Moje doświadczenie
Obecnie zajmuje się stomatologią zachowawczą, endodoncją, protetyką oraz usuwaniem zębów. W swojej praktyce wykorzystuję nowoczesne metody leczenia oraz wysokiej jakości materiały i sprzęt taki jak mikroskop czy skaner aby zapewnić skuteczne i bezpieczne leczenie.
Skupiam się na kompleksowym podejściu do leczenia z poszanowaniem indywidualnych potrzeb i obaw każdego Pacjenta. Staram się wprowadzać przyjazną atmosferę z polem do zaufania, aby zapewnić każdemu komfort w trakcie leczenia.
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Główne obszary pomocy
- Afta
- Choroby przyzębia
- Ból zęba
- Nadwrażliwość zębów
- Próchnica
- +11 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Adresy (3)
Antoniego Słonimskiego 1/65, 80-280 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Rajska 10, 3piętro w CH Madison, 80-850 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
ul. Partyzantów 76, 80-254 Gdańsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 200 zł -
-
Leczenie kanałowe
Od 1 550 zł -
-
Uzupełnienia typu inlay, onlay
Od 1 600 zł -
-
Usuwanie kamienia nazębnego
Od 400 zł -
-
Stomatologia zachowawcza
Od 350 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
15 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
A
Anna
Pan Doktor podchodzi do sprawy profesjonalnie. Wyjaśnia ewentualne przyczyny urazu, a także dobiera odpowiednią metodę leczenia.
Serdecznie polecam!• Projekt Uśmiech Centrum Dentystyczne • Inny •
lek. dent. Patryk Mucha
Cieszę się, że mogłem pomóc i dziękuję za opinię :)
-
M
M.K.
Termin, usługa, obsługa jak i cena bardzo przyjemne. Dziękuję za wizytę.
• PRODENT dental clinic garnizon • ekstrakcja ósemek •
lek. dent. Patryk Mucha
Cieszę się bardzo! Dziękuję :)
-
M
Marcin
Pan Patryk jest bardzo zaangażowany w swoją pracę i ma świetne podejście do pacjenta. Ząb wyleczony bardzo dokładnie. Omówione też zostało, jakie zęby są do leczenia. Polecam Pana Patryka bo jest to lekarz z ogromną wiedzą i zaangażowaniem.
• PRODENT dental clinic garnizon • leczenie próchnicy •
lek. dent. Patryk Mucha
Bardzo dziękuję za zaufanie i ciepłe słowa!
-
Angelika
Bardzo polecam pana Patryka , ogrom wiedzy , super podejście do pacjenta! Wyrwanie zęba mądrości przebiegło szybko i bezboleśnie :)
• PRODENT dental clinic garnizon • ekstrakcja ósemek •
lek. dent. Patryk Mucha
Dziękuję za miłe słowa i docenienie!
-
J
Justyna
Z całego serca polecam dr.Patryka. Pierwszy raz miałam przyjemność z takim lekarzem - szczegółowo zrobił przegląd i wyjaśnił co i w jaki sposób trzeba leczyć.
Poświęcił dużo czasu na moją wizytę :)• PRODENT dental clinic garnizon • kompleksowe badanie stomatologiczne + plan leczenia + zdjęcie pantomograficzne •
lek. dent. Patryk Mucha
Dziękuję za pozytywny odbiór i zaufanie. To dla mnie ważne :)
-
M
Marta
Profesjonalnie i przyjemnie, polecam leczenie kanałowe u tego pana :)
• PRODENT dental clinic garnizon • Leczenie endodontyczne •
lek. dent. Patryk Mucha
Bardzo mi miło. Dziękuję!
-
K
Konrad Stachoń
Bardzo dokładnie wyczyszczone zęby i jak zawsze świetne wskazówki dotyczące higieny jamy ustnej. Przegląd zrobiony dokładnie i rzetelnie.
• PRODENT dental clinic garnizon • usunięcie kamienia nazębnego •
lek. dent. Patryk Mucha
Dziękuję :)
-
A
Aleksandra
Lekarz z bardzo pozytywnym usposobieniem. Korzystałam z usługi higienizacji, która została przeprowadzona sprawnie i profesjonalnie. Bardzo polecam i na pewno skorzystam następnym razem.
• PRODENT dental clinic garnizon • pakiet higienizacyjny •
lek. dent. Patryk Mucha
Bardzo dziękuję :)
-
S
SANTIAGO
Wisdom tooth extraction. The doctor was very friendly and answered all my questions. The procedure was painless and quick.
• PRODENT dental clinic garnizon • ekstrakcja ósemek •
lek. dent. Patryk Mucha
Thank you. I appreciate it!
-
J
Julia
Lekarz bardzo przyjazny, wszystko na spokojnie wyjaśnia i ma pogodne nastawienie
• PRODENT dental clinic garnizon • badania profilaktyczne •
lek. dent. Patryk Mucha
Dziękuję bardzo :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Patryk Mucha?Patryk Mucha to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Patryk Mucha oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, badania diagnostyczne, badania profilaktyczne, badania stomatologiczne, konsultacja endodontyczna, mosty, leczenie próchnicy, profilaktyka próchnicy, odbudowa zębów, uzupełnienia typu inlay, onlay.
-
Gdzie Patryk Mucha ma swój gabinet?Patryk Mucha przyjmuje pod adresem:
- Antoniego Słonimskiego 1/65 Gdańsk
- Rajska 10, 3piętro w CH Madison Gdańsk
- ul. Partyzantów 76 Gdańsk
-
Czy Patryk Mucha przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Patryk Mucha nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Patryk Mucha akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Patryk Mucha to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Patryk Mucha?Języki, których używa Patryk Mucha to angielski, polski.
-
Jak Patryk Mucha umawia wizyty?Patryk Mucha używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Patryk Mucha?Patryk Mucha może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Patryk Mucha: co mówią pacjenci?15 osób dodało swoją opinię. Patryk Mucha ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Patryk Mucha?Patryk Mucha nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.