Moje doświadczenie



Stale poszerzam swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych kursach, szkoleniach i webinarach. W relacji z pacjentem kieruję się zrozumieniem, zaufaniem i budowaniem bliskiej więzi, która jest kluczowa w procesie terapeutycznym.
Bardzo ważny jest dla mnie komfort pacjenta.
Pracuję z dziećmi powyżej 6 roku życia, młodzieżą oraz osobami dorosłymi, oferując wsparcie w następujących obszarach:
• Konsultacje psychologiczne – indywidualne podejście do każdego pacjenta i jego potrzeb
• Wsparcie w kryzysach życiowych – pomoc w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami
• Radzenie sobie ze stresem i emocjami – rozwijanie umiejętności kontroli emocji i zarządzania stresem
• Trening umiejętności społecznych (TUS) – rozwój kompetencji interpersonalnych, budowanie zdrowych relacji
• Psychoedukacja – podnoszenie świadomości psychologicznej u pacjentów
• Trudności szkolne – wsparcie w problemach szkolnych, takich jak relacje, konflikty, motywacja do nauki, umiejętności uczenia się, zaburzenia poznawcze, zachowania buntownicze.
Zakres porad
- Psychologia kliniczna
- Psychologia dzieci i młodzieży
- Psychologia kryzysu
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • 160 zł
Interwencja kryzysowa • 200 zł
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta) • 200 zł +2 więcej
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (kolejna wizyta) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa) • 200 zł
NIP
Adres firmy
KlinikaGutkowska
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Interwencja kryzysowa online • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży online • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży online • 200 zł +2 więcej
Konsultacja psychologiczna online (kolejna wizyta) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna online (kolejna wizyta) • 160 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajPrzelew na konto. Szczegóły otrzymają Państwo w wiadomości, po umówieniu wizyty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Interwencja kryzysowa
Interwencja kryzysowa online
Konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (kolejna wizyta)
+ 3 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
m
Bardzo dziękuje Pani Klaudii za zaangażowanie, które mi pomogło w kryzysowym momencie. Największe wrażenie na mnie zrobiło, zapamiętywanie moich wypowiedzi z poprzednich wizyt. Widoczne było szczere i jasne zdefiniowanie moich problemów.
Katarzyna
Serdecznie polecam Panią doktor.Miła,konkretna, posiada szeroką wiedzę medyczną oraz życiową. Podczas wizyty nie patrzy na zegarek.Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Klaudia Michalska?Klaudia Michalska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Klaudia Michalska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychologiczna (kolejna wizyta), Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa), Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (kolejna wizyta), interwencja kryzysowa, konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta), Konsultacja psychologiczna online (kolejna wizyta), interwencja kryzysowa online, konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży online.
-
Gdzie Klaudia Michalska ma swój gabinet?Klaudia Michalska przyjmuje pod adresem:
- Drewnowska 49/ lok. 19, piętro 4 Łódź
-
Czy Klaudia Michalska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Klaudia Michalska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Klaudia Michalska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Klaudia Michalska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Klaudia Michalska?Języki, których używa Klaudia Michalska to polski.
-
Jak Klaudia Michalska umawia wizyty?Klaudia Michalska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Klaudia Michalska?Klaudia Michalska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Klaudia Michalska: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Klaudia Michalska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Klaudia Michalska?Klaudia Michalska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.