Moje doświadczenie
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
- Protetyka stomatologiczna
Adresy (2)
Adres: Grabowa 1D, Wełnowiec, Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Płatność po konsultacji
Konsultacja online
Płatność po konsultacji
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 100 zł -
-
Leczenie zachowawcze
Od 400 zł -
-
Konsultacja online
Od 100 zł -
-
Konsultacja+leczenie/usunięcie zęba
Od 400 zł -
Opinie
36 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
J
Jarosław
Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu, zaangażowania i niezwykłego podejścia do pacjenta.
Z całego serca polecam Pana doktor Annę Sobczyńską jako kompetentnego i godnego zaufania specjalistę.• A. DUO MEDICA • Konsultacja stomatologiczna •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Dziękuję za uznanie. W leczeniu stomatologicznym najważniejsze jest 1. świadomość pacjenta, zaangażownie obu stron w leczenie, chęci do zmian, spokój i zaufanie. Ważne jest również spojrzenie całościowe a nie tylko na 1 czy 2 zęby. Jeśli to wszystko jest spełnione to obie stony są zadowolone. W tej sytuacji wszystko było spełnione więc i ja jestem zadowolona i fajnie by było mieć takich pacjentów.Pozdrawiam Anna Sobczyńska
-
UCHECHI
The whole team treated us very nicely, with respect and attended to us swiftly
• A. DUO MEDICA • Konsultacja stomatologiczna •
-
T
Tomasz
Pani dr n. med. Anna Sobczyńska to wyjątkowa stomatolożka, która łączy profesjonalizm z serdecznym podejściem do pacjenta. Każdą wizytę traktuje indywidualnie, z wielką dbałością o potrzeby i komfort osoby siedzącej na fotelu. Przebieg leczenia zawsze jest dokładnie wytłumaczony, a jej precyzja i staranność w działaniu mogłyby wprawić w zakłopotanie nawet szwajcarskie zegarki. Do tego uśmiech i empatia sprawiają, że atmosfera w gabinecie jest przyjazna i pełna zrozumienia. Mogę śmiało powiedzieć, że pani doktor ma wyłączność na leczenie moich zębów.
• Duo Medica Stomatologia • Inny •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Dziękuję. Tak faktycznie traktuję pacjentów tak jak siebie. Co do tych zegarków to niestety często się spóźniam ale pracę wykonuję starannie. Anna Sobczyńska
-
M
Nie jestem zadowolona z wizyty. Pani doktor się spóźniła, odbierała telefony podczas zabiegu, zostawiła mnie na fotelu, chyba jakoś na 10 min, wróciła dopiero gdy zwróciłam uwagę. Zapytalam się konkretnie ile wyjdzie za leczenie zęba, podała mi kwotę, poczym dowiaduje się, że 500 zł więcej, bo coś tam, coś tam. Nie oszacowała dokładnie ile zapłacę, a chcialam konkretnej informacji. Zostalam wprowadzona w błąd. Uważam, ze była też nie grzeczna, w trakcie zabiegu mówiła do mnie "glowa do przodu" zamiast "proszę głowę do przodu". Już na pewno tam nie wrócę
• Duo Medica Stomatologia • Konsultacja stomatologiczna •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Szanowna Pani tak dokładnie było. Odebrałam telefon od chorej koleżanki z prośbą o poradę, wyszłam na kilka minut po zrobionej odbudowie zęba która trwała ok 1 h. Odbudowa była bardzo trudna. Podałam Pani cenę za odbudowę zęba i powiedziałam, że dodatkowo wkłady wzmacniające trzeba wkleić. Cena wkładów jest w cenniku. Zrobiłam Pani też zdjęcie RTG, które też nie jest bezpłatne. Przeprosiłam Panią, że za chwilkę wrócę. Ma Pani ładnie odbudowanego zęba, który był skazany na usunięcie. Zapłaciła Pani 500 PLN trochę jak w filmie "Czterej Pancerni" -tyle się należy. I wybiegła Pani z gabinetu nie płacąc na RTG i za wkłady wzmacniające. W przypadku zęba wielokanałowego nie wiadomo ile wkładów będzie można założyć przy takim zniszczeniu dlatego nie potrafiłam powiedzieć dokładnie. Tak więc jeśli Pani Szanowna tak na forum wypisujemy wszystko ca nam ślina na język przyniesie: bardzo trudno dogadać się z pacjentem który nie dba o swoje zęby, nie przeszkadza mu w 80 procentach rozwalony ząb w ustach. Nie przeszkadza mu brak higieny i wymaga cudów. Szybko tanio i dobrze, tak więc proszę Szanownej Pani nie przychodzić już więcej do DUO MEDICA, nie płacić tej reszty, którą Pani jest winna. To co Pani napisała jest całkowita prawdą. Fajnie, że zęba udało się odbudować, bo wielu dentystom by się nie chciało tego robić, bo to strata czasu. Niech Pani, Pani Szanowna na zdrowie wyjdzie i proszę dbać o zęby, bo dentysta jest bardzo drogi a dokładne leczenie wymaga czasu, pieniądzy i zaangażowania obu stron. Pewnie można było inaczej rozegrać ta sytuację ale skoro ma Pani , Pani Szanowna takie żale i wpis w internecie, Pani jakoś ulżył to proszę pisać co Pani tam sobie chce. Pozdrawiam Panią Szanowną Anna Sobczyńska.
-
R
Rafał
Trafiłem do Pani dr Sobczyńskiej z polecenia, po różnych doświadczeniach z innymi stomatologami. Od pierwszej wizyty podeszła do leczenia profesjonalnie, wyjaśniła proces leczenia, przedstawiła koszty. Efekt przeszedł moje oczekiwania. W klinice Duomedica posiada zaplecze doświadczonych specjalistów, dzięki czemu wykonano mi inne zabiegi stomatologiczne. Poczucie bezpieczeństwa, wiedza, doświadczenie i skuteczność to jest wartość nieoceniona. Leczymy się już całą rodziną
( ja, żona, 7 letni syn) i wszystkim gorąco polecamy. Żadnemu innemu stomatologowi nie zaufaliśmy dotąd tak, jak Pani dr Sobczyńskiej.• Duo Medica Stomatologia • Inny •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Dziękuję bardzo za uznanie.
-
F
Filip
Bardzo miła Pani doktor, wszystko konkretnie wyjaśniła, jestem zadowolony z wizyty
• A. DUO MEDICA • Konsultacja stomatologiczna •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Bardzo dziękuję.
-
Kasia
z przyjemnością polecam wizytę każdemu, kto szuka profesjonalnej i przyjaznej opieki stomatologicznej! Od samego początku czułam się w pełni zaopiekowana – Pani Doktor wykazała się ogromną wiedzą, cierpliwością i empatią. I co najważniejsze: wszystko szybko i bezboleśnie!
• A. DUO MEDICA • leczenie próchnicy •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Bardzo pani dziękuję za uznanie.
-
W
W.A.
Pani Stomatolog najpierw podała znieczulenie, a potem zrobiła zdjęcie panoramiczne, aby mnie zdiagnozować. Ze zdjęcia wynikało, że zęba z którym przyszedłem leczyć nie trzeba, a więc znieczulenie było niepotrzebne. Natomiast inny ząb nadaje się do leczenia kanałowego, niemniej jednak Pani doktor takiego leczenia nie przeprowadza. W rezultacie, bez jakiegokolwiek leczenia, zapłaciłem 300 zł. Z paragonu nie wynika, czy wliczono mi również to niepotrzebne znieczulenie. Nie polecam.
• A. DUO MEDICA • doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Zarejestrował się Pan na konsultację stomatologiczną, która została przeprowadzona, a także wykonano zdjęcie pantomograficzne. Koszt konsultacji wyniósł 200 zł, tyle samo kosztuje zdjęcie pantomograficzne, co łącznie daje kwotę 400 zł, natomiast dostał Pan zniżkę 50% na zdjęcie i ostatecznie zapłacił Pan 300 zł. Znieczulenie nie zostało doliczone do tej kwoty. Podczas konsultacji stwierdził Pan, że ząb, z którym Pan przyszedł nie boli Pana aż tak bardzo i nie chce go Pan leczyć. Zdjęcie pantomograficzne wykazało jednak, że inny ząb wymaga leczenia kanałowego. Zaproponowaliśmy Panu termin wizyty u specjalisty endodonty, jednak odwołał Pan ją kilka dni przed planowanym leczeniem.
-
D
Diana
Bardzo sympatyczna Pani Doktor, rzeczowa, po pierwszej wizycie jestem spokojna i przede wszystkim umówiona na kolejną polecam serdecznie
• A. DUO MEDICA • doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Bardzo Pani dziękuję.
-
M
M.N
Bardziej dobra Pani stomatolog. Wszystko szczegółowo objaśniła. Polecam
• A. DUO MEDICA • leczenie stomatologiczne pod mikroskopem •
dr n. med. Anna Sobczyńska
Dziękują bardzo.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Sobczyńska?Anna Sobczyńska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Sobczyńska oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja online, Konsultacja+leczenie/usunięcie zęba, leczenie zachowawcze.
-
Gdzie Anna Sobczyńska ma swój gabinet?Anna Sobczyńska przyjmuje pod adresem:
- Adres: Grabowa 1D Katowice
-
Czy Anna Sobczyńska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Sobczyńska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Sobczyńska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Sobczyńska to: Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Anna Sobczyńska?Języki, których używa Anna Sobczyńska to polski, angielski.
-
Jak Anna Sobczyńska umawia wizyty?Anna Sobczyńska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Sobczyńska?Anna Sobczyńska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Sobczyńska: co mówią pacjenci?36 osób dodało swoją opinię. Anna Sobczyńska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Sobczyńska?Anna Sobczyńska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.