
lek.
Katarzyna Macieja
W trakcie specjalizacji (Psychiatra)
więcej
Warszawa 3 adresy
Nr PWZ: 3340576
253 opinieMoje doświadczenie
Zakres porad
- Psychiatria
Adresy (7)
Konsultacja online - lek. Katarzyna Macieja
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna dzieci online (kolejna wizyta) • 349 zł
Konsultacja psychiatryczna dzieci online (pierwsza wizyta) • 399 zł
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - kolejna wizyta • 279 zł +6 więcej
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - pierwsza wizyta • 299 zł
Konsultacja psychiatryczna telefoniczna (kolejna wizyta) • 249 zł
Diagnoza ADHD młodzieży (opis) • 429 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • Od 329 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • Od 349 zł
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta) • Od 409 zł +9 więcej
Konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta) • Od 459 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 299 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 319 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Kraków - Lublańska 34
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 329 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł +6 więcej
Konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 409 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 409 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci pierwoszrazowa • Od 459 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności. Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Usługa zostanie zrealizowana po opłaceniu.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
HARMONIA Poradnia Zdrowia Psychicznego Grupa LUX MED / PROFEMED Warszawa ul. Narbutta 83 lok. U2.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 339 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł
Konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 519 zł +6 więcej
Konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci pierwszorazowa • Od 549 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 519 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci pierwoszrazowa • Od 609 zł
Pokaż więcej usługDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Płatność obsługiwana bezpośrednio przez LUX
MED. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz maila z linkiem do płatności.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z LUX MED.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Konsultacja telefoniczna:
Lekarz zadzwoni do Ciebie w umówionym terminie (+/- 30 minut).
Inne narzędzia do konsultacji wideo:
Lekarz połączy się z Tobą w umówionym terminie (+/- 30 minut). Przed wizytą otrzymasz e-mail, w którym będzie link do Spotkania w Microsoft Teams i instrukcja jak się połączyć.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Centrum Terapii ALMA
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Ludwika Narbutta 83 lok. U2, Mokotów, Warszawa
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta • Od 319 zł
Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa • Od 349 zł
Konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 499 zł +6 więcej
Konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci pierwszorazowa • Od 549 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci kolejna wizyta • Od 499 zł
Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci pierwoszrazowa • Od 599 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) (opis) • 350 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dzieci online (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dzieci online (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - kolejna wizyta
+ 21 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
253 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Wyróżnione
Mike
Jak dobrze trafić wreszcie na lekarkę, dla której jest się PACJENTEM a nie petentem. Stresowaliście się kiedyś przed wizytą? Bo ja też. Ale po kilku sekundach stres znika, bo człowiek wie, że trafił w dobre ręce, do kogoś, dla kogoś jesteś tak po ludzku istotny. Pani Doktor, wielki szacun i podziękowania!
Tadeusz
Uratowała mi Pani życie!!! Dosłownie, nie wiem jak można by podziękować. Ten komentarz to jest nic w porównaniu co Pani dla mnie zrobiła!!!
Ludzie słuchajcie- to jest prawdziwy lekarz z powołania. Nie dziwię się, że trudno jest się dostać. Wysłuchuje, wszystko tłumaczy, wypytuje i naprawdę słychać, że chce pomóc a nie odbębnić wizytę.
MĆ
Wszystkim którzy się wahają mogę polecić absolutnie w ciemno Panią Katarzynę.
- OGROMNA empatia,
- powołanie i chęć pomocy które czuć i widać zarówno w ludzkim podejściu, jak i profesjonalizmie,
- czuć mocno wiedzę, znajomość leków, ich zależności i to jak mogą wpłynąć na każdego inaczej,
- bardzo personalne podejście. To jeden z tych lekarzy który Cię wysłucha.
Lepiej nie trafiłem i nie trafię. Kropka.
Wszystkie opinie
H
Edytowalam opinie - przez błąd w systemie wizyta nie odbyła się w umówionym terminie, jednak otrzymałam telefon w późniejszym czasie i przeprowadziliśmy konsultację kilka dni później.
Wizyty są szybkie i konkretne, ale też leki nie wywołują efektów ubocznych, więc jestem zadowolona z leczenia, polecam
Joanna
Jesteśmy na początku leczenia, ale to pierwszy lekarz u którego widzę wielkie pokłady empatii i zaangażowania, jednocześnie Pani Kasia wyjaśna wszystko szczegółowo. Problemy nie znikną ale uporanie się z nimi jest łatwiejsze.
Paweł W.
Super przyjazne pierwsze spotkanie :) Dobrze rozumie ADHD
W
Doktor Katarzyna jest jedyną psychiatrą która potrafi normalnie rozmawiać z pacjentem, jak człowiek z człowiekiem, zawsze czuję się słuchana i zrozumiana, po każdej wizycie czuję się lepiej, jest tak przyjemna i empatyczną że wątpię abym kiedykolwiek zapisała się do innego lekarza psychiatry. Nawet gdy nie ma terminu to zawsze znajdzie chociaż parę minut aby pomóc. Naprawdę po wielu próbach leczenia u innych lekarzy nikt nie był tak wyrozumiały i po prostu ludzki jak doktor Katarzyna. Z czystym sumieniem polecam, jeśli ktoś potrzebuje pomocy, skorzystać z porady Pani doktor. Leki zawsze dobiera ostrożnie i bardzo dopasowane do pacjenta.
Anna
Pani doktor była bardzo zaangażowana w moją chorobę. Nawet w sytuacji kiedy miała pełny Grafik znalazła choćby 5 min żeby ze mną porozmawiać. Pani doktor ta osoba bardzo sumienna, wnikliwa.
Dominika
Bardzo empatyczna psychiatrka, która cierpliwie i dokładnie odpowiada na każde pytanie i rozwiewa wątpliwości. Pani doktor wyprowadziła mnie z kryzysu, zastosowała odpowiednie leczenie, skierowała na dalsze badania, jestem jej za to ogromnie wdzięczna! Szczerze polecam.
Odpowiedzi na pytania
4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Od 7 dni stosuję lek zoloft (50mg) - pół tabletki rano, po dwóch dniach od rozpoczęcia stosowania leku pojawiło się swędzenie całego ciała i w niektórych miejscach na ciele wysypka. W zaleceniach mam również lek trittico - łykałam ją zaledwie trzy razy 1/3 tabletki. Czy jest możliwość, że jestem uczulona na któryś ze składników i czy nie powinnam go zmienić? Po 6 dniach miałam zwiększyć dawkę zoloftu z połowy na całą tabletkę i nie wiem co mam teraz zrobić. Pozdrawiam
Wysypka i świąd mogą być działaniem niepożądanym stosowaniu zarówno Zoloftu jak i Trittico. Należy jak najszybciej skontaktować się z lekarzem celem ewentualnej modyfikacji leczenia.

Witam serdecznie Ja mam taki problem że jak wypije A nie robię tego często tylko jak by co to w weekend to jak się budzę to odrazu ze stresem przeżywam wszystko bez powodu w żołądku aż mnie skręca i mam biegunkę i mam lęki i po 2 tyg jest lepiej biorę również witaminy i minerały proszę o pomoc.
Podczas picia alkoholu nasz organizm ulega odwodnieniu, często występuje obniżony poziom glukozy, wahania w gospodarce elektrolitowej, czy tez zaburzenia czynności neuroprzekaźników w mózgu (mówiąc w wielkim uproszczeniu tylko by zobrazować: "wyplukujemy hormony szczęścia") wszystkie te czynniki mogą powodować obniżony nastrój. Ponad to nie zapominajmy o samym aspekcie psychologicznym: poczucie winy, wyrzuty sumienia, przykre konsekwencje zachowania po alkoholu.
Jedynym wyjściem jest ograniczenie spożycia alkoholu do minimum, zdrowy tryb życia, a nawet- pomoc psychoterapeuty/psychologa.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Macieja?Katarzyna Macieja to w trakcie specjalizacji (psychiatra). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Macieja oferuje usługi takie jak: Konsultacja Wideo - Psychiatry pierwszorazowa, Konsultacja telefoniczna - Psychiatry kolejna wizyta, Konsultacja Wideo - Psychiatry kolejna wizyta, Konsultacja telefoniczna - Psychiatry pierwszorazowa, konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci kolejna wizyta, Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci kolejna wizyta, Konsultacja Wideo - Psychiatry dzieci pierwoszrazowa, Konsultacja Wideo - Psychiatry porada receptowa, konsultacja telefoniczna psychiatry dzieci pierwszorazowa, konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Katarzyna Macieja ma swój gabinet?Katarzyna Macieja przyjmuje pod adresem:
- Lublańska 34 Kraków
- Ludwika Narbutta 83 lok. U2 Warszawa
- 11 Listopada Wyszków
-
Czy Katarzyna Macieja przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Macieja oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Macieja akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Macieja to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Macieja?Języki, których używa Katarzyna Macieja to polski.
-
Jak Katarzyna Macieja umawia wizyty?Katarzyna Macieja używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Macieja?Katarzyna Macieja może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Macieja: co mówią pacjenci?253 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Macieja ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Macieja?Katarzyna Macieja nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.