Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (opis) • 200 zł
Teleporada • 200 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja neurologiczna
aleja IX Wieków Kielc 4a lokal 21 piętro 4, Kielce
200 zł
Doctor Clinic Sp. z o.o.
Tylko osoby dorosłe.
Pozostałe usługi
Teleporada
aleja IX Wieków Kielc 4a lokal 21 piętro 4, Kielce
200 zł
Doctor Clinic Sp. z o.o.
Moje doświadczenie
162 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Zadowolony
Pełen profesjonalizm, Pani doktor szczegółowo objaśnia problem.
Marcin
Zaangażowana, miła oraz konkretna Pani Doktor. Wizyta przebiega w przyjaznej atmosferze. Widać, że słucha i chcę pomóc pacjentowi. Na pewno skorzystam w przyszłości i śmiało mogę polecić
Elza
Polecam panią doktor. Bardzo rzeczowa , doskonale rozumie chorego , gabinet przyjemny .Pani doktor zleciła badania i trafiła z lekami w punkt.Juz po pierwszej tabletce poczułam się lepiej . Ważne także ,że na wizytę czekałam tylko kilka dni.
Monika
Bardzo dobry,zaangażowany lekarz,skupiony na problemie pacjenta.
Magdalena
Bardzo uprzejmy i serdeczny lekarz ,z troską podchodzi do pacjenta ,proponując najrozsądniejsze leczenie .
gm
Uprzejma, rzeczowa i pomocna Pani lekarka, polecam.
Łukasz
Super Pani Doktor z zaangażowaniem dla pacjenta. Miła i przyjazna atmosfera.
Tomek
Sprawnie, profesjonalnie. Pani doktor szczegółowo objaśnia, ale potrafi też uspokoić pacjenta. Polecam
Aneta T
Przesympatyczna pani doktor. Szczegółowe badania , pełne zaangażowanie. Inni lekarze rozkładali ręce pani doktor znalazła rozwiązanie długotrwałych dolegliwości. Polecam serdecznie i pozdrawiam.
KH
Bardzo sympatyczna i konkretna pani Doktor. Polecam .
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Gabriela Rutka?Gabriela Rutka to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Gabriela Rutka oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, teleporada.
-
Gdzie Gabriela Rutka ma swój gabinet?Gabriela Rutka przyjmuje pod adresem:
- aleja IX Wieków Kielc 4a lokal 21 piętro 4 Kielce
-
Czy Gabriela Rutka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Gabriela Rutka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Gabriela Rutka umawia wizyty?Gabriela Rutka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Gabriela Rutka?Gabriela Rutka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Gabriela Rutka: co mówią pacjenci?162 osób dodało swoją opinię. Gabriela Rutka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Gabriela Rutka?Gabriela Rutka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.