Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pediatryczna • 200 zł
Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka) • 280 zł
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore) • 200 zł +3 więcej
Konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe) • 230 zł
Konsultacja pediatryczna (weekend) • 250 zł
Wizyta patronażowa noworodka • 280 zł
NIP
Adres firmy
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja online
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pozostałe usługi
Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka)
Kordylewskiego 1, Kraków
280 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (dzieci chore)
Kordylewskiego 1, Kraków
200 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe)
Kordylewskiego 1, Kraków
230 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja pediatryczna (weekend)
Kordylewskiego 1, Kraków
250 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Wizyta patronażowa noworodka
Kordylewskiego 1, Kraków
280 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u Kinga Marek-Tabaszewska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Kinga Marek-Tabaszewska?Kinga Marek-Tabaszewska to w trakcie specjalizacji (pediatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Kinga Marek-Tabaszewska oferuje usługi takie jak: konsultacja pediatryczna, konsultacja pediatryczna (dzieci zdrowe), konsultacja pediatryczna (dzieci chore), konsultacja pediatryczna (weekend), Wizyta patronażowa noworodka, Konsultacja pediatryczna (bilans zdrowia dziecka), konsultacja online.
-
Gdzie Kinga Marek-Tabaszewska ma swój gabinet?Kinga Marek-Tabaszewska przyjmuje pod adresem:
- Kordylewskiego 1 Kraków
-
Czy Kinga Marek-Tabaszewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Kinga Marek-Tabaszewska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Kinga Marek-Tabaszewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Kinga Marek-Tabaszewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Kinga Marek-Tabaszewska?Języki, których używa Kinga Marek-Tabaszewska to angielski.
-
Jak Kinga Marek-Tabaszewska umawia wizyty?Kinga Marek-Tabaszewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Kinga Marek-Tabaszewska?Kinga Marek-Tabaszewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Kinga Marek-Tabaszewska?Kinga Marek-Tabaszewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Pediatrzy z Allianz w Krakowie
Pediatrzy z Signal Iduna w Krakowie
Pediatrzy z Medicover w Krakowie
Pediatrzy z TU Zdrowie w Krakowie
Pediatrzy z LUX MED w Krakowie
Pediatrzy z SKOK Asekuracja w Krakowie
Pediatrzy z Compensa w Krakowie
Pediatrzy z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Pediatrzy z PZU Zdrowie w Krakowie
Pediatrzy z Medica Polska w Krakowie
Więcej (7)