Moje doświadczenie
Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie i poświęcam tyle czasu, ile potrzeba, a także staram się przeprowadzać leczenie bez stresu w przyjaznej atmosferze.
Bardzo ważny jest dla mnie rozwój i ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji, dlatego biorę udział w licznych kursach, szkoleniach, i konferencjach, co pozwala mi przyjmować pacjentów zgodnie z najwyższymi standardami.
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Główne obszary pomocy
- Ból zęba
- Próchnica
- Nadwrażliwość zębów
- Urazy zębów
- Choroby miazgi
- +5 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Rodzaje konsultacji
Zdjęcia i filmy
Adresy (2)
Krucza 2A, Krzyki, 53-227 Wrocław
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Lotnicza 12, Fabryczna, 54-155 Wrocław
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 150 zł -
-
Badania stomatologiczne
Od 150 zł -
-
Wybielanie gabinetowe
1 300 zł -
-
Usuwanie kamienia nazębnego
Od 300 zł -
-
Stomatologia zachowawcza
Od 400 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
19 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
P
Paulina
Bardzo dokładna i zaangażowana lekarka, zależy jej na komforcie pacjenta. W gabinecie panowała przyjazna atmosfera, przed zabiegiem bez pośpiechu udzielono mi szczegółowych wyjaśnień, a mimo to wizyty zawsze odbywały się punktualnie. To chyba moje najlepsze stomatologiczne doświadczenie jak do tej pory!
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • leczenie próchnicy •
-
K
K. S.
Pani doktor jest bardzo dokładna i precyzyjna. Profesjonalistka w każdym calu. Leczenie zęba przeprowadziła bardzo sprawnie i dokładnie. Na pewno będę do niej wracać i polecać znajomym.
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • leczenie próchnicy •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Ślicznie dziękuję, życzę dużo zdrówka!
-
R
RN
Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo dobry efekt leczenia. Serdecznie polecam wizytę u pani doktor.
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • leczenie próchnicy •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie.
-
A
A.S
Chciałbym serdecznie podziękować Pani doktor za profesjonalne podejście. Cały zabieg przebiegł sprawnie i bezboleśnie, a Pani doktor była bardzo cierpliwa i dokładna, tłumacząc mi wszystkie kroki. Czułem się komfortowo i pewnie w jej rękach. Na pewno wrócę na kolejną wizytę i z pełnym przekonaniem polecam Panią doktor każdemu, kto szuka specjalisty, który dba o każdy szczegół.
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • higienizacja •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Serdecznie dziękuję, pozdrawiam.
-
V
Volodymyr
Bardzo profesjonalny. Lekarz jest uważny i przyjazny.
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • leczenie kanałowe pod mikroskopem •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam serdecznie.
-
O
Olena Turevych
Fantastically professional and still kind doctor. I am under very pleasant impression
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • higienizacja •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Dziękujemy :)
-
M
Mehlayl Tariq.
Ms Kataryzna is quite knowledgeable and Easy going Dentist. I'm satisfied with her consultation.
• Centrum Medyczne enel-med - Oddział West Gate • Konsultacja stomatologiczna •
-
K
Katarzyna
Pani doktor dokładnie wszystko wyjaśniła. Była bardzo miła. Na pewno wrócę do jej gabinetu.
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • Konsultacja stomatologiczna •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Dziękujemy bardzo :)
-
Joanna Chojnacka
Pani Kasia to przykład stomatologa, który odczarowuje strach przed dentystą :-) Bardzo uprzejma, dokładna i komunikatywna. Wypełnienie zrobione bardzo delikatnie i sprawnie. Polecam
• Centrum Medyczne enel-med - Oddział West Gate • wypełnienie kompozytowe •
-
A
Adam
Najlepsza dentystka u której byłem! Profesjonalna, delikatna i zawsze dba o komfort pacjenta. Polecam każdemu !
• Miserante Dental- centrum stomatologiczne • leczenie próchnicy •
Miserante Dental- centrum stomatologiczne
Dziękujemy bardzo :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Janura?Katarzyna Janura to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Janura oferuje usługi takie jak: badania stomatologiczne, higienizacja, konsultacja endodontyczna, Konsultacja stomatologiczna, Leczenie endodontyczne, leczenie kanałowe pod mikroskopem, leczenie kanałowe zęba 1-3, leczenie kanałowe zęba 4-5, leczenie kanałowe zębów trzonowych, leczenie próchnicy.
-
Gdzie Katarzyna Janura ma swój gabinet?Katarzyna Janura przyjmuje pod adresem:
- Krucza 2A Wrocław
- Lotnicza 12 Wrocław
-
Czy Katarzyna Janura przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Janura nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Janura akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Janura to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Janura?Języki, których używa Katarzyna Janura to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Janura umawia wizyty?Katarzyna Janura używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Janura?Katarzyna Janura może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Janura: co mówią pacjenci?19 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Janura ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Janura?Katarzyna Janura nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.