek. dent. Yevhenii Tokarskyi Konsultacja stomatologiczna  • 

    K

    Błędnie postawiona diagnoza odnośnie wyrwania zęba (ostatecznie ząb udało się wyleczyć kanałowo u innego lekarza). Ponadto, zastosowano nieskuteczne znieczulenie - czego przyczyną było nieprzeprowadzenie wywiadu z pacjentem o przyjmowanych lekach.

     • lek. dent. Krzysztof Piśko  • 

    J

    Wizyta się nie odbyła ponieważ była zaplanowana na 15 min…

     • lek. Magdalena Szukała Konsultacja stomatologiczna  • 

    D

    Nie zostałam poinformowana SMS itp o terminie wizyty , wiec wizyta się nie odbyła nawet nie wiem kiedy i o której to miało nastapic

     • lek. dent. Bartosz Szatanik  • 

    K

    Czekałam z opinią aż otrzymam potwierdzenie dwóch innych stomatologów. Podczas wizyty (nadwrażliwość zęba) po zdjęciu rtg otrzymałam informację, że konieczna jest jak najszybciej kanałówka. Kiedyś mialam podobną sytuację (2 "konieczne" kanalowki i raz na szczęście inny lekarz wyratowal zeba choć pierwszy juz go szykował do kanałówki). Pytałam Pani Doktor czy jest to jedyny sposób, odpowiedź była, że tylko kanałówka. Nie zgodziłam się na "przygotowanie" zęba do kanalowki. Dostałam informację, że mam jeszcze 4 zeby do zrobienia (zdziwienie ogromne, na bieżąco sprawdzam zeby, niecały rok temu przegląd). Dwóch stomatologów nie zgodziło się z kanałówka i ilością zębów do robienia. Miałam do zrobienia tylko jeden ząb a ten "kanałówkowy" to zupełnie co innego- m.in sklejone dwie plomby pomiędzy zębami, zaciskanie zębów w nocy, za duze wypelnienia innych zebow powodujące zły zgryz. Jak to jeden z zaufanych stomatologów mi powiedział, teraz lekarze mają leczyć z nie wyleczyć. Jestem zawiedziona

     • lek. dent. Magdalena Kudlińska Konsultacja stomatologiczna  • 

    lek. dent. Magdalena Kudlińska

    Dziękuję za pozostawienie opinii, z którą nie mogę się jednak zgodzić. Obowiązująca mnie tajemnica lekarska, jak i kultura osobista, nie pozwalają mi na odnoszenie się do Pani zarzutów i opisu przebiegu wizyty oraz zalecanego leczenia w szczegółach. Postawioną diagnozę, opartą na wywiadzie medycznym, wnikliwym badaniu z poszerzeniem diagnostyki rentgenowskiej, jak najbardziej podtrzymuję, mogąc jedynie powtórzyć zalecenia odnośnie wskazanego leczenia. Pozdrawiam.


    P

    Po przybyciu na miejsce wizyta się nie odbyła bo uwaga! podobno portal ZnanyLekarz nie przesłał im informacji o rezerwacji. Rezerwację mam na profilu, powiadomienie SMS a Pani z recepcji twierdzi, że nie ma.

     • lek. dent. Krzysztof Piśko  • 

    D

    Byłam u Pani doktor w celu założenia wypełnienia tymczasowego. Od dwóch dni po wizycie ząb boli jeszcze bardziej. Po konsultacji z innym lekarzem Okazało się że ból wynika z zapalenia dziąsła bo opatrunek został założony nie do końca poprawnie przez co uciskał dziąsło i musiałam mieć usunięty fragment dziąsła. Pani doktor mało komunikatywna, zdawkowo powiedziała o tym co wykonała, dodatkowo atmosfera w gabinecie bardzo spięta i nieprzyjemna.

     • lek. dent. Monika Mazurkiewicz Stomatologia zachowawcza  • 

    N

    Na wstępie chciałam napisać, że moja opinia będzie dość obszerna, ale ma to na celu uniknięcie niejasności/nieodmówień. Dodatkowo chciałam podkreślić, że z jej wystawieniem czekałam od grudnia.
    Pierwszą wizytę zaliczam do nieudanych. Zgłosiłam się z ubytkiem w plombie, który został uzupełniony (nie było wcześniej wykonanego zdjęcia, a stara plomba nie została usunięta). Przy okazji poprosiłam również o zerknięcie na inny ząb, ale zostałam źle zrozumiana i p. Kozłowski zaczął wiercić w zębie, o który po pierwsze nie prosiłam, a po drugie wszystko z nim było okej. Skutek był taki, że dodatkowe uzupełnienie było wielokrotnie poprawiane, bo cały czas mnie uwierało. Gdybym wiedziała co p. Kozłowski zamierza na pewnie zgłosiłabym sprzeciw, ale tu zawiodła komunikacja z pacjentem. Po wizycie ząb, z którym się zgłosiłam (ten z ubytkiem) zaczął mnie mocno boleć. Zgłosiłam się zatem drugi raz po kilku tygodniach z nadzieją, że tym razem mój problem zostanie rozwiązany, ale niestety zawiodłam się po raz drugi. Dentysta stwierdził, że ząb jest nadwrażliwy i zalecił używanie odpowiednich środków, więc tak uczyniłam. Poczekałam kilka tygodni z myślą, że może jeszcze ból minie, ale nic takiego nie nastąpiło, więc ostatecznie musiałam zgłosić się do innego dentysty, który na szczęście mi pomógł i ból ustąpił.
    W skrócie: podjęte leczenie nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, kontakt z pacjentem na słabym poziomie, skończyło się na wizycie u innego dentysty. Zdecydowanie nie polecam.

     • lek. dent. Michał Kozłowski  • 

    P

    Nie polecam. Lekarz stwierdził, że zęba trzeba wyrwać, bo nie da się go wyleczyć. Inny lekarz wyleczył. Nic dodac, nic ująć.

     • lek. Damian Baranowski  • 

    A

    Pani doktor podała mi bardzo dużą dawkę znieczulenia, ale nie poczekała aż zacznie działać, co doprowadziło do mocnego bólu w czasie zabiegu, mimo, że komunikowałam o tym, że mnie boli. Mimo tego kontynuowała. Znieczulenie zaczęło działać po wyjściu z gabinetu i przez kilka kolejnych godzin. Gdyby nie pośpiech mogłoby nie być tak nieprzyjemnie. Ponadto przyszłam z lekko ukruszonym zębem, bez bólu. Pani doktor rozborowała mi ząb i rozpoczęła leczenie kanałowe (zatrucie zęba). Zostałam polecenie aby na kontynuację udać się do innego (wskazanego) lekarza. Kolejną wizytę zatrutego zęba umówiono mi po ok. 6 tygodniach. Gdy zasygnalizowałam, że jestem zaniepokojona chodzeniem z zatrutym zębem tyle czasu obiecano, że ktoś do mnie zadzwoni i zaproponuje wcześniejszy termin. Oczywiście nikt nie zadzwonił a ja znalazłam innego dentystę, który zechciał zająć się zębem, tak doszczętnie rozborowanym na pierwszej wizycie, że niewiele z niego pozostało. Nie polecam

     • lek. dent. Karolina Golczyk Inny  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania