Moje doświadczenie
Zakres porad
- Chirurgia stomatologiczna
- Stomatologia ogólna
- Protetyka stomatologiczna
Rodzaje konsultacji
Adresy (4)
Bosmańska 30/U1, 81-116 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Szczecińska 22/U1, Działki Leśne, 81-326 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Legionów 116, Redłowo, 81-472 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Stefana Batorego 23/2, Śródmieście, 81-365 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 100 zł -
-
Bonding
Od 100 zł -
-
Chirurgia stomatologiczna
Od 150 zł -
-
Chirurgiczne usuwanie zębów
Od 250 zł -
-
Chirurgiczne usuwanie ósemek
Od 500 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
46 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
V
Vladislav
Byłem u Pani Katarzyny na usunięciu dwóch ósemek i jestem bardzo zadowolony! Już od wejścia Pani Katarzyna i jej asystentka emanowały pozytywną energią i uśmiechem, co od razu rozładowało stres. Zabieg przebiegł szybko, bez bólu i w świetnej atmosferze. Panie przez cały czas dbały o mój komfort, a po wszystkim otrzymałem dokładne zalecenia, także na piśmie. Pełen profesjonalizm i życzliwość — zdecydowanie polecam i na pewno wrócę!
• DentalSand Centrum Stomatologii • chirurgiczne usuwanie ósemek •
-
A
Adam B
Pani stomatolog była super, wyrwanie ósemek poszło sprawnie i bez żadnego bólu. Cały zabieg przebiegł w miłej atmosferze, a ja czułem się dobrze w Jej rękach. Zdecydowanie polecam!
• DentalSand Centrum Stomatologii • chirurgiczne usuwanie ósemek •
-
D
Dominika
Jestem już po chirurgicznym usunięciu wszystkich ósemek, obie wizyty odbyły się w przyjaznej atmosferze oraz bez najmniejszego bólu. Pani Doktor w przejrzysty sposób wyjaśnia całą procedurę oraz zalecenia po zabiegu, z zaangażowaniem odpowiada na każde pytanie, a to wszystko z nieustannym uśmiechem na twarzy. Równie miłe są zarówno Panie w recepcji, jak i te wspomagające pracę Pani Doktor w gabinecie. Jeśli szukacie miejsca, gdzie dobro pacjenta stawiane jest na pierwszym miejscu, w rękach Pani Katarzyny na pewno poczujecie się bezpiecznie. Dzięki pozytywnej atmosferze w gabinecie, na kolejną wizytę wrócicie z uśmiechem i bez żadnego stresu.
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
W
WM
To chyba najbardziej sympatyczna Pani na Ziemi
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
J
Julia
Nigdy nie spotkałam tak cudownej Pani doktor. Przemiła, cierpliwa, empatyczna i dokładna. Polecam każdemu!
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
Ł
Łukasz
Rzadko spotyka sie kogoś, kto opowiada z taką pasją na temat wyrywania zębów. Pozdrawiam :)
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
M
Martyna
Chciałbym serdecznie podziękować Pani Katarzynie za profesjonalne podejście oraz niezwykłą uprzedniość podczas mojej wizyty. Pani Katarzyna szczegółowo wyjaśniła cały proces zabiegu, co zdecydowanie pomogło mi poczuć się bardziej komfortowo i mniej zestresowanym. Mimo moich emocjonalnych reakcji podczas zabiegu, Pani Katarzyna zachowała pełny spokój i wykazała się ogromną cierpliwością. Z pełnym przekonaniem polecam – to osoba, która łączy fachowość z ludzkim podejściem do pacjenta
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
B
Bartłomiej R
Pełen profesjonalizm i ogromne zaangażowanie w wykonywaną pracę. Pani Doktor jest osobą bardzo pozytywną i skutecznie przełamuje strach przed kolejnymi wizytami. Ekstrakcja dwóch ósemek została wykonana sprawnie i bez komplikacji. Polecam !
• DentalSand Centrum Stomatologii • •
-
D
Daria
Pomimo potwierdzenia, Panie z rejestracji anulowały moją wizytę.
• DentalSand Centrum Stomatologii • Konsultacja stomatologiczna •
-
J
Jakub Szot
Jestem bardzo zadowolony z wizyty, podejście Pani doktor do pacjent jak i bezbolesna ekstrakcja zęba na 6 z plusem. Gorąco polecam!!
• DentalSand Centrum Stomatologii • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Szwejer?Katarzyna Szwejer to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Szwejer oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, bonding, chirurgia stomatologiczna, doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem, konsultacja implantologiczna, konsultacja protetyczna, leczenie próchnicy, Konsultacja chirurgiczna, chirurgiczne usuwanie zębów, chirurgiczne usuwanie ósemek.
-
Gdzie Katarzyna Szwejer ma swój gabinet?Katarzyna Szwejer przyjmuje pod adresem:
- Szczecińska 22/U1 Gdynia
- Legionów 116 Gdynia
- Bosmańska 30/U1 Gdynia
- Stefana Batorego 23/2 Gdynia
-
Czy Katarzyna Szwejer przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Szwejer nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Szwejer akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Szwejer to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Szwejer?Języki, których używa Katarzyna Szwejer to angielski, niemiecki.
-
Jak Katarzyna Szwejer umawia wizyty?Katarzyna Szwejer używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Szwejer?Katarzyna Szwejer może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Szwejer: co mówią pacjenci?46 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Szwejer ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Szwejer?Katarzyna Szwejer nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.