Moje doświadczenie
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Adresy (3)
Chabrów 117, 45-221 Opole
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Chabrów 117, 45-221 Opole
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Katowicka 55, 45-061 Opole
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja kardiologiczna
Od 309 zł -
-
ECHO serca
Od 299 zł -
Opinie
7 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
Anna
Wizyta przebiegła w komfortowych warunkach, Pani lekarz podeszła bardzo ciepło i mile nastawiona.
• Centrum Medyczne Grupa LUX MED Opole - Chabrów 117 • ECHO serca •
-
T
Tadeusz
Wizyta była bardzo rzeczowa, pani doktor szczegółowo przedstawiła mi stan mojego zdrowia i wydała dyspozycję dotyczącą kontynuowania leczenia kardiologicznego. Dziękuję!
• Centrum Medyczne LUX MED Opole - Chabrów 117 • konsultacja kardiologiczna •
-
A
Aneta
Pani Doktor bardzo zaangażowana, bez względu na późną porę, nie spieszyła się, zleciła dodatkowe badania. Nie zostawiła spanikowanego pacjenta. Bardzo dziękuję!
• Centrum Medyczne Grupa LUX MED Opole - Chabrów 117 • ECHO serca •
-
R
Róża
Bardzo rzetelna Pani doktór. Bardzo starannie bada pacjenta i dobrze dobrała leki.
• Centrum Medyczne LUX MED Opole - Chabrów 117 • konsultacja kardiologiczna •
-
E
EW
Wizyta w przyjaznej atmosferze. Badanie opisane bardzo przystępnie. Polecam
• Centrum Medyczne LUX MED Opole - Chabrów 117 • ECHO serca •
-
I
IZ
Zgłosiłam się z bólem w klatce piersiowej. Po wykonanym EKG i ECHO, mimo że Pani Doktor nie stwierdziła nic zagrażającemu życiu na ten moment, to zleciła mi 18 badań (większość z krwi oczywiście). Raczej Pani Doktor zostanie moim domyślnym kardiologiem. Wizyta prywatna z abonamentu LUXMED.
• W innym miejscu • Inny •
-
J
Judy Mroz
Przesympatyczna profesjonalistka uratowała mi życie szybko diagnozując przewężenie tętnicy 93% i działając wraz z zabiegiem w 4 dni . Max Meir Mroz
• • •
Jesteś tym lekarzem?
Edytuj lub przejmij profilNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Maria Piskozub?Maria Piskozub to kardiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Maria Piskozub oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, ECHO serca.
-
Gdzie Maria Piskozub ma swój gabinet?Maria Piskozub przyjmuje pod adresem:
- Katowicka 55 Opole
- Chabrów 117 Opole
- Chabrów 117 Opole
-
Czy Maria Piskozub przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Maria Piskozub nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Maria Piskozub akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Maria Piskozub to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Maria Piskozub?Języki, których używa Maria Piskozub to polski.
-
Jak Maria Piskozub umawia wizyty?Maria Piskozub używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Maria Piskozub?Obecnie Maria Piskozub nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Maria Piskozub: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Maria Piskozub ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Maria Piskozub?Maria Piskozub nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.