Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pediatryczna • 200 zł
Konsultacja online • 200 zł
Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka) • 280 zł +4 więcej
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore) • 200 zł
Konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe) • 220 zł
Wizyta patronażowa noworodka • 280 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 200 zł
Konsultacja pediatryczna online • 200 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja pediatryczna
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Stawowa 61 - Galeria Bronowice, Kraków
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja online
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka)
Kordylewskiego 1, Kraków
280 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore)
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe)
Kordylewskiego 1, Kraków
220 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Wizyta patronażowa noworodka
Kordylewskiego 1, Kraków
280 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pozostałe usługi
Konsultacja pediatryczna dla kolejnego członka rodziny
Kordylewskiego 1, Kraków
150 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna online
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Moje doświadczenie
O mnie
Pani doktor ukończyła Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum na Wydziale Lekarskim w Krakowie w 2016 roku.
Pani doktor jest laureatką Diam...
Edukacja
- Pani doktor ukończyła Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum na Wydziale Lekarskim w Krakowie w 2016 roku
Zakres porad
- Pediatria
Doświadczenie
- Od 2018 roku pracuje w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Pracowała między innymi na Oddziałach Neonatologii, Gastroenterologii i Kardiologii Dziecięcej.
Filmy
Znajomość języków
- Angielski
Nagrody i wyróżnienia
- Pani doktor jest laureatką Diamentowego Grantu Ministra Edukacji Narodowej 2013 dla młodych badaczy.
Publikacje i artykuły
6 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
KC
Bardzo dobry kontakt z dzieckiem. Badanie przebiegło sprawnie. Wszystkie zalecenia dokładnie wyjaśnione.
W.N
All was professional my daughter felt safe from the first minutethanks Doctor.
Jr
She explained very well what was wrong with our baby’s health and was very clear on the instructions and medications to use.
Asz
Pani Doktor była bardzo miła, ma podejście do dzieci, córka w ogóle nie płakała podczas wizyty, została bardzo szczegółowo przebadana. Pani Doktor wszystko dokładnie wyjaśniła. Na pewno wrócimy z córką gdy będzie taka potrzeba w recepcji córka dostała medal i naklejki, więc jej zadowolenie sięgało zenitu no i był kącik zabaw polecam z całego serca
E.
Bardzo profesjonalna i miła Pani doktor. Świetne podejście do dzieci, szczegółowo omówiła plan leczenia. Serdecznie polecam ;) na pewno wrócimy.
Aleksandra
Pani doktor ma wspaniałe podejście do pacjenta. Jest bardzo empatyczna, ciepła a do tego konkretna. Leczenie skuteczne, dobrane indywidualnie do pacjenta. Na pewno wrócę do Pani doktor!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Podolec-Szczepara?Natalia Podolec-Szczepara to w trakcie specjalizacji (pediatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Podolec-Szczepara oferuje usługi takie jak: konsultacja online, Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka), konsultacja pediatryczna, konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe), Wizyta patronażowa noworodka, konsultacja pediatryczna (dzieci chore), konsultacja pediatryczna dla kolejnego członka rodziny, konsultacja pediatryczna online.
-
Gdzie Natalia Podolec-Szczepara ma swój gabinet?Natalia Podolec-Szczepara przyjmuje pod adresem:
- Kordylewskiego 1 Kraków
- Stawowa 61 - Galeria Bronowice Kraków
-
Czy Natalia Podolec-Szczepara przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Natalia Podolec-Szczepara oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Natalia Podolec-Szczepara akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Podolec-Szczepara to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Natalia Podolec-Szczepara?Języki, których używa Natalia Podolec-Szczepara to angielski.
-
Jak Natalia Podolec-Szczepara umawia wizyty?Natalia Podolec-Szczepara używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Podolec-Szczepara?Natalia Podolec-Szczepara może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Natalia Podolec-Szczepara: co mówią pacjenci?6 osób dodało swoją opinię. Natalia Podolec-Szczepara ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Podolec-Szczepara?Natalia Podolec-Szczepara nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Pediatrzy z Allianz w Krakowie
Pediatrzy z Medicover w Krakowie
Pediatrzy z Signal Iduna w Krakowie
Pediatrzy z TU Zdrowie w Krakowie
Pediatrzy z LUX MED w Krakowie
Pediatrzy z SKOK Asekuracja w Krakowie
Pediatrzy z Compensa w Krakowie
Pediatrzy z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Pediatrzy z PZU Zdrowie w Krakowie
Pediatrzy z Medica Polska w Krakowie
Więcej (7)